Suostuisitko?
oon 14v tyttö ja haluaisin alottaa kirjekavereillw kirjottamisen uudestaan, ja mulla on yhen askartelukaupan kori aika täynnä ja ne maksais yhteensä 100€ sillä saa kyllä tosi paljon ja kaikki jutut mitä tarvisin (45+ tarviketta, tarrat, washi teipit yms) niin jos se olisi mun synttärilahja ja sun lapsi kysyis tota lahjaksi suostuisitko?
en oo mikään trolli kysyn täälä koska täälä ihmiset on vanhempia ja on omia lapsia enkä tiedä muita keskustelupalstoja missä sais nopeesti vastauksen
Kommentit (53)
Et tarvitse roinaa kirjoittaaksesi.
Vierailija kirjoitti:
En.
miksi et? voitteko myös perustella?
Paperia ja kirjekuoria saa halvemmallakin.
Aika kallis setti askartelutarvikkeita. 50 e olisi kohtuullisempi hinta
help kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
miksi et? voitteko myös perustella?
Osta itse, jos haluat noin kalliita asioita.
Vierailija kirjoitti:
ei se ole roinaa vaan ns. koristelutarvikkeita mitkä tekee siitä kirjeestä hienon näköisen. ei enää tehdä sellaisia kirjeitä kuin aiemmin vaan hienoja, mitkä on koristeltu ja niiden mukana lähetetään tarroja toisille yms. kannattaa hakea pinterestistä pen pal letter niin näätte minkälaisia lähetän.
Mitä tahansa rakkaalle tyttärelleni. Vanhempasi eivät rakasta sinua jos eivät noita suostu lahjaksi antamaan. Kirjeiden kirjoittaminen on hieno harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Paperia ja kirjekuoria saa halvemmallakin.
hae pinterestistä pen pal letter niin näät millaisia kirjeitä tarkoitan. en vaan sellaisia, missä on paperi ja siinä teksti.
help kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei se ole roinaa vaan ns. koristelutarvikkeita mitkä tekee siitä kirjeestä hienon näköisen. ei enää tehdä sellaisia kirjeitä kuin aiemmin vaan hienoja, mitkä on koristeltu ja niiden mukana lähetetään tarroja toisille yms. kannattaa hakea pinterestistä pen pal letter niin näätte minkälaisia lähetän.
Piirrä itse koristeeksi tai printtaa netistä tarrapohjalle ja leikkaa siitä tarrat kirjeisiisi. Et tarvitse tuollaista.
Vanhempana ihmisenå en ymmärrä kysymystä. Miten askartelu liittyy kirjeiden kirjoittamiseen ja kirjeet synttäreihin?
Mutta jos kysymys kuuluu, että ostaisinko omalle tai ystävän lapselle 100€ synttärilahjan, niin vastaus riippuu siitä, olisiko minulle 100€ jäljellä vielä sen jålkeen kun sähkölasku, lämmitys ja ruoka on maksettu. Todennäköisesti ei olisi. Ja nuo on kuitenkin pakko joka kuu maksaa, tai muuten ei syödä. Meillä eletään ihan rajalla kokok ajan, että riittääkö raha edes siihen vaatimattomaan minielämäön jota me eletään. Sellaisessa tilanteessa ei voi laittaa satasta johonkin synttärilahjaan.
kaikki jotka laittaa osta itse- kommentteja ei näköjään lukenut kysymystä. se olisi synttärilahja? voin itse maksaa 35€
Vierailija kirjoitti:
Hohhojaa[/quote
Veit varpaat suustani 💋🦶
Vierailija kirjoitti:
help kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piirrä itse koristeeksi tai printtaa netistä tarrapohjalle ja leikkaa siitä tarrat kirjeisiisi. Et tarvitse tuollaista.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempana ihmisenå en ymmärrä kysymystä. Miten askartelu liittyy kirjeiden kirjoittamiseen ja kirjeet synttäreihin?
Mutta jos kysymys kuuluu, että ostaisinko omalle tai ystävän lapselle 100€ synttärilahjan, niin vastaus riippuu siitä, olisiko minulle 100€ jäljellä vielä sen jålkeen kun sähkölasku, lämmitys ja ruoka on maksettu. Todennäköisesti ei olisi. Ja nuo on kuitenkin pakko joka kuu maksaa, tai muuten ei syödä. Meillä eletään ihan rajalla kokok ajan, että riittääkö raha edes siihen vaatimattomaan minielämäön jota me eletään. Sellaisessa tilanteessa ei voi laittaa satasta johonkin synttärilahjaan.
tarkoitan, että aloittaisin kirjoittamaan kirjeitä uudestaan, ja kirjeet joita lähetän/mulle lähetetään on tosi koristeltuja ja ne koristelutarvikkeet saa askartelukaupasta. ne koristeet olisi mun synttärilahja
help kirjoitti:
kaikki jotka laittaa osta itse- kommentteja ei näköjään lukenut kysymystä. se olisi synttärilahja? voin itse maksaa 35€
No pistä ap:n tilille summa vaikka heti mobilepaylla, niin hän saa roinansa.
Vierailija kirjoitti:
help kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meillä ei pystytä printtaamaan tollalailla ja edelleen et ymmärtänyt. ei saa tehtyä sellaisia kirjeitä ilman niitä tarvikkeita
En.