Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi minut naisena nähdään vain kaverina? Frindzoned!

Vierailija
30.04.2023 |

Olen kuulema viehättävä, hoikka, treenaan 5 kertaa viikossa. Miehet sanovat että olen kuuma.

Siltikin viime aikoina tuntuu että joudun kaverivyöhykkeelle?? Miksi?

Kommentit (257)

Vierailija
21/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö siis pääse ensitreffejä pidemmälle vai joudutko kaverivyöhykkeelle tapailun myötä?

Joudun sinne kun tapaillaan.

Olen erittäin maanläheinen ihminen. Itse näen että ihmisissä on kerroksia ja haluan tutustua heihin. Mutta minusta tuntuu että miehet luovuttavat hyvin pian.

Ap

Miehet kaipaa myyntikykyistä naista. Enemmistö miehistä hakee emäntää. Tällöin emännän elkeiden täytyy tulla ilmi ensitreffeillä. Enkä liioittele.

Millä tavalla minun pitäisi myydä?

Ap

Haetko pelkkää panoa? Siinä tapauksessa suosittelen vuokraamaan.

Vierailija
22/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole oikeasti viehättävä etkä kuuma. Ei voi olla muita syitä, sori. Vähä-älyiset ja mt-ongelmaisetkin kelpaavat toisille samanlaisille, kunhan ovat viehättäviä/kuumia.

Sori, jospa pääsisit yli tästä. Olen tehnyt mallintöitä. Minulle tullaan kadulla sanomaan että olen kaunis.

Pakotit minut nyt korostamaan asiaa. En ole pinnallinen.

Ap

Jos joku ei tajunnut aloitusta provoksi, niin tämän kommentin jälkeen tajuaa tyhmäkin.

Saatko sä tällaisesta oikeasti jotain kiksejä? Outo provokulma.

No älä. Tämä on ehkä yksi tylsimmistä provoista mitä olen nähnyt.

Kuvittelet että kaikki muutkin näpyttää tänne provoja ja kiusaa muita ihmisiä, koska teet sitä itse 🙄🙄

Häivy jo urpo!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jotenkin omituinen luonteeltasi?

Vierailija
24/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö siis pääse ensitreffejä pidemmälle vai joudutko kaverivyöhykkeelle tapailun myötä?

Olen erittäin maanläheinen ihminen. Itse näen että ihmisissä on kerroksia ja haluan tutustua heihin. Mutta minusta tuntuu että miehet luovuttavat hyvin pian.

Ap

Miehet kaipaa myyntikykyistä naista. Enemmistö miehistä hakee emäntää. Tällöin emännän elkeiden täytyy tulla ilmi ensitreffeillä. Enkä liioittele.

Ap

En hae panoja, 1000 mätsiä löytyy mistä valita. Saan sellaista seuraa erittäin helposti.

Ap

Vierailija
25/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

En hae panoja, 1000 mätsiä löytyy mistä valita. Saan sellaista seuraa erittäin helposti.

Ap

Ookei. Provoat

Vierailija
26/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hakee pääosin äiti naista joka on huolehtija. Ikävä kyllä. Jos on liian itsenäinen ja paljon omia menoja et voi olla miehen " äiti" ja huolehtia. En tiedä miksi useimmat miehet taantuvat seurassani tuolle asteelle ja suuttuvat kuin äidin hylkäyksestä jis ei kiinnosta jatkaa.

Vierailija
27/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän hyvin tyttömäiseltä, mutta en ole luonteeltani.

Luon paljon ja pidän nippelitiedosta.

Me olemme kaikki erilaisia.

Ap

Vierailija
28/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On tämä kirjallinen ilmaisusi vähän jotenkin normaalista poikkeavaa ainakin.

Vierailija
29/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet hakee pääosin äiti naista joka on huolehtija. Ikävä kyllä. Jos on liian itsenäinen ja paljon omia menoja et voi olla miehen " äiti" ja huolehtia. En tiedä miksi useimmat miehet taantuvat seurassani tuolle asteelle ja suuttuvat kuin äidin hylkäyksestä jis ei kiinnosta jatkaa.

Vaihda Ruotsin,Tanskan ja Norjan Tinderiin.

Vierailija
30/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden provoja tekevien naistenvihaajien mielenmaailma on kyllä jännä: vihaavat naisia eniten maailmassa ja silti fiksoituvat heihin. Haluavat naisten ratkaisevan kaikki ongelmansa laittamatta itse tikkua ristiin. Valittavat täällä naisille niin kuin kaatunut taapero joka kiukuttelee äidilleen ettei halua nousta itse ylös.

Vierailija
31/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok, meillä on sitten vissiin sama ongelma. Miehet haluavat aina jatkotreffejä, varmaankin ulkonäköni takia. Myöhemmin ilmeisesti selviää, ettei persoonani miellytäkään. Enkä kyllä ihmettele, olen aika erikoinen, melko vaikea persoona, eikä tätä ulkonäöstäni pysty päättelemään.

Ja kun olet hyvännäköinen, tapailet todennäköisesti hyvännäköisiä miehiä, joilla on tasoisistasi naisista valinnanvaraa vaikka kuinka. Heillä on varaa etsiä naista, joka on kaikilta osin täydellinen, ei pelkästään ulkonäöltä.

Vierailija
32/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä itsenäinen.

Ap

Vierailija
33/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mihin sä miestä? Suurimmalle osalle naisista sopisi vuokramies.

Vierailija
34/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä siellä salilla näpyttelet vastauksia? Tai ylipäätään koko aloituksen. Ethän sä ehdi tekemään siellä mitään...

Vierailija
35/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä itsenäinen.

Ap

Ethän sä tarvii miestä muuhun kuin kahvitteluun ja panemiseen. Aivan. Vuokraa!

Vierailija
36/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok, meillä on sitten vissiin sama ongelma. Miehet haluavat aina jatkotreffejä, varmaankin ulkonäköni takia. Myöhemmin ilmeisesti selviää, ettei persoonani miellytäkään. Enkä kyllä ihmettele, olen aika erikoinen, melko vaikea persoona, eikä tätä ulkonäöstäni pysty päättelemään.

Ja kun olet hyvännäköinen, tapailet todennäköisesti hyvännäköisiä miehiä, joilla on tasoisistasi naisista valinnanvaraa vaikka kuinka. Heillä on varaa etsiä naista, joka on kaikilta osin täydellinen, ei pelkästään ulkonäöltä.

Outo ajattelutapa minusta.

Olla luonteeltaan täydellinen?

Kuulostaa tylsältä minusta.

Samoin kuin olla normaali vs olla epänormaali. Ei sellaista ole olemassakaan.

Ap

Vierailija
37/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti et oikeasti ole hoikka, kuuma tai yleensäkään hyvännäköinen millään tasolla.

Nimittäin, me kaikki tiedämme varsin hyvin että:

Miehet eivät friendzoneta hoikkia, hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia. Miehet eivät vaan yksinkertaisesti toimi noin.

Vierailija
38/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On tämä kirjallinen ilmaisusi vähän jotenkin normaalista poikkeavaa ainakin.

Korjaus typoon: luen paljon.

Ap

Vierailija
39/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti et oikeasti ole hoikka, kuuma tai yleensäkään hyvännäköinen millään tasolla.

Miehet eivät friendzoneta hoikkia, hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia. Miehet eivät vaan yksinkertaisesti toimi noin.

Ellei kyse ole puhtaasta sokerisuhteesta niin kyllä zonaa. Varsin moni mies hakee palveluhaluista naista.

Vierailija
40/257 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun niin nyt vaan on käynyt.

Siksihän asiaa kysyn!! 🙄

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme