Miksi hengailet Vappuna vauvapalstalla?
Hanki itsellesi elämä.
Itse olen töissä ns. varalla ja odottelen mahdollista hälytystä. Palstailu on sopivaa ajankulua.
Kommentit (49)
Jos meitä ei olisi täällä, sinulle ei kukaan vastaisi.
Tuli nuorena ihan tarpeeksi juhlittua vappuna, olen siirtänyt valtikan seuraavalle sukupolvelle.
Olen yksinäinen syrjäytynyt työtön jolla alko ja mielenterveys ongelmia. Ahdistaa muiden ihmisten kohtaaminen julkisilla paikoilla.
Yritän keksiä kaikkea mahdollista negatiivista Kokoomuksesta ja Perussuomalaisista avaamalla jatkuvasti uusia ketjuja, paikkaansa pitämättömillä argumenteilla otsikoituina. Kova työ on myös poistattaa kaikki poikkeavat mielipiteet aloittamistani ketjuista ja myös kokonaisia ketjuja jos niiden otsikointi ei miellytä äänestäjiin pettynyttä ja katkeroitunutta mieltäni. Puoluetoimistolta saa vielä vähän aikaa jopa palkankin tästä, mutta kohta sekin lähtee kun puoluetuki pienenee.
Se on lasten ja opiskelijoiden juhla
Opinnäytetyöni on viimeistelyä vaille valmis ja yritän sitä viimeistelyä saada aikaan pitkää viikonloppua hyödyntäen, ja välttelen asiaa selailemalla eri sivustoja. :D Ei ole tullut kutsuja bileisiinkään ja em. opiskelusyystä en ole itsekään mitään järjestellyt.
Kulutan aikaa ennen iltavuoroon lähtöä..
Odottelen vieraita :)
Enkä halua missata livereaktioita täällä!
Vappua juhlitaan vasta vappuaaton iltana ja vappupäivänä. Otin kyllä jo amiaiseksi tippaleipää ja simaa, mutta muuten ihan perus sunnuntai. Ihanaa kun saa ottaa rennosti ja vaan hengaillla vauvapalstalla. Olin viime viikonlopun töissä, joten nyt on ensimmäinen vapaa pariin viikkoon. Äsken leivoin coissantteja ja kohta voisi vähän siivota. Illalla sitten Helsinkiin vappuriennoille.