Masters Chef Australia:n tuomari Jack Zonfrillo kuollut
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/66049954-a31e-409d-9e96-1bf63e…
Olen oikeasti shokissa, lempiohjelmani iän kaiken ja hän oli lempituomareitani, ehkäpä se kaikkein paras, rakastin hänen huumoriaan, tyyliään, skottihameitaan ja ruutujaan, vilkkuvia silmiään, sitä millainen hän oli kilpailijoita kohtaan ja ylipäätään koko formaatissa.
Itku tuli💔😭
Kommentit (453)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se toinen 5-sivuinen Jock-ketju poistettiin? Siinäkin oli otsikossa väärä etunimi Jack.
MIelisairasta että tavallisia ketjuja häipyy. Vaan syystä että YKSI voi lopetuttaa .Suimen kansa on yli 5 miljoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kaupungissa Jock asui? Jos asui Melbournessa, miksi yöpyisi hotellissa eikä kotonaan? Jos taas asuu jossain muussa kaupungissa, sitten oli varmaan Melbournessa työmatkalla?
Voi olla ollut myös ihan lomamatka, eikö Australiassakin juhlita vappua (Labour Day)? Ei ole kait kerrottu julkisuuteen oliko perheensä/vaimonsa kanssa vai yksin.
Jos ei olisi ollut yksin, niin löytäjinä ei varmaan olisi olleet poliisit?
No se on totta. Jos noista englanninkielisistä uutisista yrittää päätellä, niin tarkastustehtävätyyppinen ja poliisit löytäneet, eli se on ihan totta. Hieman kyllä ihmettelen, että miksi poliisi, miksei vaikkapa ensiapuhoitajat tai vastaava? Luulisi, että paikalle hälyytettäisiin ambulanssi, eikä lähtökohtaisesti poliisia. Vai onko uutiseen vain valittu hyvin lyhyt tieto, jonka poliisi nyt vain on sattunut antamaan, että ei mitään epäilyttävää.
Poliisin ekana paikalle tulo viittaa itsariin kyllä.
Muussa tapauksessa olisi hälytetty ekana terveydenhuoltoväkeä.
Omaa päättelyä.
Vierailija kirjoitti:
"Kun olen hermostunut, ajatukset lähtevät helposti laukalle. Pidän rukoushelmiä mukana aina. Ne hiljentävät äänet päässäni."
Ei kovin tervepäiseltä kuulosta.
Ihan on yleisesti käytössä ihmisillä muun muassa anxiety beads -rannekoruja tai sormuksia. Se on ihan tutkittu juttu, että osalla ihmisistä ahdistusta tai vaikkapa ihan vain jännitystä helpottaa se, kun tekee käsillä jotain muuta. Idea noissa koruissa on, että niissä on joitakin pyöriviä osia, joita räpläämällä keskittyy samalla myös johonkin muuhun, kuin ahdistavaan asiaan. Zonfrillo on puhunut noista koruistaan ymmärtääkseni sen, että hän sai aikoinaan ystävältään tuollaisen korun lahjaksi ja siitä lähtien on pitänyt aina jonkinlaista samankaltaista mukanaan.
Hyvän vaikiutelman antoi kisitättämättä tv:ssä itsestään.
Millainen oli sitten "siviilissä", niin siitähän me ulkopuoliset emme mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Jossain oli juttua, että ollut kuukauden lomamatkalla Euroopassa perheen kanssa ja palannut juuri yksin Australiaan uuden kauden aloitukseen liittyen.
Missä "jossain"? Uutinen on vielä sen verran tuorre että varmasti muistat lähteen?
Ylirasittunut kroppa taannoisten kamojenkäytön vuoksi.
Mulle tuli ekana mieleen sepelvaltimotauti ja sydäri. Jutellut vaimon kanssa puhelimessa, valitellut huonoa oloa jne epämääräistä ja six tsekkaus. Eiköhän nuo kokit voilla ja kermalla elä, hoikkuus helposti piilottaa sydän vaivat. Hän oli vielä ranskalaiseen ruokaan erikoistunut. Keski-ikäinen mies niin aika todennäköistä (todennäköisempää kuin huumeet mut toki tylsempi vaihtoehto). Ihmisenä vaikutti tosi symppikseltä ja olen uutta kautta jo odotellutkin. Saas nähdä näyttävätkö sitä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruumis oli löytynyt keskellä yötä. Ehkä on repsahtanut taas heroiiniin.
Olisiko päätynyt samaan ratkaisuun kuin kollegansa Anthony Bourdain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kaupungissa Jock asui? Jos asui Melbournessa, miksi yöpyisi hotellissa eikä kotonaan? Jos taas asuu jossain muussa kaupungissa, sitten oli varmaan Melbournessa työmatkalla?
Voi olla ollut myös ihan lomamatka, eikö Australiassakin juhlita vappua (Labour Day)? Ei ole kait kerrottu julkisuuteen oliko perheensä/vaimonsa kanssa vai yksin.
Jos ei olisi ollut yksin, niin löytäjinä ei varmaan olisi olleet poliisit?
No se on totta. Jos noista englanninkielisistä uutisista yrittää päätellä, niin tarkastustehtävätyyppinen ja poliisit löytäneet, eli se on ihan totta. Hieman kyllä ihmettelen, että miksi poliisi, miksei vaikkapa ensiapuhoitajat tai vastaava? Luulisi, että paikalle hälyytettäisiin ambulanssi, eikä lähtökohtaisesti poliisia. Vai onko uutiseen vain valittu hyvin lyhyt tieto, jonka poliisi nyt vain on sattunut antamaan, että ei mitään epäilyttävää.
Poliisit menee aina ennen hoitohenkilökuntaa jos tilanteessa on jotain epäilyttävää.
193: Tuli itsellänikin mieleen tuo. Miksi poliisi tuli ekana tarkistamaan tilansa?
Vierailija kirjoitti:
Poliisin ekana paikalle tulo viittaa itsariin kyllä.
Muussa tapauksessa olisi hälytetty ekana terveydenhuoltoväkeä.
Omaa päättelyä.
Sama päätelmä. Sairauskohtausta epäiltäessä paikalle tulee lanssi. Huoli-ilmoituksesta tms. poliisi.
Sarjan uuden kauden kick-off oli käsillä. On ihan yleistä, että tuolloin majoitutaan hotelliin. Ehkä koko tuotantoryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli ekana mieleen sepelvaltimotauti ja sydäri. Jutellut vaimon kanssa puhelimessa, valitellut huonoa oloa jne epämääräistä ja six tsekkaus. Eiköhän nuo kokit voilla ja kermalla elä, hoikkuus helposti piilottaa sydän vaivat. Hän oli vielä ranskalaiseen ruokaan erikoistunut. Keski-ikäinen mies niin aika todennäköistä (todennäköisempää kuin huumeet mut toki tylsempi vaihtoehto). Ihmisenä vaikutti tosi symppikseltä ja olen uutta kautta jo odotellutkin. Saas nähdä näyttävätkö sitä koskaan.
Mikä juttu tämä on että on jutellut vaimonsa kanssa puhelimessa? Useampi viesti täällä mutta mistään lehdestä ei löydy tollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tämä on että on jutellut vaimonsa kanssa puhelimessa? Useampi viesti täällä mutta mistään lehdestä ei löydy tollaista.
Taitaa olla vain vielä spekulaatiota, koska ei ole missään sanottu, että kuka on ilmoittanut ja mitä, jotta kyseessä nimenomaan on huoli-ilmoitus eikä esim. sairaskohtaus. Vaimo on siinä hyvä veikkaus, oletan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vain vielä spekulaatiota, koska ei ole missään sanottu, että kuka on ilmoittanut ja mitä, jotta kyseessä nimenomaan on huoli-ilmoitus eikä esim. sairaskohtaus. Vaimo on siinä hyvä veikkaus, oletan.
Tai siis koska tehty häkeen huoli-ilmoitus --> poliisi
Eikä esim. tehty häkeen sairaskohtausilmoitus --> ensiapuhoitajat
Heti ensiuutisoinnista lähtien on sanottu, että "poliisi ei pidä epäilyttävänä" kuolinsyytä.
Toisekseen, ehkäpä suomennamme heidän terminsä liian dramaattisesti/väärin, huoli-ilmo täällä kotisuomessa on eri asia kuin mikä Jockin tapauksessa ehkä kyseessä.
Olen katsonut tuota ohjelmaa ja Jock on ollut suosikkini. Jännä juttu, ihan tuntematon ihminen mutta tämä uutinen meni tunteisiin. Odotin jo alkavaa uutta kautta, mutta 😔
Victoria Police told the ABC that officers were called on to do a welfare check at an address in Carlton early on Monday morning, where they found the body of a 46-year-old man.
https://www.abc.net.au/news/2023-05-01/jock-zonfrillo-judge-on-masterch…
No tuskinpa, jos jaksojen kuvaukset juuri saatiin purkkiin.