Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KYMPPITYTÖT***

01.12.2006 |

Aloitetaanpas joulukuun kunniaksi uusi pino =)

Hei ihan oikeasti, missä ihmeessä kaikki Kymppitytöt ovat? Olisi tosi kiva laihtua yhdessä ja tsempata toisiamme -tulkaahan nyt uudella innolla mukaan, jookos?! Ja uudetkin laihduttajat ovat tervetulleita, Kymppitytöillä on nimensä mukaisesti kymmeniä kiloja laihdutettavanaan ;) Pienemmälläkin summalla saa osallistua =))))

Maricalle hurjasti onnea opinnäytetyön valmistumisesta! Omassa muistissa on niin selvästi se fiilis kun työ vietiin vihdoin ja viimein painatettavaksi -siitä on nyt runsaat 5 vuotta aikaa :)

Ihanaa joulunodotusta kaikille!

Tansku

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten vaihtui, herkuttelun parissa ainakin täällä :( Nyt alkaa uusi tsemppis, aion tästä päivästä lähtien laskea tunnollisesti pisteitä kun viime viikot ovat menneet ihan hunnigolle... Outoa että paino on silti hieman pudonnut, mutta hyvä niin =)

Lähtöpaino: 82kg

Paino tänään: 74,6kg

Painon muutos edelliseen viikkoon: -0,6kg

Painon muutos yhteensä: -7,4kg

Tavoitepaino: 60-65kg

Pyykkivuori: mä tilasin elokuussa Painonvartijoiden kirjekurssin, eli lasken enemmän ja vähemmän tunnollisesti pisteitä ;)

Hyvää laihisviikkoa kaikille!

Tansku

Vierailija
22/30 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen olen nyt urakoinut pois, joten se paino on nyt tippunut sen -4,6 kiloa. aika pieneksi on meidän ryhmä käynyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tullut tienattua melkein kaikki kilot takaisin mitä sai syksyn aikana poiskin:(

No mutta eihän me tästä lannistuta vaan jatketaan painon pudottamista uusin rempsein mielin.

Eli mulla alkaa nyt sit tästä päivästä uus laihdutus yritys joten merkkaan sit tän päivän aloittamispäiväksi.

Lähtöpaino: 88,5 kg (3.1.)

Paino nyt: 88,5 kg

Painon muutos:

Tavoite paino 70-72 kg

Eli nyt täytyy potkia itseään persuksille ja saada tiputettua noin 500 grammaa per viikko.

Mukavaa alkanutta vuotta!

Vierailija
24/30 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs sitä taas tuli syötyä..

Mulla kans on tullu huimasti painoa takaisin, minkä kovalla työllä sai syksyllä pois..

Lähtö 93,4kg (1.9.06)

nyt 89,6kg

pudotus -3,8kg

tavoite alkuun 75kg

mutta nyt siis taas uudella tsempillä mukaan ! Mulla kans punnituspäiväksi maanantai.

-marica28

Vierailija
25/30 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, en mä saanutkaan itseäni niskasta kiinni :( Onneksi ei paino noussutkaan mutta olis saanut enemmän lähteä. Onneksi ens viikolla alkaa taas jumpat, aion käydä 3-5 kertaa viikossa jumpassa kevään ajan. Elokuussa kun palaan takaisin töihin niin sitten en jaksa/ehdi kuitenkaan rehkiä kuin ehkä kerran viikossa -nyt tarttee siis ottaa kaikki irti kun on aikaa =)

Lähtopaino: 82kg

Paino tänään: 74,5kg

Painon muutos edelliseen viikkoon: -0,1kg

Painon muutos yhteensä: -7,5kg

Tansku

Vierailija
26/30 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten taas ensimmäinen laihis-viikko takana.. ja viikonloppuna tuli herkuteltua, ku mä pidin valmistujaisjuhlat sukulaisille.. voipi olla, että ne ei edes näy vielä vaa' alla...

Lähtopaino: 93,4kg (1.9.06)

Paino tänään: 88,1

Painon muutos edelliseen viikkoon: -1,5kg

Painon muutos yhteensä: -5,3

Tavoitepaino: aluksi 75kg

seuraavaa viikkoa odottaen kuinka käy.. ruoka tuntuu maistuvan niin hyvältä :(((

-Marica

Vierailija
27/30 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka välietappi saavutettu :)

Vierailija
28/30 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ja viikko on ohi... Ei mennyt kovinkaan lupaavasti tää eka viikko ku kaapissa oli vielä jemmassa suklaata ja sit osu lauantaiks synttärit jne. No taitaa olla vaan selityksen makua.

No toivotaan et ens viikolla tulos olis edes vähän parempi..

Tässäpä tämä:

Lähtöpaino: 88,5 kg (3.1.)

Paino nyt: 89,1 kg

Painon muutos:+0,6 (ihan järkkyä)

Tavoite paino 70-72 kg

Tarvis aloittaa kunnon ruoka remontti.

No toivotaan että muilla olis parempi viikko ja että ens viikolla olis paino tippunut.

Marial

Vierailija
29/30 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Aprilille ekan välietapin saavuttamisesta! =)

Mulla paino junnaa paikoillaan, höh... Onneksi tänään alkaa jumppa pitkän joulutauon jälkeen, jospa siitä saisi tarvittavan sysäyksen taas katsoa syömisiäänkin...

Lähtöpaino: 82kg

Paino tänään: 74,7kg

Painon muutos edelliseen viikkoon: +0,2kg

Painon muutos yhteensä: -7,3kg

Tansku

Vierailija
30/30 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten niin mihinkään suuntaan ollu paino mennyt..

Tilasin netanttilasta crosstrainerin. Nyt vain kuntoilemaan ;) katotaan mitä sen avulla saa aikaiseksi.

Lähtopaino: 93,4kg (1.9.06)

Paino tänään: 88,1

Painon muutos edelliseen viikkoon: -1,5kg

Painon muutos yhteensä: -5,3

Tavoitepaino: aluksi 75kg

terv, marica28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän