Miksi deittikumppanin työpaikka ei saisi vaikuttaa kumppanin valinnassa?
Työsi on se mitä olet valinnut tehdä valtaosan ajastasi. Mielestäni ihmisen työpaikka kertoo paljon ihmisestä.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tahansa ottaisin herttaisen ja rakastavan naisen korkealla libidolla pienipalkkaisessa työssä kuin isolla palkalla ja päinvastoin.
Eikös parempi vertaus olisi herttainen ja rakastava nainen korkealla libidolla pienipalkkaisessa työssä vai herttainen ja rakastava nainen korkealla libidolla hyväpalkkaisessa työssä?
Ei taida sellaisia löytyä.
Miten niin ei löydy? Itsellänikin on.
Tietenkin se saa vaikuttaa ja vaikuttaa, jos vaikuttaa. Ei näihin lupaa kysytä keneltäkään. Jos haluan naimisiin vain yksijalkaisen kreivin kanssa, kieltäydyn tasan kaikkien muiden kosintaehdotuksista. Jestas.
Minä en itse arvosta työtä. Se on vain elämän pakollinen paha. Vaikka olenkin aina ollut niin sanotusti hyvä työntekijä ja saanut paljon kehuja, niin silti inhoan työntekoa. Siksi en myöskään kiinnitä niinkään huomiota siihen, että mitä toinen tekee. Kunhan nyt ei ole liian perseaukinen. Enemmän kiinnostaa pään sisältö. Olen huomannut, että loppujaan ei ole väliä, onko toinen akateeminen vai töissä esim kaupan kassalla. Se ei kerro suoraan yhtään, että onko hän sinun tyyppiäsi. Jotkut akateemiset voivat olla jutuiltaan omaan makuun varsin "hämäriä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos on keinosiementäjä niin unelma in pitää kättä takapuolessa tai tarjoilija haluaa juotattaa ihmisiä?
Mutta miksi se keinosiementäjä on päätynyt juuri keinosiementäjäksi eikä vaikka luonto-oppaaksi, poliisiksi, sairaanhoitajaksi, kukkien sitojaksi tai johonkin muuhun ammattiin? Täytyyhän siinä olla jotain ihan tietoisia valintoja miten päätyy vaikkapa keinosiementäjäksi. Ei kukaan herää vaan yhtenä aamuna keinosiementäjänä. Ja jos ei halua olla keinosiementäjä miksi ei hakeudu muihin töihin?
Tulipa hauska mielikuva ihmisestä, joka herää aamulla ja huomaakin, että käsi on lehmän pepussa ja miettii, että miten v_tussa tässä näin kävi?
Tässä olisi hyvä idea leffalle. Mies herää keinosiementäjänä vieraassa paikassa ja on menettänyt muistinsa ja sitten yrittää selvitellä mitä on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos on keinosiementäjä niin unelma in pitää kättä takapuolessa tai tarjoilija haluaa juotattaa ihmisiä?
Mutta miksi se keinosiementäjä on päätynyt juuri keinosiementäjäksi eikä vaikka luonto-oppaaksi, poliisiksi, sairaanhoitajaksi, kukkien sitojaksi tai johonkin muuhun ammattiin? Täytyyhän siinä olla jotain ihan tietoisia valintoja miten päätyy vaikkapa keinosiementäjäksi. Ei kukaan herää vaan yhtenä aamuna keinosiementäjänä. Ja jos ei halua olla keinosiementäjä miksi ei hakeudu muihin töihin?
Tulipa hauska mielikuva ihmisestä, joka herää aamulla ja huomaakin, että käsi on lehmän pepussa ja miettii, että miten v_tussa tässä näin kävi?
Tässä olisi hyvä idea leffalle. Mies herää keinosiementäjänä vieraassa paikassa ja on menettänyt muistinsa ja sitten yrittää selvitellä mitä on tapahtunut.
Myy idea speden tuotantoyhtiölle.
Kaipa se jossain määrin vaikuttaa, mutta sen ei pitäisi antaa liikaa vaikuttaa. Toisille työ on tapa hankkia rahaa muuhun elämiseen, toisille intohimo. Silti voivat olla ihan yhtä fiksuja ja aikaansaavia ihmisiä. Ei ammattia aina voi valita, jos on joku ei niin työllistävä ala mille on kouluttautunut, saattaa joutua tekemään silti jotain muuta. Mulla itsellä ei ole juuri kunnianhimoa, ja olen siksi opiskellut korkeakoulututkinnon että saan tehdä työtä jossa voin käyttää aivojani, koska suorittavissa itseään toistavissa töissä en viihdy. Työ on mulle kuitenkin vaan työtä enkä tunne erityistä intohimoa sitä kohtaan. Arvostan kyllä sitä, jos joku haluaa edetä uralla ja tekee unelmatyötä. Sitä en arvosta, että kehuskellaan uralla ja rahoilla ja ostellaan kaikkea luotot tapissa, vaan järkevää rahankäyttöä ja sijoittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myy idea speden tuotantoyhtiölle.
Haha, mä ajattelin Hollywood-tuotantoa, mutta no miksei Spedekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos valitsit sen. Jotkut menee sinne minne pääsee
Paljonhan sekin kertoo, jos joutuu "menemään sinne minne vain pääsee"...
Kertoohan se siitä, ettei ole mikään kaikista kunnianhimoisin tai ahkerin tyyppi, tai ei vaan ole löytänyt mitään tiettyä asiaa, mikä kiinnostaa. Hän voi silti olla ihana kumppani, ja toisin päin taas työelämän menestyjä voi olla aivan hirveä kumppani.
Maailmaan mahtuu monenmoista ihmistä, jossain on myös varmasti kunnianhimoinen, ihana tyyppi ja karmea, laiska tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä ihmisiä, jotka sanovat, että työpaikkaa ei voi valita. Tottakai ne omat tähänastiset valinnat elämässä vaikuttavat hyvin pitkälti siihen mitä työpaikkoja sinulla on valittavana ja toisaalta tämänhetkiset valintasi vaikuttavat siihen minkälaisia työpaikkoja sinulla on tulevaisuudessa valittavana.
No voiko työpaikkaa valita päivittäin juuri jonkun naisen mieltymyksen mukaan? Mies voi olla kuitenkin millainen vain vaikka olisi missä ammatissa eli ei ammatti kerro muuta kuin palkan suunnilleen
Ei tasan tarkkaan ole millainen vain missä ammatissa tahansa. Kyllä esimerkiksi myyntimiehet ja pörssimeklarit ovat persoonallisuudeltaan erilaisia kuin ihmiset, jotka tekevät jotain huolellisuutta ja pitkäjänteisyyttä vaativaa, verkkaisesti etenevää työtä.
Miksi työpaikkaa pitäisi vaihdella "jonkun naisen mieltymyksen mukaan"? Eikö ole helpompi ajatella niin, että kouluttautuu ammattiin, johon haluaa ja sitten pyrkii löytämään elämänkumppanin, jonka kanssa sopii yhteen?
Totta kai asia vaikuttaa. Jos joku on niin takalistoauki, että joutuu töissä käymään, niin en minä ainakaan sellaista ottaisi.
Tottakai saa vaikuttaa. Ei deittailu ole mitään hyväntekeväisyyttä.
Itse olen työkyvyttömyyseläkkeellä, ja ymmärrän hyvin ettei kaikki kiinnostu minusta sen takia. Enpä itsekään haluaisi treffeille ihmisen kanssa, joka ei ole minusta kiinnostunut syystä tai toisesta. Mutta provohan tämä olikin.
Yleensä ne miehet, jotka valittavat siitä, että naiset ovat pinnallisia ovat niitä, jotka eivät ole tehneet elämässään yhtään mitään. Ei ole edes sitä pienipalkkaista työtä vaan vedetään kaljaa päivät pitkät sohvalla löhöten persettä raapien ja sovinistisia heittoja naisista heitellen. Sitten kummastellaan miksi naiset ei kiinnostunu. Kyllä ne fiksut ja mukavat pienipalkkaiset miehet ovat onnistuneet saamaan naisia ihan hyvin.