Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada vaimo ymmärtämään viikkosiivouksen merkitys?

Vierailija
01.05.2023 |

Tästä johtuen vappu on pilalla, juhlat peruttiin ja grillailen yksin terassilla syömisiä ja kaikki tämä vain, kun vaimo sotkee eikä sovitut asiat pidä. Meillä on aiemminkin ollut erimielisyyksiä siivoamisesta ja kodin siisteydestä eikä vaimo näytä edelleenkään ymmärtävän etten minä voi yksin siivota hänen sotkujaan. Vaimolla on ikävä tapa jättää kaapinovet auki sulkematta ja lattioilla on kasa likaisia vaatteita. Olen yrittänyt saada vaimon yhdessä siivoamaan viikkosiivousta mutta se olen minä joka meillä siivoaa kaiken. Surettaa että vaimo on kuin pikkulapsi, jota saan paimentaa ja pyytää nätisti siivoamaan jälkensä - joskus siivoaa heti mutta parin tunnin päästä on taas likaista. En jaksa en vaan jaksa raskaan työn päälle kyttäillä vaimon sotkuja ja siivota jälkiä. Vaimon mielestä olen liian tarkka ja periksiantamaton - vaimo väittää että siistejä koteja on vain katalogeissa, mutta olen miehenä eri mieltä. Ehkä, mutta haluaisin asua siistissä kodissa, jossa voi elääkin ja pitää kiinni viikkosiivouksesta. Vappujuhla vieraiden kanssa piti perua koska ei täällä ollutkaan puhdasta, vaikka siivoilin yksinäni vaimon huidellessa missä sattuu ja kierre on valmis. Siivoamattomuus aiheuttaa minulle stressiä ja vaimon asenne ärsyttää. Kodin ei tarvitse kiiltää, mutta siistiä on oltava etenkin jos on vieraita kutsuttu kylään. En ole naimisissa teinin kanssa, vaikka siltä välillä tuntuu. Mikä neuvoksi? Miten teillä hoidetaan siivous ja pidetään koti siistinä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea loppuun. Naimisiin kuiten menit?

Vierailija
2/6 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pidetään kiinni sovitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on niin sotkuista ettei voi kutsua vieraita kylään. Toinen kerää rojua, eikä suostu luopumaan mistään. Minä en voi koskea toisen tavaroihin. Lattiat kuitenkin yritän siivota ja pölyt pyyhkiä. En tiedä mikä tässä auttaa. Pitänee luovuttaa, vai? Tämä on johtanut kotihäpeään.

Vierailija
4/6 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on varmaan autismin kirjolla? Vanhin tyttäreni (kirjolla)jätti jo teini-iässä vaatteet lattialle ja huone aina sekaisin. Sama tyyli jatkuu edelleen - hän on nyt 36 vuotta. Mies ja lapsi, sekasotku jatkuu! Pöyďät täynnä tavaraa ja vaatteita lattialla edelleen. Miehensä kanssa siivoilevat aina välillä, että ei aivan kaatopaikalta näytä. Jos vaimosi ei vaan pysty pitämään paikkoja järjestyksessä?

Vierailija
5/6 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoista ei kannata tehdä näin pitkiä, kukaan ei jaksa lukea loppuun ja tunteetkin ehtii lukiessa laantua.

Vierailija
6/6 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että valitsee alunperinkin fiksumman vaimon.