Montako grammaa karkkia syöt viikossa?
Kommentit (67)
Mitkä ihmeen grammat?
Otan joskus karkin tai suklaapalan, jos löytyy jostain tai saan.
Itse en osta juuri koskaan makeisia.
Yhden konvehdin verran. Elämä on ihanaa hoikkana, ja pidän siitä kiinni
Kyllä lauantaisin pitää olla karkkipäivä jos ei täysin tylsäksi aikuiseksi meinaa alkaa.
Ehkä 300 grammaa.
Riippuu viikosta. Yleensä en yhtään, joskus jos tarjotaan niin yhden karkin, painaisko 5 g?
On vielä viime joulun karkkeja jäljellä kun ei tule niitä syötyä.
Keskimäärin 800 sataa grammaa. Tässä on mukana suklaa ja jäätelö.
Ihan karkiksi luokiteltua noin 300 grammaa.
Eli ei paha minusta. Syön muuten terveellisesti.
En ole koskaan ymmärtänyt niitä jotka eivät syö lainkaan karkkia. Aika takakireitä henkilöitä yleensä sitten muutenkin.
En tiedä, useimmiten en yhtään ja joskus sitten tuleekin syötyä enemmän. Riippuu viikosta.
Olen vähentänyt rutkasti, koska minulta löytyi matala-asteinen tulehdus. Tällä viikolla 50gr suklaata ja 70gr salmiakkia.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt niitä jotka eivät syö lainkaan karkkia. Aika takakireitä henkilöitä yleensä sitten muutenkin.
En tykkää karkeista. Ne tuntuu itsestä vaan värjätyltä sokerilta. Leivoksia ja jäätelöä syön kyllä. Karkin syönti jäi jo isompana lapsena pois.
Syön vain pastilleja. Karkkia en ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta kyllä takakireää saa. Syön 0g karkkia viikossa. Herkuttelen oluella ja hyvällä ruoalla silloin tekee mieli. En vain pidä karkista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aika päinvastainen kokemus. Karkinpuputtajilla on usein ongelmia itsensä suhteen ja lohtua haetaan karkista. Nämä sitten ottavat itseensä, jos voilla täytetty kakku ei maistu vaikka kohteliaasti kieltäytyisi.
Syön harvoin karkkia. Joskus syön suklaata.