Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi minut naisena nähdään vain kaverina? Frindzoned!

Vierailija
30.04.2023 |

Olen kuulema viehättävä, hoikka, treenaan 5 kertaa viikossa. Miehet sanovat että olen kuuma.

Siltikin viime aikoina tuntuu että joudun kaverivyöhykkeelle?? Miksi?

Kommentit (257)

Vierailija
81/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti et oikeasti ole hoikka, kuuma tai yleensäkään hyvännäköinen millään tasolla.

Nimittäin, me kaikki tiedämme varsin hyvin että:

Miehet eivät friendzoneta hoikkia, hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia. Miehet eivät vaan yksinkertaisesti toimi noin.

Ellei kyse ole puhtaasta sokerisuhteesta niin kyllä zonaa. Varsin moni mies hakee palveluhaluista naista.

Et kyllä selkeästi tiedä miehistä mitään.

Sporttisia ja hyvännäköisiä naisia miehet eivät friendzoneta. Tuollainen nainen saattaa siis toki mennä "sex only zonelle" jos nainen ei persoonallisuuden puolesta ole kiinnostava, mutta ei koskaan friendzonelle.

Puhut nyt epätoivoisista miehistä. Todellakin miehet joilla riittää mistä valita voivat friendzonettaa sporttisen ja hyvännäköisen naisen, koska vastaavia on tarjolla riesaksi saakka.

No joo, olet kieltämättä tuossa oikeassa, että ne oikeasti hyvin korkeatasoiset miehet joilla on lukuisia sporttisia ja hyvännäköisiä naisia jonottamassa heidän seuraansa, saattavat tuollaisen naisen kyllä friendzonettaa.

Oma kommenttini oli lähinnä keskivertomiehen näkökulmasta.

T. Sama jolle vastasit

Vierailija
82/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet kaunis ja seksikäs, mutta et samanlainen, kuin ne muut seksikkäät tytöt, vaan enemmän semmonen low maintenance ja vähän niinku semmonen itsenäinen tomboy, jota ei kynsilakat, kikattelu ja kiljuminen kiinnosta. Ehkä olet sitten näille miehille "yksi pojista", eli sellainen, joiden kanssa taivastellaan pinkkejä prinsessanaisia ja katsellaan pitkin nenänvartta vähemmän viehättäviä naisia. Se on aluksi ihan kivaa, koska omalla tavalla se tuntuu saavutukselta, kun saat miehiltä yhtä paljon kunnioitusta, kuin toiset miehet.

Mutta hyvässä jätkyydessä tosin on se varjopuoli, että et sitten tosipaikan tullen olekaan miehille enää muuta, kuin cool kaiffari, jonka seurassa piereskellään ja röyhtäillään ja puhutaan naisasioista. Sinulta odotetaan yhä enemmän, että naurat naisvihamielisille vitseille ja, että menetät tuon koko kaveriporukan, kun alat seurustella

En tiedä miten muuten toimia.

Itselläni seksuaalisuus ja kaikki muukin on sidottu siihen että todella tutustun mieheen. Syvällisesti.

Olen kyllä myös erittäin seksuaalinen. Mutta se että on myös tunteita on parasta.

Ap

Varo ettei tule pettymyksiä. Vaikka löytäisit kumppanin se ei tarkoita että miehet haluaisi puhua tunteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet arvostavat enemmän älykkyyttä ja tarpeeksi nättiä naista, kuin jotain itseriittoista mallia.

Onko naisilla muuten joku velvollisuus selitellä miehelle miksi se päätyy friendzonelle? 

Luitko edes keskustelua.

En ole itseriittoinen. Kaikki täällä on samanarvoisia. Ihan jokainen.

Ap

Ehkäpä miehet osaavat arvioida asian sinua paremmin.

Et kelpaa miehille ulkonäöstä huolimatta. Silloin luonteessa on kaikki mahdollinen vialla.

Se että kaltaiseni maanläheinen ihminen ei kelpaa ei tarkoita että luonteessani olisi "jotain vikaa." Huvittava ilmaisutapa täällä.

Viimeisin tapailuni kesti vuoden.

Ap

Vierailija
84/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavoittelet haluttuja ja suosittuja miehiä, pelkkä ulkonäkö ei valitettavasti riitä.

Syitä voi olla kymmeniä, antiseksuaalisuus, ääri mielipiteet, huuromintajuttomuus, tosikkomaisuus, joku ällö tapa kuten julkinen nenänkaivaminen, miehisyys yms

Voit joko arvuutella netissä, kysyä parilta mieheltä tai tavoitella vähemmän haluttuja miehiä.

Vierailija
85/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa ap:n tilanteesta. Serkkuni oli nuorena näyttävä nainen, mukava ja sosiaalinen, mutta auttamattoman naiivi ja lapsenomainen ihmettelijä ja sitä on vieläkin. Ei siinä älykkäät miehet jaksaneet kovin kauan pelkän ulkonöän kanssa seurustella. Jos ihmisellä ei ole itsereflektiokykyä, niin sitä ei sitten ole ja parisuhteet melkoista hakuammuntaa.

Vierailija
86/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä feromonisi eivät houkuta uroksia? Liikaa treeniä?

Vierailija
87/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverinaisen ongelma on nopeasti ratkaistu. Menet miehen eteen kontillesi ja vedät housut alas. Se kaverimies on nopeasti entinen kaveri ja nykyinen poikaystävä.

Jokaisella on itsemääräämisoikeus, kuvailemasi toiminta on raiskaus. Hyi hemmetti mieti nyt jos ehdottaisit tuollaista jos sukupuolet olisi toisinpäin? Se on ihan yhtä törkeää miehelle tehtynä, ja sinä puhut kuin vitsinä. Ällöttävää.

En usko että yksikään mies pahastuisi tuosta.

Uskot siis että jokainen mies haluaa seksiä jokaikisen naisen kanssa? Niidenkin, joiden kanssa on nimenomaan sanonut haluavansa olla pelkkä kaveri? Just.

Toivottavasti sulla ei ole omia poikia, jos asenne on tuo ettei pojilla tai miehillä ole oikeutta kieltäytyä seksistä, koskaan. Kerro se 18v lapsellesi kun 57-vuotias 150kiloinen hielle haiseva opettaja pakotti hänet aktiin, että tykkäsit kuitenkin ehe ehe wink wink. Hassun hauskaa eikö.

Vierailija
88/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi incel tekisi tällaisen aloituksen, kun yleensä he tekevät kaikkensa todistaakseen että kaikki naiset, ja varsinkin kauniit saavat aina ja kaikkialla parisuhteen sormiaan napsauttamalla? Tämähän on incel-ideologialle aivan vastakkainen aloitus?

Provo tai ei, itse tiedän että näin voi olla. Nuorena minulle tuntui mahdottomalta saada parisuhdetta. En ollut mikään salibeibe, mutta hoikka, hyvävartaloinen, pitkähiuksinen, liikunnallinen ja minua on jälkikäteen kuvailtu useammasti sanoilla "ihan poikkeuksellisen kaunis". Mutta niin vain en saanut kunnollista, oikeaa parisuhdetta ennen kuin nelikymppisenä. En vieläkään tiedä mikä oli syynä. Todennäköisesti se että olin ujo. Olin myös aika älykäs, kiinnostunut aika vaikeatajuisista tieteenaloista eli miehet saattoivat pitää minua ylimielisenä ja outona, näin jälkikäteen veikkaisin.

Vierailija
89/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität vain komeimpia ja karismaattisimpia miehiä, joille on tarjolla naisia vastaavanlaisilla spekseillä mutta mielenkiintoisemmalla luonteella.

Vierailija
90/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverinaisen ongelma on nopeasti ratkaistu. Menet miehen eteen kontillesi ja vedät housut alas. Se kaverimies on nopeasti entinen kaveri ja nykyinen poikaystävä.

Jokaisella on itsemääräämisoikeus, kuvailemasi toiminta on raiskaus. Hyi hemmetti mieti nyt jos ehdottaisit tuollaista jos sukupuolet olisi toisinpäin? Se on ihan yhtä törkeää miehelle tehtynä, ja sinä puhut kuin vitsinä. Ällöttävää.

Uskot siis että jokainen mies haluaa seksiä jokaikisen naisen kanssa? Niidenkin, joiden kanssa on nimenomaan sanonut haluavansa olla pelkkä kaveri? Just.

Toivottavasti sulla ei ole omia poikia, jos asenne on tuo ettei pojilla tai miehillä ole oikeutta kieltäytyä seksistä, koskaan. Kerro se 18v lapsellesi kun 57-vuotias 150kiloinen hielle haiseva opettaja pakotti hänet aktiin, että tykkäsit kuitenkin ehe ehe wink wink. Hassun hauskaa eikö.

Eihän tossa pakoteta. Etkö nyt tajunnut että itseltään tuossa kehotetaan vetämään housut alas. Mut ei se itsensäpaljastelu tietenkään myöskään mitään arvostettavaa touhua ole. Eiköhän useimmat jättäisi sekä kaveruuden että muut mahdollisuudet sitten siihen jos joku noin käyttäytyisi.

Vierailija
91/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet arvostavat enemmän älykkyyttä ja tarpeeksi nättiä naista, kuin jotain itseriittoista mallia.

Onko naisilla muuten joku velvollisuus selitellä miehelle miksi se päätyy friendzonelle? 

Luitko edes keskustelua.

En ole itseriittoinen. Kaikki täällä on samanarvoisia. Ihan jokainen.

Ap

Ehkäpä miehet osaavat arvioida asian sinua paremmin.

Et kelpaa miehille ulkonäöstä huolimatta. Silloin luonteessa on kaikki mahdollinen vialla.

Se että kaltaiseni maanläheinen ihminen ei kelpaa ei tarkoita että luonteessani olisi "jotain vikaa." Huvittava ilmaisutapa täällä.

Viimeisin tapailuni kesti vuoden.

Ap

Tapailuvaiheessa vuoden?

Vierailija
92/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrität vain komeimpia ja karismaattisimpia miehiä, joille on tarjolla naisia vastaavanlaisilla spekseillä mutta mielenkiintoisemmalla luonteella.

Minusta parasta minussa on luonne!

Huvittavaa että joistain tuo on jokin spektri. Kiinnostava tai vähemmän kiinnostava. Kun samalla harva edes yrittää oikeasti tutustua ihmisiin.

On totta että olen hieman ujo, mutta en myöskään tarjoile miehille yhtään enempää kun itsekään antavat minulle. Se on vasta uoroista!

Ap

Vierailija
93/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi incel tekisi tällaisen aloituksen, kun yleensä he tekevät kaikkensa todistaakseen että kaikki naiset, ja varsinkin kauniit saavat aina ja kaikkialla parisuhteen sormiaan napsauttamalla? Tämähän on incel-ideologialle aivan vastakkainen aloitus?

Provo tai ei, itse tiedän että näin voi olla. Nuorena minulle tuntui mahdottomalta saada parisuhdetta. En ollut mikään salibeibe, mutta hoikka, hyvävartaloinen, pitkähiuksinen, liikunnallinen ja minua on jälkikäteen kuvailtu useammasti sanoilla "ihan poikkeuksellisen kaunis". Mutta niin vain en saanut kunnollista, oikeaa parisuhdetta ennen kuin nelikymppisenä. En vieläkään tiedä mikä oli syynä. Todennäköisesti se että olin ujo. Olin myös aika älykäs, kiinnostunut aika vaikeatajuisista tieteenaloista eli miehet saattoivat pitää minua ylimielisenä ja outona, näin jälkikäteen veikkaisin.

Kuulostaa vähintään hieman tutulta.

Olen kiinnostunut psykologiasta ja huonekalujen entisöinnistä.

Eikä itsellenikään todellakaan kelpaa ns yleisillä mittareilla tasokas mies. Vaan siinä pitää olla muutakin. Mutta vaivannäköä se vaatii KUMMALTAKIN osapuolelta.

Ap

Vierailija
94/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friendzone

Vierailija
95/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti et oikeasti ole hoikka, kuuma tai yleensäkään hyvännäköinen millään tasolla.

Miehet eivät friendzoneta hoikkia, hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia. Miehet eivät vaan yksinkertaisesti toimi noin.

Ellei kyse ole puhtaasta sokerisuhteesta niin kyllä zonaa. Varsin moni mies hakee palveluhaluista naista.

Sporttisia ja hyvännäköisiä naisia miehet eivät friendzoneta. Tuollainen nainen saattaa siis toki mennä "sex only zonelle" jos nainen ei persoonallisuuden puolesta ole kiinnostava, mutta ei koskaan friendzonelle.

Puhut nyt epätoivoisista miehistä. Todellakin miehet joilla riittää mistä valita voivat friendzonettaa sporttisen ja hyvännäköisen naisen, koska vastaavia on tarjolla riesaksi saakka.

No joo, olet kieltämättä tuossa oikeassa, että ne oikeasti hyvin korkeatasoiset miehet joilla on lukuisia sporttisia ja hyvännäköisiä naisia jonottamassa heidän seuraansa, saattavat tuollaisen naisen kyllä friendzonettaa.

T. Sama jolle vastasit

Luuletko tosissasi että hyvännäköinen ja sporttinen nainen tapailisi keskivertomiehiä? Juu ei.

Vierailija
96/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tossa pakoteta. Etkö nyt tajunnut että itseltään tuossa kehotetaan vetämään housut alas. Mut ei se itsensäpaljastelu tietenkään myöskään mitään arvostettavaa touhua ole. Eiköhän useimmat jättäisi sekä kaveruuden että muut mahdollisuudet sitten siihen jos joku noin käyttäytyisi.

Kyllä kehotus oli selkeästi vetää mieheltä, eli siltä vastentahtoiselta osapuolelta, housut alas. "Menet miehen eteen kontillesi ja vedät housut alas". Eihän omia housuja edes saisi pois, jos on jo kontillaan. Kehoitus oli selkeästi suorittaa miehelle suihinotto vastoin hänen tahtoaan. Eli raiskaus.

Ja vaikka kyse olisikin omista housuista, on tuo yhä seksuaalinen hyökkäys ja siten tuomittavaa sukupuolista riippumatta.

Vierailija
97/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Sama jolle vastasit

Luuletko tosissasi että hyvännäköinen ja sporttinen nainen tapailisi keskivertomiehiä? Juu ei.

Täytyy suunnata Puolaan,Bulgariaan ja Turkkiin.

Vierailija
98/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole oikeasti viehättävä etkä kuuma. Ei voi olla muita syitä, sori. Vähä-älyiset ja mt-ongelmaisetkin kelpaavat toisille samanlaisille, kunhan ovat viehättäviä/kuumia.

Sori, jospa pääsisit yli tästä. Olen tehnyt mallintöitä. Minulle tullaan kadulla sanomaan että olen kaunis.

Pakotit minut nyt korostamaan asiaa. En ole pinnallinen.

Ap

Sä kuulostat kovin tutulta. Olet tainnut tehdä saman aloituksen tänne mooooonta kertaa. Olet varmaan jo saanut kaikki vastaukset joita tulet saamaan.

Vierailija
99/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ja enemmän vaikuttaa siltä ettet hae mitään erityisen vakavaa vaikka niin väität. Ei kaikkien tarvitse seurustella vakavasti. Koitat lähinnä nyt itsellesi myydä ajatusta vakavammasta suhteesta. Heti kun olet itsellesi rehellinen voit olla sitä muille.

Vierailija
100/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on oikeasti provo.

Ei kukaan voi olla näin narsistinen eikä ymmärrä mikä omassa käyttäytymisessä on ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä