Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla kiinnostunut vaikka ei juuri koskaan aloita keskustelua/laita viestiä?

Vierailija
01.05.2023 |

Ollaan säädetty kohta 3v. Mies ei ole kuin kerran tai kahdesti laittanut viestiä ensin. Aina se olen ollut minä, joka on keskustelut aloittanut. Meillä on välimatkaa paljon, joten yhteydenpito on enimmäkseen viestittelyä ja tuntuu, ettei asiat etene oikein mihinkäänpäin. Kun nähdään, mies on tosi kiinnostuneen oloinen, mutta onko sitten kuitenkaan oikeasti kiinnostunut, kun ei mitään kuulu jos en itse ota yhteyttä? Voiko mies vain olla niin epävarma, ettei osaa tai uskalla tehdä aloitetta edes kuulumisia kysyäkseen vai eikö vain kiinnosta?
Koko tämän ajan olen vähän väliä ollut epätietoisuudessa, että mikä meidän tilanne oikein onkaan, kun mies on niin epämääräinen tai jotain. Tavatessa on ihana ja mukava ym., mutta sitten ei kuitenkaan kuulu mitään. Eikä kyse ole edes, että olisi vain seksiä vailla. Ei sitä aina ole edes ollut.

Taas olen siinä pisteessä, että mietin kiinnostaako häntä edes yhtään, kun ei ole taas mitään kuulunut vähään aikaan. Voiko olla vain sellainen, ettei osaa muuten vain laittaa viestiä? Onko kenelläkään ollut niin, että mies on ollut kiinnostunut vaikka ei niin aktiivinen yhteydenpidossa ole ollutkaan??

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et viestitä hänelle mitään, kauan menee ennen kuin jotain kuuluu? Kokeile nyt ainakin tuo.

Minulla ei ollut joskus tarvetta viestitellä usein kun elämässä oli niin paljon muuta mutta en kyllä ollut tuolloin myöskään erityisen ihastunut tai rakastunut kyseiseen naiseen.

Todennäköisesti mies ei ole kovin kiinnostunut mutta kokeile nyt kuitenkin mitä tapahtuu jos sinä lopetat viestittelyn.

No sinähän jo sanoit sen minkä moni muukin: tuo johtuu siitä että hän ei ole ihastunut eikä rakastunut. Ihan turhaa testailla. Varsinkin kun tyhmäkin tajuaa että nyt pitää hetkeksi skarpata, jos ennen aktiivinen nainen äkkiä hiljenee. Ja sitten kun nainen on rauhoittunut, voi taas vajota apatiaan.

Vierailija
62/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mies voi saada naisen jos pelkää sosiaalisia tilanteita tai jännittää niitä tosi paljon? Ei kaikki meistä ole sellaisia jotka uskaltaa puhua tai tehdä alotteita.

Koko ihmiskunnan historian ajan on ollut niin, että jos mies on epäkelpo (esim. liian pelokas tai muuten kyvytön ottamaan kontaktia naisiin), hän on jäänyt yksin ja hänen geeninsä eivät ole siirtyneet eteenpäin. Se on vain luonnollista.

Miehillä ei ole mitään synnynnäistä oikeutta saada naista. Aina on ollut niin, että miehen tehtävä on tehdä vaikutus naiseen kosiskelulla. Näin se menee myös eläinmaailmassa. Jos uros on sosiaalisesti vajavainen ja lamaantuu naaraiden edessä eikä kykene kukistamaan näitä heikkouksia itsessään, uroksen kuuluukin jäädä yksin.

Sen sijaan kaikenlainen vammainen naarasaines kyllä lisääntyy ja nämä vammaisuudet siirtyvät jälkikasvulle. Eli evoluutio ei tässä juuri voita.

Loppujen lopuksi tuo on kyllä miesten aiheuttama ongelma.

Siis siinä mielessä, että monet miehet ovat aina olleet valmiita "jakamaan siementään" myös aika matalatasoisille naisille, mikä aiheuttaa juurikin tuon ongelman että ihmiskunnan historian aikana myös sellaiset naiset usein lisääntyivät, joiden geenit olisi ollut parempi jättää siirtämättä eteenpäin.

Naisten toiminta on siinä mielessä paljon paremmin evoluutiota palvelevaa, koska naiset ovat valikoivia. Miehet usein eivät ole, ja lopputuloksena monet "epäkelvot" naiset ovat lisääntyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mies voi saada naisen jos pelkää sosiaalisia tilanteita tai jännittää niitä tosi paljon? Ei kaikki meistä ole sellaisia jotka uskaltaa puhua tai tehdä alotteita.

Koko ihmiskunnan historian ajan on ollut niin, että jos mies on epäkelpo (esim. liian pelokas tai muuten kyvytön ottamaan kontaktia naisiin), hän on jäänyt yksin ja hänen geeninsä eivät ole siirtyneet eteenpäin. Se on vain luonnollista.

Miehillä ei ole mitään synnynnäistä oikeutta saada naista. Aina on ollut niin, että miehen tehtävä on tehdä vaikutus naiseen kosiskelulla. Näin se menee myös eläinmaailmassa. Jos uros on sosiaalisesti vajavainen ja lamaantuu naaraiden edessä eikä kykene kukistamaan näitä heikkouksia itsessään, uroksen kuuluukin jäädä yksin.

Sen sijaan kaikenlainen vammainen naarasaines kyllä lisääntyy ja nämä vammaisuudet siirtyvät jälkikasvulle. Eli evoluutio ei tässä juuri voita.

Naisissa kaikenlaista "vammaisuutta" esiintyy vähemmän kuin miehissä, joten on aivan erityisen tärkeää karsia pois epäkelpo miesaines. Miehillä on "higher mutational load".

Vierailija
64/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kyllä alotteita tehdään vaikka nainen olisi tuppisuu mutta jos mies on tuppisuu niin se on foreveralone :( 

No ei tehdä. Näin on vain inkel-fantasioissa, joissa naisiksi lasketaan vain alle 25-vuotiaat victorias secret mallin näköiset kaunottaret.

Vierailija
65/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstailu on niin perseestä, etten ihmettele.

Miksi vaihtaa kuulumiset viesteillä? Puhelutkin tuntuu jo vähän liian etäiseltä.

Btw, etäsuhteet ei toimi.

Vierailija
66/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kyllä alotteita tehdään vaikka nainen olisi tuppisuu mutta jos mies on tuppisuu niin se on foreveralone :( 

Aloitteita tehdään, mutta siihen se jää kun mies huomaa että nainen ei pärjää sosiaalisissa tilanteissa. Miehen pitää olla tosi huono ja täysin epätoivoinen, jos ei välitä naisen puhumattomuudesta.

Vierailija
67/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitteita tehdään, mutta siihen se jää kun mies huomaa että nainen ei pärjää sosiaalisissa tilanteissa. Miehen pitää olla tosi huono ja täysin epätoivoinen, jos ei välitä naisen puhumattomuudesta.

Ei mulle kyllä tehdä edes aloitteita. En varmaan sitten ole nainen vaikka niin papereissa lukee.

Vierailija
68/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle kyllä tehdä edes aloitteita. En varmaan sitten ole nainen vaikka niin papereissa lukee.

Minkä näköinen olet? Oletko lihava? Rumille ja lihaville naisille ei alotteita tehdä.

Vierailija
69/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jakso vaomon kanssa, odota vuoroasi.

Vierailija
70/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen olet? Oletko lihava? Rumille ja lihaville naisille ei alotteita tehdä.

En ole kumpaakaan. Vähintään tavis.

Ja mot; "naisille tehdään kuitenkin aina aloitteita" = edellytyksenä että nainen on kaunis ja hoikka (ja päälle toki muitakin ehtoja, kuten että pitää olla nuori ja aina hymyilevä ja ystävällisen näköinen ja ottaa ensin itse katsekontakti ja ja ja...)

Vierailija
71/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mot; "naisille tehdään kuitenkin aina aloitteita" = edellytyksenä että nainen on kaunis ja hoikka (ja päälle toki muitakin ehtoja, kuten että pitää olla nuori ja aina hymyilevä ja ystävällisen näköinen ja ottaa ensin itse katsekontakti ja ja ja...)

Vähintään tavis eli ylipainoa on..? Nainen jos ei ole lihava ja näyttää hyvälle niin sille kyllä vientiä on. Mies joutuu aina tekemään töitä että saa naisia, ei riitä että mies on hyvännäköinen vaan mies joutuu olemaan se aktiivinen osapuoli.

Vierailija
72/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähintään tavis eli ylipainoa on..? Nainen jos ei ole lihava ja näyttää hyvälle niin sille kyllä vientiä on. Mies joutuu aina tekemään töitä että saa naisia, ei riitä että mies on hyvännäköinen vaan mies joutuu olemaan se aktiivinen osapuoli.

Eli myönnät että sen naisenkin pitää olla laiha ja kaunis saadakseen huomiota? Sitähän mä just sanoinkin - ei KAIKILLE naisille tehdä aloitteita, vaan enintään niille kauniille ja laihoille. Ja nuorille, ja hymyileville. Ei kaikille niinkuin alunperin väitettiin.

Vierailija
73/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä muistutuksena se alkuperäinen väite. Joka siis ei ole totta, pelkän naissukupuolen lisäksi pitää olla hoikka ja kaunis ja nuori ja vastaanottavaisen näköinen.

Vierailija
74/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kiinnostunut, kerta noin toimii. Haloo nyt. Paitsi jos nyt makaa jossain ojan pohjalla henki hieverissä ja puhelin on viety, on koomassa, tai joutunut Pohjois-Korean kidnappaamaksi.

Vierailija
75/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanhukkaa jos itse etsit suhdetta tms. Kiinnostunut ihminen pitää yhteyttä, haluaa kuulla sinusta. Tuossa kohtaa puuttuu sekä tunteen palo että kiinnostus. Anna olla. Jos hänestä silloin tällöin kuuluu, roikottelee sinua varalla. Näitä äijiä Suomessa riittää. Huonosti kasvatettuja mieslapsia. Joutaisivat Ukrainaan tykiruoaksi.

Vierailija
76/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli myönnät että sen naisenkin pitää olla laiha ja kaunis saadakseen huomiota? Sitähän mä just sanoinkin - ei KAIKILLE naisille tehdä aloitteita, vaan enintään niille kauniille ja laihoille. Ja nuorille, ja hymyileville. Ei kaikille niinkuin alunperin väitettiin.

Laiha ja normaalipainoinen ei tarkoita samaa. Normaalipainoinen ei ole lihava!

Tavisnaiset on usein lihavia eli ei normaalipainoisia eikä laihoja. Nainen kun ei ole lihava tai ruma niin aloituksia sille tehdään ja miehet tykkää jutella niille.

Vierailija
77/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut, etkä sinäkään ole. Ihmettelet vain miksi keimailusi ei tehoa ja jatkat kunnes osoitan jotain mielenkiintoa, silloin sinä olet saanut itsesi vakuutettua siitä että sinulla on viehätysvoima edelleen tallella. Sillä ei ole mitään tekemistä minun kanssani.

Vierailija
78/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä mies minulle. Olen aivan liian erakkoluonne ylläpitämään tiiviimpiä suhteita, enkä jaksa jatkuvia yhteydenottoja :/

Vierailija
79/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiha ja normaalipainoinen ei tarkoita samaa. Normaalipainoinen ei ole lihava!

Tavisnaiset on usein lihavia eli ei normaalipainoisia eikä laihoja. Nainen kun ei ole lihava tai ruma niin aloituksia sille tehdään ja miehet tykkää jutella niille.

Suurin osa naisista on taviksia. Siitä se tavisnimikin tulee. Normaalipainoisia eli bmi alle 25 on noin kolmannes. Sitten piti olla myös "ei ruma" eli mitä, nätimpi kuin keskimääräinen nainen? Ollaan jo 15%ssa naisista. Ja varmaan ikäkin pitää olla ainakin alle 50... paljonko jää jäljelle, alle 10% varmasti.

Yhä, mot: vain pienelle, "parhaimmalle" osalle naisista tehdään aloitteita.

Mutta sinä jankkaat, koska sun kirjossa "nainen" jo sisältää nämä vaatimukset normaalipainosta/hoikkuudesta, ja kauneudesta. Et pysty ymmärtämään että valtaosa naisista EI ole tällaisia, ja valtaosalle EI tehdä aloitteita. Siksi se ujo TAVISnainen on ihan yhtä huonossa asemassa kuin ujo mies.

Vierailija
80/87 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä mies minulle. Olen aivan liian erakkoluonne ylläpitämään tiiviimpiä suhteita, enkä jaksa jatkuvia yhteydenottoja :/

Mihin sä miestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi