Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pancho Villa - miten joku ketju voi olla niin surkea??

Vierailija
01.05.2023 |

Aina on ollut pettymys taattua.

Miten sille kuitenkin löytyy asiakkaita?

Kommentit (233)

Vierailija
61/233 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan käyty kolmessa eri Pancho Villassa. Jokaisessa ruoka on ollut omaan makuuni palanutta, kasvikset osin mustia jne. En ole meksikolaisruuan tuntija mutta onko tämä jotenkin meksikolaisittain tyypillistä, että ruoka pitää kärtsätä osin mustaksi? On tai ei, en mene enää. Mieluummin vaikka Raxiin.

Vierailija
62/233 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pk-seudulla kahdesti huonoa ruokaa: Iguanasta ja Panchosta. Parhaimmat ruuat olen saanut Omenapuusta, Coloradosta, Cantina Westistä ja jostain nepalilaisesta. 

Panchon ruoka oli tosiaan aivan kamalaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/233 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä oon taas saanu aina oikeen ystävällistä palvelua Panchossa. Tampereella käyny varmaan viidessä eri Panchossa ja Hämeenlinnassa yhdessä (ei siellä varmaan muita olekaan). Aina ruoka tullut kohtuu nopeasti, eikä tympeitä tarjoilijoita osunut kohdalle. Ruoka itsessään sitten taas ihan perustasoa, mieluummin menen yleensä Burger Kingiin jossa paremmat hampparit. Mutta lapset tykkää Panchosta, siksi välillä sinne

Vierailija
64/233 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut pk-seudulla kahdesti huonoa ruokaa: Iguanasta ja Panchosta. Parhaimmat ruuat olen saanut Omenapuusta, Coloradosta, Cantina Westistä ja jostain nepalilaisesta. 

Panchon ruoka oli tosiaan aivan kamalaa. 

Ai mikä nostalgian tuulahdus, olin ihan unohtanut Omenapuun ja Coloradon :D

Vierailija
65/233 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yllätyin positiivisesti pari viikkoa sitten Tampereella Hämeenkadun alkupään Panchossa (ko. pisteessä en ollut aiemmin käynyt, mutta kai ruoka on kaikissa samaa?). Edellinen Pancho-käynti oli ennen koronaa ja päätin käydä pitkästä aikaa lounaalla burgerilla. Kasvisburgerin pihvi oli itsetehdyn oloinen, mehevä mutta hyvin paistettu. Tosi hyvä!

Ranskalaisissa oli liikaa ranskalaismaustetta mun makuun, mutta ei paha synti se. Paikalla oli lounastajia melko paljon  (suurin osa jo lopetteli syömistä) mutta ruoka tuli nopeasti. Miinusta kuitenkin miljööstä: sellainen pölyinen nuhjuisuus ja klähmäisyys jäivät mieleen. Kuten täällä muutkin kommentoineet. Silti voisin mennä taas uudestaan.

Vierailija
66/233 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo mitään valittamista. Hampurilaiset ja ranut on hyviä, samoin tortilla-ruoat. Hinnatkin ihan siedettävät.

Vierailija
67/233 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan saatanan kusinen läävä.

Vierailija
68/233 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen käynyt Hyvinkäällä, ensimmäisen ja viimeisen.  Ehkä kolmessa pöydässä oli asiakkaita, mutta

pöytäänohjausta sai odottaa, ei tosin yhtä kauan kuin ruokaa. joka oli keskinkertaista.  Kun halusimme maksaa

ystäväni kanssa erikseen, kumpikin oman ruokamme tarjoilija sanoi tympeästi, ettei se ole mahdollista. "Minä

tuon yhteisen laskun, jakakaa keskenänne!"  Jaoimme keskenämme myös päätöksen ettei mennä toista kertaa.

Vierailija
69/233 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa käynyt joskus kauan sitten. Eka kerta ihan hirveä, mutta ajattelin, että annan vielä toisen mahdollisuuden. Toinenkin kerta oli ihan hirveä. Ei enää ikinä Panchoon. 

Vierailija
70/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomaista ruokaa, mutta hidas palvelu.

Vierailija
71/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi itku, joku ei tykännyt ja nyt ap on päättänyt että hänen mielipiteensä on se jonka tulisi ohjata toistenkin käytöstä.

Olkaa ihan rauhassa menemättä, eihän tuo mikään laadukas paikka ole (ketju) mutta ei teillä pummeilla ole varaa oikeisiin ravintoloihin. 

Ja hyvähän se on että noissa paikoissa harjoitellaan lasten kanssa. Vähän luksusta niillekin, vaihtelua heselle.

Vierailija
72/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on Tampereelta kotoisin, niin pitää tätä ihan OK ketjuna. Pääkaupunkiseudulla kokemukset palvelusta ovat sitten olleet vähän muuta. Ruoka onneksi silti ollut hyvää, ei sellaisia palaneita versioita ole saanut, mitä osa mainitsi.

Vierailija
73/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Juuri joku aika sitten söin Seinäjoella yhden parhaista lounaista ikinä siellä noutopöydässä. Aina on paikassa hyvin väkeä. Mielestäni hyvä hinta-laatusuhde. 

Vierailija
74/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkäällä kävin kyseisen ketjun puljussa ystävän kanssa joskus 2018 tai niillä main. Järkyttävän hidas palvelu ja se ruoka... luulin Amarillon tarjoavan huonoa sapuskaa, mutta tämä oli ihan omaa luokkaansa. Kummaltakin jäi annos lähes kokonaan syömättä. Ei kiitos koskaan enää. Asun itse Helsingissä, en ole täälläkään Panchossa käynyt, niin huono kokemus oli se ensimmäinen kokeilu.

Vierailija
75/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin miehen kanssa illalla treffeillä ja ainoa mikä oli enää auki Hyvinkäällä oli Pancho Villa.

Tyhjä ravintola, yksi toinen seurue oli sisällä kun tultiin. Pyydettiin pöytä sivummalta, ei käynyt vaan piti istua suoraan baaritiskin edessä kelmeässä loisteputkivalossa keittiöstä. Ruuan tulo kesti ja kesti. Tarjoilijan mielestä oli ongelmallista se, että tilattiin kasvishampurilainen ja liha. Se kuulemma kesti.

Vierailija
76/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että palstalla on kulinaristeja. Pancho Villa, Rax... ai että mitä herkkusuita

Vierailija
77/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että palstalla on kulinaristeja. Pancho Villa, Rax... ai että mitä herkkusuita

Syön päivittäin lounaan ulkona ja joka viikonloppu käydään miehen kanssa ulkona. Käytännössä ihan kaikki oman kaupungin ravintolat tulee käytyä, painottuen sinne vähän parempaa kotimaista-puolelle (Popot, Taivaanranta, Roux). Tuo Hyvinkään kerta on aino, kun olen käynyt Pancho Villassa vuosiin.

Vierailija
78/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panchossa on ihan hyvät ruuat, kun ei ota sitä talon kastiketta. Rax on nykyään petrannut ja parempi kuin Kotipizza. 

Vierailija
79/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ihan vain sen remouladekastikkeen vuoksi. Parasta maailmassa. 

Vierailija
80/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen alkuperäinen Pancho Villa oli hyvä. Silloin vuosia sitten. Nyt on menty alamäkeä kun ketjun myötä samoja ravintoloita löytyy jokaisesta kylästä.