Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saiko teidän yo paljon rahaa ja muita lahjoja?

Vierailija
04.06.2023 |

Itse hämmästyin että aika suuria summia kaikki toi. Tyyliin 100 € vaikka ei edes olla lähisukua.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kummilta sai 50 euroa. Parilta muulta sukulaiselta sai 20 euroa.

Vierailija
2/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tosi pienet juhlat. Ihan lähisuku vaan paikalla. Rahaa sai 750 e, tavaraa 450 e arvosta (kello ja koru).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyselty paljonko sai lahja rahaa? 

Vierailija
4/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt annettu kun ei ole monellakaan paljon rahaa. Mutta annoin itse lahjaksi nimikoidun kuulakärkikynnän jossa oman valmistuneen lapsen nimi. Muut sukulaiset antoivat esimerkiksi siivousvälineitä omaan kotiin, pyyhesetin ja villasukat.

Vierailija
5/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona pidettiin hyvin pienet kahvit nuorelle, sillä sukulaisista kukaan ei päässyt tai ehtinyt tulemaan. Lahjaa en pystytty nyt antamaan, mutta sanoin että käydään sitten syömässä jossain kun on parempi rahatilanne.

Vierailija
6/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

j .

Vierailija
7/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt annettu kun ei ole monellakaan paljon rahaa. Mutta annoin itse lahjaksi nimikoidun kuulakärkikynnän jossa oman valmistuneen lapsen nimi. Muut sukulaiset antoivat esimerkiksi siivousvälineitä omaan kotiin, pyyhesetin ja villasukat.

Kamalia lahjoja nuorelle, tai oikeastaan minkä ikäiselle tahansa. Anna kun arvaan, teillä äitienpäivänä annetaan lahjaksi äidille kattiloita ja jouluna sukulaiset vaihtavat keskenään samanlaiset Pandan suklaakonvehtirasiat?

Vaikka olisi vähävarainen, niin lahjan ei tarvitse olla käytännönläheinen tai noin arkinen. Jos mitään ilahduttavaa ei keksi (tiskirätti EI ilahduta), niin ihan aina on parempi laittaa ylioppilaalle rahaa kuoressa. Vaikka se 5 euroa, mitä muutoin olisi käyttänyt lahjaan.

Vierailija
8/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalia lahjoja nuorelle, tai oikeastaan minkä ikäiselle tahansa. Anna kun arvaan, teillä äitienpäivänä annetaan lahjaksi äidille kattiloita ja jouluna sukulaiset vaihtavat keskenään samanlaiset Pandan suklaakonvehtirasiat?

Vaikka olisi vähävarainen, niin lahjan ei tarvitse olla käytännönläheinen tai noin arkinen. Jos mitään ilahduttavaa ei keksi (tiskirätti EI ilahduta), niin ihan aina on parempi laittaa ylioppilaalle rahaa kuoressa. Vaikka se 5 euroa, mitä muutoin olisi käyttänyt lahjaan.

Kun ei paljoa rahaa niin ei sitä nuorelle pysty mitään ihmeellisiä lahjoja antamaan, siksi käytännöllistä ja hyödyllistä jolla on nuorelle jotain käyttöä. Ja ajatuksen kynästä sain siitä että harrastaa piirtämistä niin ompahan kunnollinen ja laadukas kynä jolla piirtää.

Ja mitä tulee äitienpäivä lahjoihin, niin viime äitienpäivänä sain lahjaksi levyn Fatzerin sinistä ja valmiiksi keitetyt kahvit kuten siitä asti kun meillä on miehen kanssa ollut lapsi.

Vierailija
9/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan poika sai 40 euroa kaikilta muilta mutta lähisuku antoi sadoissa euroissa kuten minäkin. Tärkein oli Teknologiasäätiön 1000 euron pitkän matikan stipendi. 

Vierailija
10/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tapauksessa on parempi olla antamatta mitään kuin antaa jotain tiskirättej ä, pesuaineita ja ilmaiseksi saatuja mainoskyniä joilla se nuori ei satavarmana tee yhtään mitään.

Vierailija
11/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi antaa pienempää kun 50 euroa ja en oo ollut monissa yojuhlissa. 

Vierailija
12/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa rahaa tai lahjakortti muttei mitään kippoa kuppia ja jos niin merki tuote, ei rihkamaa. 

Vierailija
13/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4200€ rahana ja 500€ matkalahjakortin meiltä vanhemmilta. Matkalahjakortti meiltä vanhemmilta ja 3000€ tuli isovanhemmalta. 

Vierailija
14/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni 50 euroa on mini lahjaraha joka kannttaa antaa valmistuneelle, mutta moni suosii 100 euron lahjoja. Mutta silloin kun oma valmistui pari vuotta sitten niin emonsa antoi 2k 500 euron seteleinä. Me ostettiin lentoliput ja interrail passi Euroopaan sekä nuoren haluamat festariliput.

Vierailija
15/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tonni tuli

Vierailija
16/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei kyselty paljonko sai lahja rahaa? 

Emme mekään kysyneet, mutta nuori itse kerroi, kun kysyi, että miten kätevimmin saa nuo rahat tililleen. Tarvitsee siis rahaa tilillä, ei seteleinä.

Kellon ja korun hinnat tiedän, koska nuori itse toivoi niitä lahjaksi.

T. 2

Vierailija
17/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1300e + 200e stipendi koulusta. Lähisuku oli vieraina. 

Vierailija
18/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hurjia stipendisummia oli meidänkin lapsen lukiossa: 300 €, 1000 €, 2000 €.

Itse sain aikanaan 200 mk, nykyrahassa n. 50 €.

Vierailija
19/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni 50 euroa on mini lahjaraha joka kannttaa antaa valmistuneelle, mutta moni suosii 100 euron lahjoja. Mutta silloin kun oma valmistui pari vuotta sitten niin emonsa antoi 2k 500 euron seteleinä. Me ostettiin lentoliput ja interrail passi Euroopaan sekä nuoren haluamat festariliput.

kustansin autokoulun ennen ylppäreitä mutta sai myös rahaa kivasti loistavasta suorituksesta

Vierailija
20/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vieraana ja annoin rahaa 70 vaikka olen yksi kummeista. Ihan nuukuus iski loppumetreillä ja annoin siksi noin vähän. No ostin toki kukat ym pientä. Mutta nyt..hävettää !! Olisi pitänyt laittaa se 100 edes. Oli niin kivat juhlat ja ihana tuo nuori neito jota välimatkan takia harvoin näen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän