Syitä miksi minut naisena nähdään vain kaverina? Frindzoned!
Olen kuulema viehättävä, hoikka, treenaan 5 kertaa viikossa. Miehet sanovat että olen kuuma.
Siltikin viime aikoina tuntuu että joudun kaverivyöhykkeelle?? Miksi?
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö siis pääse ensitreffejä pidemmälle vai joudutko kaverivyöhykkeelle tapailun myötä?
Joudun sinne kun tapaillaan.
Olen erittäin maanläheinen ihminen. Itse näen että ihmisissä on kerroksia ja haluan tutustua heihin. Mutta minusta tuntuu että miehet luovuttavat hyvin pian.
Ap
Ok, meillä on sitten vissiin sama ongelma. Miehet haluavat aina jatkotreffejä, varmaankin ulkonäköni takia. Myöhemmin ilmeisesti selviää, ettei persoonani miellytäkään. Enkä kyllä ihmettele, olen aika erikoinen, melko vaikea persoona, eikä tätä ulkonäöstäni pysty päättelemään.
Ja kun olet hyvännäköinen, tapailet todennäköisesti hyvännäköisiä miehiä, joilla on tasoisistasi naisista valinnanvaraa vaikka kuinka. Heillä on varaa etsiä naista, joka on kaikilta osin täydellinen, ei pelkästään ulkonäöltä.Outo ajattelutapa minusta.
Olla luonteeltaan täydellinen?
Kuulostaa tylsältä minusta.Samoin kuin olla normaali vs olla epänormaali. Ei sellaista ole olemassakaan.
Ap
Siis olla sille miehelle täydellinen. Että kaikki sujuu heti täydellisesti, tulee se kuuluisa klik.
Ei sellaista ole minusta olemassakaan 😂
Itselläni on pitkä suhde takana.
Ap
Kaverinaisen ongelma on nopeasti ratkaistu. Menet miehen eteen kontillesi ja vedät housut alas. Se kaverimies on nopeasti entinen kaveri ja nykyinen poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti et oikeasti ole hoikka, kuuma tai yleensäkään hyvännäköinen millään tasolla.
Nimittäin, me kaikki tiedämme varsin hyvin että:
Miehet eivät friendzoneta hoikkia, hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia. Miehet eivät vaan yksinkertaisesti toimi noin.
Ellei kyse ole puhtaasta sokerisuhteesta niin kyllä zonaa. Varsin moni mies hakee palveluhaluista naista.
Et kyllä selkeästi tiedä miehistä mitään.
Sporttisia ja hyvännäköisiä naisia miehet eivät friendzoneta. Tuollainen nainen saattaa siis toki mennä "sex only zonelle" jos nainen ei persoonallisuuden puolesta ole kiinnostava, mutta ei koskaan friendzonelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö siis pääse ensitreffejä pidemmälle vai joudutko kaverivyöhykkeelle tapailun myötä?
Joudun sinne kun tapaillaan.
Olen erittäin maanläheinen ihminen. Itse näen että ihmisissä on kerroksia ja haluan tutustua heihin. Mutta minusta tuntuu että miehet luovuttavat hyvin pian.
Ap
Ok, meillä on sitten vissiin sama ongelma. Miehet haluavat aina jatkotreffejä, varmaankin ulkonäköni takia. Myöhemmin ilmeisesti selviää, ettei persoonani miellytäkään. Enkä kyllä ihmettele, olen aika erikoinen, melko vaikea persoona, eikä tätä ulkonäöstäni pysty päättelemään.
Ja kun olet hyvännäköinen, tapailet todennäköisesti hyvännäköisiä miehiä, joilla on tasoisistasi naisista valinnanvaraa vaikka kuinka. Heillä on varaa etsiä naista, joka on kaikilta osin täydellinen, ei pelkästään ulkonäöltä.Outo ajattelutapa minusta.
Olla luonteeltaan täydellinen?
Kuulostaa tylsältä minusta.Samoin kuin olla normaali vs olla epänormaali. Ei sellaista ole olemassakaan.
Ap
Siis olla sille miehelle täydellinen. Että kaikki sujuu heti täydellisesti, tulee se kuuluisa klik.
Ei sellaista ole minusta olemassakaan 😂
Itselläni on pitkä suhde takana.
Ap
En minäkään ole sellaista vielä kokenut, mutta olen tullut tuosta syystä jätetyksi. Mies koki kuukausien tapailun jälkeen ettei klikkaakaan riittävän hyvin, ja ehdotti kaveruutta. Se siitä sit.
Tuskin olisi tapaillut kuukausia jos ulkonäkö olisi ollut ongelma, eli helppo laskea 1+1: vika oli persoonassani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet hakee pääosin äiti naista joka on huolehtija. Ikävä kyllä. Jos on liian itsenäinen ja paljon omia menoja et voi olla miehen " äiti" ja huolehtia. En tiedä miksi useimmat miehet taantuvat seurassani tuolle asteelle ja suuttuvat kuin äidin hylkäyksestä jis ei kiinnosta jatkaa.
Olen kyllä itsenäinen.
Ap
Oletko myös vahva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti et oikeasti ole hoikka, kuuma tai yleensäkään hyvännäköinen millään tasolla.
Miehet eivät friendzoneta hoikkia, hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia. Miehet eivät vaan yksinkertaisesti toimi noin.
Ellei kyse ole puhtaasta sokerisuhteesta niin kyllä zonaa. Varsin moni mies hakee palveluhaluista naista.
Sporttisia ja hyvännäköisiä naisia miehet eivät friendzoneta. Tuollainen nainen saattaa siis toki mennä "sex only zonelle" jos nainen ei persoonallisuuden puolesta ole kiinnostava, mutta ei koskaan friendzonelle.
Tästäkin on kyllä kokemusta. Minulla on kyllä paljon mielenkiinnon kohteita mistä jutella.
Minkälaisista aiheista treffeillä tulisi keskustella?
Miten syvälle mennä?
Ap
Kuika monta rautaa sinulla on tulessa yhtä aikaa ? Jos viimeaikoina useat miehet siirtäneet kaverivyöhykkeelle niin kuulostaa että olet kiireinen tapailumiestesi kanssa . Mitäpä jos koittaisit keskittyä yhteen kerrallaan ja ilmaista oman kiinnostuksesi sopivan eteen sattuessa .
Vierailija kirjoitti:
Kuika monta rautaa sinulla on tulessa yhtä aikaa ? Jos viimeaikoina useat miehet siirtäneet kaverivyöhykkeelle niin kuulostaa että olet kiireinen tapailumiestesi kanssa . Mitäpä jos koittaisit keskittyä yhteen kerrallaan ja ilmaista oman kiinnostuksesi sopivan eteen sattuessa .
Ujona voidaan väärinkäsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut nyt epätoivoisista miehistä. Todellakin miehet joilla riittää mistä valita voivat friendzonettaa sporttisen ja hyvännäköisen naisen, koska vastaavia on tarjolla riesaksi saakka.
Vierailija kirjoitti:
Keskitynkin yhteen. Ei minulla ole edes aikaa käydä treffeillä usein.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin on kyllä kokemusta. Minulla on kyllä paljon mielenkiinnon kohteita mistä jutella.
Miten syvälle mennä?
Ap
Haluatko perheen? Satsaamiseen käytettävä aika ja energia riippuu tästä.
Vierailija kirjoitti:
Kaverinaisen ongelma on nopeasti ratkaistu. Menet miehen eteen kontillesi ja vedät housut alas. Se kaverimies on nopeasti entinen kaveri ja nykyinen poikaystävä.
Jokaisella on itsemääräämisoikeus, kuvailemasi toiminta on raiskaus. Hyi hemmetti mieti nyt jos ehdottaisit tuollaista jos sukupuolet olisi toisinpäin? Se on ihan yhtä törkeää miehelle tehtynä, ja sinä puhut kuin vitsinä. Ällöttävää.
Olet tylsää seuraa ja silloin on helppo vain sanoa että pidän sinusta kaverina. Jos toisesta viehättyy oikeasti ja on kipinää, ei friendzonelle joudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskitynkin yhteen. Ei minulla ole edes aikaa käydä treffeillä usein.
Ap
https://www.rentmen.eu/
Lainaa. Älä ota omaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten syvälle mennä?
Ap
Kyselet vähän samalla tavalla kuin yksi minun kehittämä trollihahmo tavallinen mies. ;)
Vierailija kirjoitti:
Olet tylsää seuraa ja silloin on helppo vain sanoa että pidän sinusta kaverina. Jos toisesta viehättyy oikeasti ja on kipinää, ei friendzonelle joudu.
Ja jos nainen jättää ottamatta yhteyttä tuon kaverikommentin jälkeen, ei miehestäkään enää koskaa kuulu mitään. Että niin paljon mies tykkäsi naisesta kaverina :D
Viimeisin mies josta todella pidin ja joka ei kuulema halua parisuhteita, mutta tapailimme kuitenkin. Hän sanoi että todella pitää persoonallisuudestani ja minusta muutenkin aidosti, mutta ymmärsin että hän halusi "todella laittautuneen naisen". Minä olen enemmän farkut ja t-paita tyyppiä.
Tulimme toimeen loistavasti ja juttelimme paljon. Laittautuneiden naisten luonteesta hän ei sitten taas pitänyt ja kertoi kokemuksiaan.
Lopetin tapailun koska haimme eri asioita. En usko että luonteessani on mitään vikaa.
Ap
Koska sinä haluat kuulla nuo sanat.