Mä en oppinut koskaan konttaamaan
Liikuin sillä tavalla ns peppukiitäjänä. Muita?
Kommentit (27)
AP :DD Miten ei voi oppia konttaamaan? Sehän on lapsena helpoin asia oppia.
Meidän perheen lapsista minä olen ollut ainoa joka on kontannut. Muut ovat kuulemma liikkuneet muulla tavoin. Normaaleja kaikista meistä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun siskonpojalla sama.
Onko hän Ok? Siis mulla on oppimisvaikeuksia enkä ole normaaliälyinen. Mietin, että onko kaikki peppukiitäjät kaltaisiani?
Itse olen kontannut, mutta sisarukseni meni peppukiitäjänä ja hän on nykyisin professori. Valmistui 6 l ylioppilaana aikoinaan. Ei siis oppimisvaikeuksia hänellä. Mutta konttaaminen on kyllä hyvä taito, ja suosittelen opettamaan sitä lapselle, jos hänellä on taipumusta välttää sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun siskonpojalla sama.
Onko hän Ok? Siis mulla on oppimisvaikeuksia enkä ole normaaliälyinen. Mietin, että onko kaikki peppukiitäjät kaltaisiani?
No voivoi. Poikani ei koskaan kontannut. Mutta kirjoitti kyllä 6 ällää, suoritti yliopistotutkinnon ja vuolee rahaa eräässä firmassa. Lähinnä nyt hämmästyttää, mitä ihme asioita ihmiset yrittävät yhdistää alisuoriutumiseensa.
Vierailija kirjoitti:
AP :DD Miten ei voi oppia konttaamaan? Sehän on lapsena helpoin asia oppia.
Minun lapseni eivät kontanneet. He vain ryömivät ja nousivat sitten jaloilleen. Molemmat olivat isokokoisia vauvoja.
Vielä kait tuon konttaamisen kerkeää opetella :D