Mikä ongelma?
Mieheni kuuntelee korvat höröllä kaikkia ikäviä asioita mitä kerron minulle sattuneen. Että joku on sanonut niin ja näin, ja kohta mies sanoo samalla tavalla minulle Aina kun paikalla on joku, niin hänellä on kauhea tarve tehdä minusta naurun aihe. Kertoo kaikenlaista noloa minusta ja naureskelee minulle selän takana sille kolmannelle henkilölle. Miehet yleensä katsoo mua lähinnä sympaattisesti tai säälivästi mutta naiset lähtee usein mukaan siihen pilkkaamiseen. Kaikkia juhlia jotka eivät liity häneen, hän sabotoi tavalla tai toisella. Oli jopa 2 viikkoa kiusaamatta mua (poislaskettuna se että se nauraa toisille ihmisille mun kustannuksella) ja kerkesin jo innostua. No ei saakeli eikös tullut vappu. Eli taas piti alkaa kettuilee ja haastaa riitaa syystä että maapallo on pyöreä tms. Kauhulla odotan äitienpäivää. Kokemuksella voin sanoa että niskaan on tulossa niin paljon p...kaa ettei ole tosikaan. Sitten kun on hänen syntymäpäivä niin koko maailman täytyy pysähtyä kunnioittamaan tuon majesteetin merkkipäivää.
Kerran en lähtenyt mukaan hänen riidanlietsomiseen syntymäpäivänäni. Sanoi sitten että olen sika ja h...ra. Ja aivan puskista ilman mitään ennakkoa.
Siis kyse on että mikä pakkomielle tolla on tehdä/yrittää tehdä minusta joku yleinen naurunaihe?
Kommentit (3)
Niin, mietipä tosiaan, mikä sinun ongelmasi on, kun siedät mokomaa.
Mikä pakkomielle sinulla on roikkua miehessä, joka kohtelee sinua huonosti?
Ei kukaan tavallinen terve nainen jäisi kuuntelemaan haukkumista ja pilkkaamista. Vaikka olisi kuinka komea, rikas, hyvä sängyssä ja muutenkin jumalasta seuraava, kyllä rakkaus olisi loppunut ensimmäiseen pilkkaamiseen.
.