Että he kehtasivat tehdä minusta lastensuojeluilmoituksen!
En tosin tiedä, ketkä sen tekivät, mutta ei se ole minusta mikään syy lasun tekemiselle, että en saa aina esikouluikäistä lastani menemään esikouluun.
Kommentit (85)
Siis opetat varta vasten lapselle jo etukäteen, ett kouluun ei tarvitse mennä, jos ei tee mieli?! Voi luoja, mutta trollaustahan tää on eli anti mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on niin kiltti - suorastaan ylikiltti. Se kostautuu pidemmän päälle.
Se kostautuu jo nyt. Ap:lla on edessä vieläkin tukalammat ajat. Lapsen syrjäytymisvaara on ilmeinen.
onko miehesi toisena huoltajana kutsuttu samaan miitingiin kuin sinäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen ei saa 6 -vuotiasta aamuisin eskariin? Nukkuuko siellä vanhempi makkurissa vai mikä?
Hän on niin herkkä lapsi. Olen yrittänyt puhua hänen kanssaan, mikä siellä hiertää, mutta hän vain vastaa, että ei mikään. Kun hän ei lukuisten maanittelujenkaan avulla suostu menemään sinne, ilmoitan esikouluun, että lapseni ei tule tänään sinne. ap
Voi jestas. Ala olemaan vanhempi tai anna lapsesi sellaiselle joka osaa homma. Eihän tuo ole mikään keskustelun tai neuvottelun aihe. Vai nenattko ettei tarvi töihinköön aikuisen "koska tulee paha mieli"?
Kasvattaja osuus nyt on vaan olla kudpää välillä ja lapsen pitää välillä tuntea ne huonotkin tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä se on eikä ajattele lapsensa parasta. Luulee, että tuilla voi ikuisesti elää, kun tulee paha mieli jos pitää mennä töihin. No, Petteri-setä opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis opetat varta vasten lapselle jo etukäteen, ett kouluun ei tarvitse mennä, jos ei tee mieli?! Voi luoja, mutta trollaustahan tää on eli anti mennä.
Ei ole, vaan täyttä totta. Lapsellani on ollut jo jonkun aikaa selittämättömiä mahakipuja. Hän on nyt ollut muutaman kerran lääkärissä tutkittavana. Odotamme tutkimustuloksia. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaan täyttä totta. Lapsellani on ollut jo jonkun aikaa selittämättömiä mahakipuja. Hän on nyt ollut muutaman kerran lääkärissä tutkittavana. Odotamme tutkimustuloksia. ap
No,pikkumasuliin vähän sattuuu, kun eskari jännittää. Kun tottuu siihen) siis oikeesti käymällä siellä) ja saa kavereita, menee ohi.
Herkkä lapsi varmaan kiittää ja kumartaa, kun aikuisena herkkänä ihmisenä joutuu navigoimaan työelämän ja jatko-opintojen kanssa, vaikka kouluja on eskarista asti käyty vähän miten sattuu.
Kouluikäinen (herkkäkään sellainen) ei osaa vielä suunnitella tulevaisuuttaan, eikä siksi varmasti näe mitään pitkän tähtäimen ongelmaa lintsaamisessa. Hän ei ole mikään teekkari, joka kyllä itse tiedostaa, mitä tapahtuu, jos ei huvita käydä luennoilla, vaan pikkukoululainen, jonka opinnoista aikuisen on oltava vastuussa.
Kaikki viranomaiset poliiseista pappeihin sekä hoitoalan ihmiset lääkäreistä hoitotäteihin ovat ilmoitusvelvollisia. Heidän on ilmoitettava lastensuojeluun aina, kun ilmenee tarvetta. Myös vapaa-ajallaan havaitsemistaan asioista. Voi mennä työ, jos käy ilmi, että on jäänyt tekemättä. Lasu on siis normiarkea, jos vanhempi käyttäytyy yhtään erikoisemmin viranomaisten edessä. Jopa kova lapsesta huolestuminen ja itkeminen lastenlääkärin nähden riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maha- tai haimasyöpä. Elinajanennuste: joitakin kuukausia. Valmistaudu lapsesi hautajaisiin.
Millainen mahtoi olla alottajan oma lapsuus? Olisi mielenkiintoista tietää siitä.
Mikä ihmeen esikoulupakko nykyään on? Silloin kun minä olin nuori niin ei ollut velvoitetta mihinkään esikouluun ja ihan normaali aikuinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen esikoulupakko nykyään on? Silloin kun minä olin nuori niin ei ollut velvoitetta mihinkään esikouluun ja ihan normaali aikuinen olen.
Normaalista voi olla montaa mieltä, kun et ymmärrä, että lakeja säädetään koko ajan uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalista voi olla montaa mieltä, kun et ymmärrä, että lakeja säädetään koko ajan uusiksi.
Normaalista ei voi puhuakaan kun täytyy v*ttuilla tuntemattomille. Ymmärrätkö että tällä palstalla on monenikäistä ihmistä, eivätkä kaikki ole syntyneet 2000 luvulla.
Totta. Maailma on liian paha paikka elää. Me tarvitsemme toisenlaisen toimintakulttuurin.