Opinnäytetyön teko ahdistaa apuja kaipaan!
Eli olen viittä vaille valmis, suoritan vikaa harkkaa ja sitten enää oppari. En tiedä miksi se on niin vaikea aloittaa. Prosessi on edennyt ja nyt sitä pitäisi lähteä kirjoittamaan. Jos miettii, eihän se eroa juuri kurssitehtävien teosta. Miten tyhmää kun olen päässyt läpi ne vaikeimmatkin kurssit ja sitten on vielä tämä rasittava riippakivi.
Mutta no, onko täällä ihmisiä, jotka olis painineet saman ongelman kanssa! Kerro oma tarinasi ja otan vastaan muuta vertaistukea.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Älä hätäile sen aloittamisen kanssa. Lueskele muiden oppareita kunnes sinulla on hyvä kuva rakenteesta, laajuudesta yms.
Jos aiheesta on tehty aiemmin melkein vastaavia oppareita, etsi ne ja lue.
Oma oppari pitäisi nyt saada alkuun kun deadline puskee päälle kuin katujyrä. Ohjaaja aivan hiilenä. Aihe kiinnostaa, mutta ahdistus on kova ja aloittaminen tuskaa. Mitenköhän tästä selviää. Kyseessä YAMK työ, amk oppari meni noin kymmenen vuotta sitten kuin vettä vaan. Ei olisi pitänyt lähteä enää opiskelemaan.
Apuja? Harkkaa? Oppari? Et ainakaan mitään akateemista alaa opiskele kielenhallinnasta päätellen
Hei, teen tilauksesta erilaisia kirjoitustöitä, kuten esimerkiksi opinnäytetöitä. Kyselyä voi laittaa: poppari254@gmail.com
Kaksi gradua tehneenä, ei niissä ole mitään ihmeellistä senkun rupeat kirjoittamaan.
Alussa älä ole turhan kriittinen eli kukaan ei tee suoraan lopullista tekstiä.
Muista että tehty gradu on paras gradu.
Gradua vaille olevia maistereita on maailmaväärällään. Näin sanoin toisen gradu ryhmän vetäjä.
Vierailija kirjoitti:
Siis opparista ahdistus? AMK on leikkikoulu :D Läpi menneitä oppareita olen lueskellut, ihan uskomatonta tuubaa. Pääset läpi vaikka aloittaisit nyt ja palauttaisit huomenna. Todella alhaiset vaatimukset.
Joo, näitä on jopa 40 sivua pitkiä, parityönä tehtyjä.
Ihan sketsejä...
Tärkeintä, että saat kansien väliin jokusen kappaleen oikeassa muodossa. Sillä pääsee läpi.