Keski-ikäiset miehet kaupan kassalla töissä
Kommentit (45)
En ole nähnyt, on vain nuoria miehiä. Sekin hieno juttu. Kyllä minä tykkäisin miehiä kassalla enemmänkin nähdä, siis omaa ikäluokkaani. Harvemmin näkee. Liha ja kalatiskillä sitten näkee useamminkin.
Vierailija kirjoitti:
Kiva jos näillä kaupoille kelpaa välillä muutkin kuin nuoret opiskelijatytöt töihin.
Miehet ovat kyllä valitettavan usein huonoja asiakaspalvelijoita.
Naiset kun ovatkin aina todella päteviä ilopillereitä
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta treffeillä kyllä tunnelma suorastaan jääty jos mies paljastaa olevansa kaupankassa.
Jos opiskelijana tekee, eli syntyy vaikutelma ettei järjestely ole pysyvä. Se voidaan vielä kestää.
Miksi se jäätyy? Onko asia hyväksyttävämpi jos se on keski-ikäinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että ovat töissä.
Ap ei vissiin ole?En ole mutta haluaisin olla. Minulla vaan on estynyt persoonallisuushäiriö niin haluan tietää etukäteen, mitä ihmiset ajattelevat miehestä kaupan kassalla ennen kuin haen sellaiseen työhön.
Se mies siinä kassalla saattaa omistaa koko kaupan.
Tai toisenkin viereisestä naapurustosta tai samasta kaupungista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Itse olen 40+ ja muistan jo lapsuudesta erään miehen joka nuorena oli paikallisessa ruokakaupassa töissä. Mies on edelleen tuossa kaupassa töissä ja pääsee pian eläkkeelle. Mukava, ystävällinen ja asiallinen mies.
Mä muistan vain yhden mieskassan. Se oli selkeästi ihastunut mieheeni. Miehelleni oli niin mielinkielin ja avulias. Hymyili ja jutteli kohteliaasti. Kun minä kävin kaupassa niin ostokseni paiskottiin hihnan päähän, suunnilleen puhui sihisemällä ja kerran odotti sen aikaa että laitoin ostokset hihnalle ja sitten laittoi "viereinen kassa" kyltin eteeni :D
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut huomaavinani, ettei se maito tai leipä maistu sen erilaisemmalta vaikka maksun siitä olisikin ottanut vastaan keski-ikäinen. Tai jopa mies.
Kyllä maussa on selvä ero, makuvivahteet tarttuvat pakkauksen läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että ovat töissä.
Ap ei vissiin ole?En ole mutta haluaisin olla. Minulla vaan on estynyt persoonallisuushäiriö niin haluan tietää etukäteen, mitä ihmiset ajattelevat miehestä kaupan kassalla ennen kuin haen sellaiseen työhön.
Ei ne ajattele yhtään mitään, kauppa mikä kauppa.
Mies aspa-hommissa on ihan hyvä, jos on hyväkäytöksinen ja mukava ihmisille.
Ei niitä työpaikkoja ole vieläkään liikaa. On vaan otettava niitä töitä, mitä on tarjolla.
Se on hyvä. Ei ole hyvä asia, jos jokin ala on mies- tai naisvaltainen, hyvä olla tasapuolisesti naisia ja miehiä. Paitsi ehkä jotkut raskaat alat, kuten poliisi, ebsihoitaja, palomies jne
Mikseivät ole toimitusjohtajina ja sotaveteraani-olympiakultamitalisti-lentäjä-kirurgeina kuten minä?
Nykymiehet on nössöjä.
Osa on ollut suorittavassa työssä ja ne työt tekee nyt nuoremmat halvemmalla, ja moni kauppa koulututtaa työntekijänsä, pääsee sisähommiin, palkkakin jonkinmoinen.
Kävin just vkolla Lidl:ssä ostoksilla jossa Montakin 50 + kassalla töissä
Erittäin ystävällisen ja Nopean palvelun saa
Nostan hattua että ovat töissä eikä valita sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kiva juttu, ei yhtään mitään huonoa tai edes ihmeellistä. Siitä sen sijaan en niinkään tykkää, että on näitä kielipuolia jotka ei puhu/ymmärrä suomea kunnolla.
Minusta on todellakin parempi että ne/he kielipuolet suomea kunnolla ymmärtämättömätkin ovat siellä kassalla. Siinä se suomen kieli kasvaa. Vai tarkoitatko että paree pysyä Kelan asiakkaana kotisoffalla?
Ne on yleensä kauppiaita tuuraamassa sairasloma saaraa joka krapulassa...
Vierailija kirjoitti:
Mikä on aloittajan ongelma? Lihamestaritkin tuppaavat yleensä olemaan miehiä. Pienissä kaupoissa "itse kauppias" usein tekee ihan kaikkia töitä.
Tällä paikkakunnalla se mies on yleensä itse kauppias, joka on kassalla. Tai ehkä hänen poikansa, lihamestari tai muu vakituinen työntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että ovat töissä.
Tai toisenkin viereisestä naapurustosta tai samasta kaupungista.
Tai sitten olla ihan vaan kassalla töissä. Ei ole kuin kerran yksi ukko mutissut, ettenkö parempaa elämältäni tahdo.
M35, kassalla töissä kuudetta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että ovat töissä.
Olipahan taas 🙄 Nainen kassallako ei voi olla omistaja? Miehet omistaa, naiset on kassatyttöjä vaan. Vai?
Mitä mieltä ap itse olet?
Mikä vttu sai sun kaltaisen pikkupaskan edes tekemään aloituksen asiasta?