Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla kiinnostunut vaikka ei juuri koskaan aloita keskustelua/laita viestiä?

Vierailija
01.05.2023 |

Ollaan säädetty kohta 3v. Mies ei ole kuin kerran tai kahdesti laittanut viestiä ensin. Aina se olen ollut minä, joka on keskustelut aloittanut. Meillä on välimatkaa paljon, joten yhteydenpito on enimmäkseen viestittelyä ja tuntuu, ettei asiat etene oikein mihinkäänpäin. Kun nähdään, mies on tosi kiinnostuneen oloinen, mutta onko sitten kuitenkaan oikeasti kiinnostunut, kun ei mitään kuulu jos en itse ota yhteyttä? Voiko mies vain olla niin epävarma, ettei osaa tai uskalla tehdä aloitetta edes kuulumisia kysyäkseen vai eikö vain kiinnosta?
Koko tämän ajan olen vähän väliä ollut epätietoisuudessa, että mikä meidän tilanne oikein onkaan, kun mies on niin epämääräinen tai jotain. Tavatessa on ihana ja mukava ym., mutta sitten ei kuitenkaan kuulu mitään. Eikä kyse ole edes, että olisi vain seksiä vailla. Ei sitä aina ole edes ollut.

Taas olen siinä pisteessä, että mietin kiinnostaako häntä edes yhtään, kun ei ole taas mitään kuulunut vähään aikaan. Voiko olla vain sellainen, ettei osaa muuten vain laittaa viestiä? Onko kenelläkään ollut niin, että mies on ollut kiinnostunut vaikka ei niin aktiivinen yhteydenpidossa ole ollutkaan??

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajanhukkaa jos itse etsit suhdetta tms. Kiinnostunut ihminen pitää yhteyttä, haluaa kuulla sinusta. Tuossa kohtaa puuttuu sekä tunteen palo että kiinnostus. Anna olla. Jos hänestä silloin tällöin kuuluu, roikottelee sinua varalla. Näitä äijiä Suomessa riittää. Huonosti kasvatettuja mieslapsia. Joutaisivat Ukrainaan tykiruoaksi.

Kiitos illan nauruista :D

Vierailija
82/87 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itsekin muotoilit, säätöä. Eli säätönä pysyy ja aivan varmasti säätää muuallekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelevä mies on aina kiinnostunut. Hän odottaa naisen suoraa aloitetta. Onnellisen parisuhteen esteenä on siis vain naisen rohkeuden puute.

Vierailija
84/87 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies osaa kyllä sanoa selkeästi, jos ei ole kiinnostunut.

Vierailija
85/87 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisaalla miehellä on käyntikortteja, johon on kirjoitettu "Sori, ei kiinnosta" jos sitä kerran joutuu jokaiselle tapaamalleen ihmiselle erikseen ilmoittelemaan.

Vierailija
86/87 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä kuulkaas kun on muutakin tekemistä kuin "viestitellä".

Vierailija
87/87 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisaalla miehellä on käyntikortteja, johon on kirjoitettu "Sori, ei kiinnosta" jos sitä kerran joutuu jokaiselle tapaamalleen ihmiselle erikseen ilmoittelemaan.

Sä et näytä olevan kovinkaan viisas saivartelusta päätellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi