Masters Chef Australia:n tuomari Jack Zonfrillo kuollut
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/66049954-a31e-409d-9e96-1bf63e…
Olen oikeasti shokissa, lempiohjelmani iän kaiken ja hän oli lempituomareitani, ehkäpä se kaikkein paras, rakastin hänen huumoriaan, tyyliään, skottihameitaan ja ruutujaan, vilkkuvia silmiään, sitä millainen hän oli kilpailijoita kohtaan ja ylipäätään koko formaatissa.
Itku tuli💔😭
Kommentit (453)
Vierailija kirjoitti:
Okei, ikävää, että joku on kuollut, mutta mitä sitten?
Kuka edes katsoi tuollaista ohjelmaa?
Luulisi, että ihmisillä olisi omaakin elämää, eikä tuijottaisi Australialaista kokkiohjelmaa.
Olen oppinut kokkaamaan esim Masters chef ohjelmia katsomalla. Minulla on ystäviä jotka jakaa samojq asioita. Koen että olen elämässä sisällä.
Mutta sulla ei varmaan ole mitään elämää, ei ystäviä, et tee mitään. Tyhjänpanttina kommentoit.
Miksi edes elät?
Mistähän tuo Jock-lisänimi hänelle on tullut, kun ei ole oikeasti sen niminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko varma tieto, että löytyi hotellista eikä kodistaan? Monissa uutisissa lukee, että löydettiin Lygon Streetillä sijaitsevasta _osoitteesta_. Oliko tuo osoite hotellin osoite vaiko ihan hänen kotiosoitteensa, kun kerta siellä Carltonissa myös asui?
Jos löytyi tosiaan hotellista, joka sijaitsi samalla italialaisalueella missä asui, minullekin tuli mieleen, että on hakeutunut naapurihotelliin päättämään päivänsä.
Av-mammat näköjään ei käytä hotelleja muuhun kuin päivien päättämiseen siitä päätellen miten usein tääkin logiikka on tässä ketjussa esiintynyt.
Suurin osa asiakkaista on siellä kuitenkin ihan muista syistä. Kummallista.
En ole ikinä yöpynyt hotellissa kotikaupungissani. Miksi minä hotelliin menisin? Toki jo meinaisin vetää pään täyteen ja sitten päättää päiväni, niin ehkäpä menisinkin.
No täähän sen todistikin että sinä et ole jotain tehnyt niin ei sitten kukaan muukaan.
Toisaalta et luultavasti ole päättänyt päiviäsikään joten et selvästikään tiedä siitäkään mitään joten mitä jos lopettaisit lässytyksen aiheesta pikkuhiljaa.
No kerropa, monestiko olet itse mennyt kotisi lähihotelliin yöksi yksin?
Olen eri, mutta aika usein tuli mentyä hotelliin, kun vaan halusin omaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko varma tieto, että löytyi hotellista eikä kodistaan? Monissa uutisissa lukee, että löydettiin Lygon Streetillä sijaitsevasta _osoitteesta_. Oliko tuo osoite hotellin osoite vaiko ihan hänen kotiosoitteensa, kun kerta siellä Carltonissa myös asui?
Jos löytyi tosiaan hotellista, joka sijaitsi samalla italialaisalueella missä asui, minullekin tuli mieleen, että on hakeutunut naapurihotelliin päättämään päivänsä.
Av-mammat näköjään ei käytä hotelleja muuhun kuin päivien päättämiseen siitä päätellen miten usein tääkin logiikka on tässä ketjussa esiintynyt.
En ole ikinä yöpynyt hotellissa kotikaupungissani. Miksi minä hotelliin menisin? Toki jo meinaisin vetää pään täyteen ja sitten päättää päiväni, niin ehkäpä menisinkin.
No täähän sen todistikin että sinä et ole jotain tehnyt niin ei sitten kukaan muukaan.
Toisaalta et luultavasti ole päättänyt päiviäsikään joten et selvästikään tiedä siitäkään mitään joten mitä jos lopettaisit lässytyksen aiheesta pikkuhiljaa.
Monestiko sinä olet mennyt päättämään päiväsi hotelliin kun kerran esiinyt aiheen asiantuntijana?
Erikoisesti ensin uutisoitiin että ohikulkija löysi kadulta, sitten että poliisin tarkastuksessa hotellista ja sitten vielä kotoa. Eikä mitään epäilyttävää...
Mutta varmaan siis pitkäksi venähtäneen illan jälkeen uuden kauden avajaisten kunniaksi, päihteet ja/tai sairaskohtaus.
Harmi, vaikutti todella mukavalta tyypiltä ja ohjelman kaikkien aikojen paras tuomari.
Vierailija kirjoitti:
Oli todella miellyttävä TV-persoona, kuten Bourdainkin. Levottomat sielut ovat valitettavasti lyhytikäisiä. RIP Jock.
Vaimokin oli, mutta uhrannut liiton hengaillakseen Asia Argenton kanssa, joka ei sitten ollutkaan vilpitön.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tuo Jock-lisänimi hänelle on tullut, kun ei ole oikeasti sen niminen?
Oli saanut lempinimen 15-vuotiaana kollegoiltaan. Ravintolan työntekijät oli monista eri maista ja heillä oli vaikeaa ymmärtää Barryn leveää skottimurretta. Jock on slangia ja tarkoittaa skotlantilaista. Kertoo asiasta tässä radiohaastattelussa:
https://www.hit.com.au/story/jock-zonfrillo-reveals-his-real-name-to-fi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun olen hermostunut, ajatukset lähtevät helposti laukalle. Pidän rukoushelmiä mukana aina. Ne hiljentävät äänet päässäni."
Ei kovin tervepäiseltä kuulosta.
Ihan on yleisesti käytössä ihmisillä muun muassa anxiety beads -rannekoruja tai sormuksia. Se on ihan tutkittu juttu, että osalla ihmisistä ahdistusta tai vaikkapa ihan vain jännitystä helpottaa se, kun tekee käsillä jotain muuta. Idea noissa koruissa on, että niissä on joitakin pyöriviä osia, joita räpläämällä keskittyy samalla myös johonkin muuhun, kuin ahdistavaan asiaan. Zonfrillo on puhunut noista koruistaan ymmärtääkseni sen, että hän sai aikoinaan ystävältään tuollaisen korun lahjaksi ja siitä lähtien on pitänyt aina jonkinlaista samankaltaista mukanaan.
Ihan yleistä tietoa nykyään että stressipallo tai fidget spinner, stressihelmet yms voi lievittää lapsen tai aikuisen stressiä. Tai jos opiskelija puristelee pyyhekumia, voi opittu jäädä paremmin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli todella miellyttävä TV-persoona, kuten Bourdainkin. Levottomat sielut ovat valitettavasti lyhytikäisiä. RIP Jock.
Vaimokin oli, mutta uhrannut liiton hengaillakseen Asia Argenton kanssa, joka ei sitten ollutkaan vilpitön.
Puhuin molempien kohdalla TV-persoonista, koska en heitä tarkemmin tunne. Tuskin sinäkään. Ja molemmat tekivät ammattitaidolla ohjelmiaan ja jättivät siltä osin miellyttävän vaikutelman. Kukaan meistä ei kaiketi ole täydellinen ja siviilielämässä voi olla vaikka mitä, joka on toisten mielestä negatiivista. Sama koskee aika montaa julkisuuden henkilöä, jotka ovat saaneet positiivisia asioita aikaiseksi (esim. Oscar Schindler, joka on saanut nimelleen elokuvankin).
Hans Väliliha kirjoitti:
Erikoisesti ensin uutisoitiin että ohikulkija löysi kadulta
Eikö tuo uutismoka ollut vain suomalaisissa lehdissä? Toimittaja oli nähnyt englanninkielisessä uutisessa maininnan Lygon Streetiltä ja veti siitä johtopäätöksen, että ruumis löytyi kadulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metoo liikkeen johtohahmo Asia oli itse likainen. Bourdain kuoli pian uutisen kuultuaan.
Vierailija kirjoitti:
Ollut kuivilla 20 vuotta
Eihän me sitä voida tietää. Toisaalta ei se vaadi kuin sen yhden repsahduksen niin voi olla nirri pois.
Jos julkimo löytyy kuolleena hotellihuoneesta, eikä rikosta epäillä, ei syitä voi olla kuin kaksi: sydänkohtaus tai sitten huumeet/alkoholi. Esimerkkejähän riittää vaikka huru mykky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut kuivilla 20 vuotta
Eihän me sitä voida tietää. Toisaalta ei se vaadi kuin sen yhden repsahduksen niin voi olla nirri pois.
Jos julkimo löytyy kuolleena hotellihuoneesta, eikä rikosta epäillä, ei syitä voi olla kuin kaksi: sydänkohtaus tai sitten huumeet/alkoholi. Esimerkkejähän riittää vaikka huru mykky.
Ja toki itsemurha on aivan validi arvaus myös.
Vierailija kirjoitti:
On muitakin tapoja viedä itseltä henki. Esim. meneminen köyden jatkoksi.
En onneksi ole katsonut yhtään jaksoa sen jälkeen kun tuo tuli tuomariksi. Voisi harkita taas uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Masentunut, ahdistunut keski-ikäinen addiktimies, yö, hotellihuone ja jonkun läheisen huoli eivät kyllä saa ajattelemaan ihan luonnollista kuolemaa.
Ja poliisi on ilmoittanut, ettei kuolemassa ole mitään epäilyjä herättävää. Eli on aika ilmeistä, että itse aiheutettu?
Joo tai sitten vahinko yliannostus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin itse silloin kyllä vähän kauemmaksi kuin koti-kaupunginosan hotlaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin itse silloin kyllä vähän kauemmaksi kuin koti-kaupunginosan hotlaan.
Miksi? Paljon kätevämpää olla kotikaupungissa, kun työmatkakin pysyy lyhyenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun olen hermostunut, ajatukset lähtevät helposti laukalle. Pidän rukoushelmiä mukana aina. Ne hiljentävät äänet päässäni."
Ei kovin tervepäiseltä kuulosta.
Ihan on yleisesti käytössä ihmisillä muun muassa anxiety beads -rannekoruja tai sormuksia. Se on ihan tutkittu juttu, että osalla ihmisistä ahdistusta tai vaikkapa ihan vain jännitystä helpottaa se, kun tekee käsillä jotain muuta. Idea noissa koruissa on, että niissä on joitakin pyöriviä osia, joita räpläämällä keskittyy samalla myös johonkin muuhun, kuin ahdistavaan asiaan. Zonfrillo on puhunut noista koruistaan ymmärtääkseni sen, että hän sai aikoinaan ystävältään tuollaisen korun lahjaksi ja siitä lähtien on pitänyt aina jonkinlaista samankaltaista mukanaan.
Ihan yleistä tietoa nykyään että stressipallo tai fidget spinner, stressihelmet yms voi lievittää lapsen tai aikuisen stressiä. Tai jos opiskelija puristelee pyyhekumia, voi opittu jäädä paremmin mieleen.
Kyse ei ollutkaan siitä, vaan äänistä päässä.
"The couple live in an elegant terrace in Carlton in Melbournes inner north, with their two children, three-year-old Alfie and nine-month-old Isla."
https://www.smh.com.au/national/he-s-very-nice-the-only-problem-is-chef…
"Inside MasterChef host and chef Jock Zonfrillos Carlton rental home"
https://www.domain.com.au/living/inside-masterchef-host-and-chef-jock-z…
"Prior to his death, the family resided in Carlton."
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jock_Zonfrillo