Miksi hengailet Vappuna vauvapalstalla?
Hanki itsellesi elämä.
Itse olen töissä ns. varalla ja odottelen mahdollista hälytystä. Palstailu on sopivaa ajankulua.
Kommentit (49)
Mitäs sitten pitäisi tehdä? Mennä torille ryyppäämään räntäsateeseen?
Olenko vai enkö ole? Ken huomisen osais ennustaa.
Luin jo uutiset ja aamupalaa on vielä jäljellä.
Vilkaisin Itä-Suomen torikameroita. Ei ainoakaan ihminen ole vielä ainakaan lähestynyt niitä esim ilmapallojen oston merkeissä, kun näyttäisi olevan vetta nilkkoihin ast.
Heräsin vasta ja olen sairaana, joten en pääse muutenkaan mihinkään. En edes omalle pihalle grillaamaan, kuten muu perhe.
Koska asun maalla. Vappu on selkeästi kaupunkilaisten juhla, ei maalaiset juhli vappua mitenkään erityisesti. Toinen syy on se, että yöllä satoi lunta ja ulkona on järkyttävän kylmää ja märkää ja autossa on kesärenkaat.
Heräilen tässä, kohta kuntosalille ja uimaan.
Tulin juuri aamulenkiltä koiran kanssa ja syön nyt läppärin ääressä aamiaista. Luen Hesarin, käyn Ylen sivuilla, Facessa ja Twitterissä sekä täällä. Puoliso syö aamiaisensa vasta myöhemmin, koska hän on 8:16 (tai 16:8, miten se meneekin) ruokavaliolla, joten emme syö sitä yhdessä.
Iltapäivällä mennään yhdessä koiralenkille ja kiipeämään kuntoportaita (koira odottaa sen aikaa autossa) ja sitten aloitetaan vapun vietto.
Syön aamupalaa ja selaan samalla vauvapalstaa. Ihana rento aamu, kun nukuin pitkään eikä ole kiire mihinkään!
Kohta alkaa munkkien leipominen ja tulin nettiin tarkistamaan öljyn paistolämpötilaa ja sitten jotenkin taas päädyin tänne...
Sain mahataudin. Olen yön oksentanut, ja nyt yritän jaksaa olla pystyasennossa ja juoda mustikkakiisseliä. Tämä palsta sopii olotilaan.
Juhlittiin eilen
Munkkia ja simaa ja ilmapallot lapsille
Ei ole vielä Vapulle suunnitelmia, voin olla palstalla tai olla olematta.
Istun autossa ja odotan että kuski jo tulisi. Aina sanotaan että naisia saa odottaa, meillä kyllä toisinpäin..
Missä siis pitäisi olla? Tuolla harmaassa koleassa vesiräntäsateessa hytisemässä, koska sehän se olisi se "ainoa oikea tapa viettää vappua"?!
Ei kiitos, evvk.
Kohta brunssi tyyppinen herkuttelu täällä kotona, myöhemmin vappumaisia ruokia, mm aamulla tekemääni perunasalaattia, Netflixiä, lattialla lainehtelevien ilmapallojen värikilon ihailua ja leipomosta tilattuja munkkeja ym, illalla lämpiää sauna ja sinne lauteiden lämpöön ehkä mukaan 1 jäinen hyvä siideri ja lisää Netflixiä tmv.
Vappu on sellainen "pakollinen" pämppäys ja remuamisjuhla monille, yhdessä juhannuksen ja uudenvuodenaaton kanssa, ei kiinnosta eikä huvita.
Sairauslomalla, jalka kipsissä, joten tämä vappu menee ihan sängystä sohvalle ja jalka koholle. Ja siksi toisekseen, se vappu on vasta huomenna, tänään on vasta aatto.. mutta suomalaiset ovat niin hätäisiä, ja juhlivat juhlansa pois jo aattoisin.
En oikeastaan vietä vappua paitsi työn juhlana eli kirjoitan tänään työtäni ja kurkkaan välillä tänne. Eilen join kuoharia ja kävin saunassa, menin nukkumaan aikaisin ja nukuin 10h, joten tänään varmaan jaksaa kirjoittaa myöhään. Kohta lähden koiran kanssa metsään lenkille.
On meillä ruokana nakkeja ja perunasalaattia, juomana simaa, siinäpä se vapun juhlinta.
Olen niin kännissä että en voi löhteä iihinkään