Tukholman risteily perheelle yli 700€!?
Katsoin jos mentäisiin perheen kanssa kesälomalla Tukholmaan. Hinta oli reilu 700€ huonoimmilla hyteillä, buffeteilla ja aamupalalla. 5 henkeä perheessä. Mennään varmaan sittenkin johonkin muualle :D Tuntuu aika hintavalta.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Joo ei noissa ole mitään järkeä. Aivan poskettomia hintoja. Samalla rahalla lähtee Kreikkaan. Mulla on ollu se periaate että parikymppiä per pää maksan, en enepää. Ostoksillehan sinne mennään. En maksa Itäkeskuksenkaan mitään sisään.
Vau, mistä löytyy 140 euroa/ henkilö hintaan matka Kreikkaan. Luulen, että ketjussa on muitakin mun lisäksi jotka lähtee heti ostoksille, kun linkkaat.
Niin siis 2 hyttiä, 10 buffetia ja 5 aamiaista 700 euroa? Ei se kovin pahalta kuulosta. Katsoin Siljalta ja Viikkarilta ja molemmilla hinta oli 560, kun kaikki matkustajat aikuisia ja päivän edullisin hytti valittu, mutta ap varmaan valinnut kalliimman päivän.
Katsoimme samaa useasti, mutta edelleen emme ole päässeet hinnan takia vaikka mitään alennuskampanjoita on- 5h perhe hinta tulisi reilusti yli 700€ sis ruoat (perhehytti usein melkein 300€).. Myös ilman lähtöpäivän illallista olisi 700€ luokkaa eikö se sisällä shoppailurahaa ollenkaan. Melkein 1000€ pitää varata rahaa jotta pääsee perheen kanssa Tukholman risteilylle. Huh huh.
Emme ole päässeet vieläkään, kohta lapset jo isoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää menkö puffettiin lasten kanssa. Kaikki kärsivät.
No mitä lapset sitten söis reissulla? Reissumiestä? Pelkkää leipää ja maitoa purkista suoraan?
Niitä lapsia ei pitäisi tuoda ollenkaan laivalle.
Miksi maksaa siitä että pääsee matkustaan ruottihin