Onko baarista vaikeaa saada nainen mukaan kotiin?
Minun kokemukseni mukaan ulkonäkö on tosi keskeistä ja jos osaa vähänkin puhua niin ei hirveän vaikeeta pitäisi. Esimerkiksi minä itse pidän itteeni aika hyvännäköisenä joka on osaltaan kiinni geeneistä ja osaltaan myös elämäntyylistä ja kaveri on sitten ei niin hyvännäköinen mutta yrittää aina puhua naisille baarissa eikä ikinä onnistu siinä ku mä puhum muutamalle ja monesti mennään kotiin yhessä.
Kommentit (34)
Panomiehet on panemassa, eikä keksimässä satuja vauvapalstalle.
Kerrain sain kaksi naista tulemaan mukaan kotiin baarista. Ne lupasi tehdä ihan mitä tahansa. Joten ne on nyt tuolla pihalla pesemässä mun autoa.
Vierailija kirjoitti:
Minun seurasta baarissa on jopa tapeltu kun kaksi miestä alkoi riidellä kumpi saa tarjota minulle drinkin. Ei kivaa.
Myöskään ei ole mukavaa kun mies ei usko sanaa kiitos ei. Piti pyytää portsarilta apua kun mies ei jättänyt rauhaan.
Siksi en tykkää käydä baareissa kun en saa olla rauhassa
Onneksi mulle tarjotaan vuorotellen.
Koskaan ei oo sattunu tappelevia miehiä kohdalle, vaikka oonki tehny oharit ja siirtyny seuraavaan.
Kenenkään kotiin en silti lähde. Riskaabelia.
Ei ole mahdollista saada mukaan naista baarista tai mistään muualtakaan .
Lähestulkoon jokaisena ryyppyjuhlapäivänä baarissa olleena, on minua lähestynyt joku nainen. Nytkin vappuna kävin ottamassa yksin parit lähikuppilassa, kun oluet loppuivat ja joku nainen tuli kyselemään jotain. Annoin kyllä pakit, kuten aina, koska olen työtön kilttimies.
On kai se aika vaikeaa, kun itsellä kerran elämän aikana onnistunut ja silloinkin uskokaa tai älkää baarissa sattui olemaan lisäkseni vain se nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun seurasta baarissa on jopa tapeltu kun kaksi miestä alkoi riidellä kumpi saa tarjota minulle drinkin. Ei kivaa.
Myöskään ei ole mukavaa kun mies ei usko sanaa kiitos ei. Piti pyytää portsarilta apua kun mies ei jättänyt rauhaan.
Siksi en tykkää käydä baareissa kun en saa olla rauhassa
Onneksi mulle tarjotaan vuorotellen.
Koskaan ei oo sattunu tappelevia miehiä kohdalle, vaikka oonki tehny oharit ja siirtyny seuraavaan.
Kenenkään kotiin en silti lähde. Riskaabelia.
Oletteko oikeasti noin vainoharhaisia että jos lähdette miehen kämpille panemaan niin on todennäköistä että siellä tapahtuu jotain pahaa? Todennäköisyys että mies on joku killeri on mitätön.
Toiset saa naisen mukaa kun juomaan laittas tyrmäystippoja ja toiset juottaa naisen humalaan että se olisi helppo saalis.
Onnistuuhan se aina koska samaa useat naiset ovat baarissa tekemässä, etsimässä läheisyyttä, eikä se tosiasia muutu muutaman av-palstalla nillittävän läskin mamman myötä miksikään
Naisten puheet: "en ikinä lähtisi miehen mukaan baarista, vaan haluan opetella tuntemaan vuosia miehen, ennen kuin edes harkitsen niin suurta asiaa, kuin seksi. Seksin tulee perustua rakkauteen Jumalan silmien edessä"
Naisten teot: "Se oli yks futari, jolla oli ihan törkeen hyvä kroppa. En mä vaan voinu vastustaa sitä, mutta ens kerran laitan teille sijaintitiedot, missä mä oon, sori, hih..."
Vierailija kirjoitti:
Vähä kehut lihavaa tammaa niin saanti taattua aina.
Mutta jos laatua haluat niin sitte erijuttu.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Rohypnol toimii aina.
Paras iskulause kautta aikojen on: "Anteeksi neiti, tuoksuuko tämä rätti teidän mielestänne kloroformilta?"
Miksi sun kotiisi pitäisi nainen saada. Etkö pärjää omillasi. Noloa.