Alaikäinen pyytää korvaamaan hävitetyt viinat
Takavarikoin alaikäiseltä vahvaa alkoholijuomaa, jonka kaadoin viemäriin. Nyt hän pyytää korvaamaan juomat. Korvaisitko?
Kommentit (36)
Ihan puhtaasti piruillen voisin korvata, ostaisin pillumehuja koko rahalla.
Ostaisin korvaavan pullon tilalle.
Käske pesemään vaikka auto ja kodin ikkunat sekä kylppärin kaskelisaumat ja katselet sitten paljonko korvaat .
Voi luoja. Mistä edes sai alkoholia? Jos uhkailee tehdä jotain sillä perusteella, että et korvaa, se on LASUn paikka.
Ymmärrän, että lasut pelottaa vanhempia, mutta jos lapsella on päihdeongelma, lasu on ainut apu
En korvaisi. Kertoisin, että alkoholin hallussapito alaikäisenä on rikos. Myös poliisi toimisi samoin ja määräisi lisäksi vähintään 20 euron rikesakon.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se sinun oma lapsesi? Jos ei ollut, niin ei sinulla ole mikään oikeus leikkiä poliisia ja kaadella alaikäisten juomia, vaikka heillä ei niitä lain mukaan saisi ollakaan!
Alaikäiselle voi esittää vaihtoehdot: joko kaadat viinat itse viemäriin, tai soitetaan paikalle poliisi joka antaa lisäksi rikesakon.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se sinun oma lapsesi? Jos ei ollut, niin ei sinulla ole mikään oikeus leikkiä poliisia ja kaadella alaikäisten juomia, vaikka heillä ei niitä lain mukaan saisi ollakaan!
Sano nyt vielä, että tykkäät nuorista. Ehkäpä vähän liikaakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alaikäiselle voi esittää vaihtoehdot: joko kaadat viinat itse viemäriin, tai soitetaan paikalle poliisi joka antaa lisäksi rikesakon.
Jos mun mutsi soittais kytät niin uhkaisin kertoa niille et se hakkaa mua. Soittakoot vaan niin saa ite sakot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mutsi soittais kytät niin uhkaisin kertoa niille et se hakkaa mua. Soittakoot vaan niin saa ite sakot.
Sakot mistä? En nyt keksi, että mistä saisi, mutta sinä itse saisit ainakin kunnianloukkaussyytteen
Riippuu millä tavalla hän sen aivovamman haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät välit taitaa olla. Mutta mahtaisiko poliisit edes tulla paikalle jos niille sanoisi että ollaan täällä kotona ja lapsella on alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin korvaavan pullon tilalle.
Alaikäiselle?
Mahtaako sullakaan olla ikää, kun näin tyhmästi vastaat...
Tai sitten olet muuten tyhmä.
Kenenkäs rahoilla teini osti ne viinat? Itsekö tienasi?
Minna-Albert kirjoitti:
Voi luoja. Mistä edes sai alkoholia? Jos uhkailee tehdä jotain sillä perusteella, että et korvaa, se on LASUn paikka.
Ymmärrän, että lasut pelottaa vanhempia, mutta jos lapsella on päihdeongelma, lasu on ainut apu
jaa ettäheti on päihdeongelma?
Mä penskana varastelin ihmisten ovista ovikoristeita kaverin yllyttämänä ja myytiin niitä eteenpäin ovilla ja jäätiin kiinni ja että hävetti!
Sit pyysin äidiltä kaupasta suklaata , olin kärsinyt jo kolmen viikon kotiarestin , äiti tuli kaupasta ja kysyin toitko mulle mitään nauroi mulle ja sano et "ei siel ollut ovikoristeita" ihan oikein oli mutta silloin tuli tosi nolo olo , ja nolo olinkin ollut eli teki ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Minna-Albert kirjoitti:
No sitä se on jos pieni alaikäinen lapsi kittaa hermomyrkkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Korvaat- limsapulloina.
Ei tarvitse korvata, jos on tehnyt vääryyttä.
Se on opetus siitä, että teoilla on seurauksensa.
Jos alkaa hyvitellä, niin vähättelee tapahtunutta.
Eihän varkaillekaan tms. anneta vaikka pullaa ja kahvia, ettei heille tulis paha mieli...
Voi hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Minna-Albert kirjoitti:
Sinä olet ongelma
En mä korvais, suahan se pyytää korvaamaan