Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arbutiinia rosaceaan?

Vierailija
29.04.2023 |

Onko kenelläkään kokemusta, auttaako arbutiini rosacean aiheuttamiin verisuoniin ja punoitukseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Punoitti vielä enemmän.

Vierailija
2/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Punoitti vielä enemmän.

Ikävä kuulla.  :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta, mutta tämä auttaa:

https://www.yliopistonapteekki.fi/mirvaso-3-mg-g-geeli-30-g-63499

Kannattaa käydä ihotautilääkärillä. Suosittelen myös tämän tehylehden artikkelin lukemista:

https://www.tehylehti.fi/fi/terveys/ruusufinnin-syy-voi-piilla-suolisto…

Jos muistan oikein, Arbutinin vaikuttava aine on puolukka tai siapuolukka. En jaksa sitä enää tarkistaa...

Tämän punoituksen kanssa voi myös oppia elämään ja joskus ei sille ole vaihtoehtoakaan.

Vierailija
4/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Mirvaso sai mulla naaman punaiseksi kuin kuningas Charlesilla. Ainoa mikä auttaa, on verisuonilaser. Tosin se maksaa sellainen 500 € --> ja pitää 1-2 krt/vuosi tehdä käsittely.

Vierailija
5/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, pääsisikö mitenkään verisuonilaseriin niin, että esim. Kela korvaisi edes osan. Rosaceani on kuitenkin ihotautilääkäri todennut jo kauan sitten. Olen kokeillut kolme kertaa lämpöneulausta ja kerran diatermiaa, pieniin suoniin auttoi mutta kaikkein pahimmat ovat jäljellä. Aiheuttaa kyllä aika  pahaa mieltä... Eipä olisi oikein varaa laseriin. Ilmeisesti joillain arbutiini on vähentänyt suonia tai niiden näkymistä. Näkyisivätköhän vähemmän, jos ihoa saisi jotenkin vahvistettua, en tiedä. Harmittaa, en voi mitenkään hyväksyä näin näkyviä suonia! Kiitos vastauksista.  T. AP

Vierailija
6/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, pääsisikö mitenkään verisuonilaseriin niin, että esim. Kela korvaisi edes osan. Rosaceani on kuitenkin ihotautilääkäri todennut jo kauan sitten. Olen kokeillut kolme kertaa lämpöneulausta ja kerran diatermiaa, pieniin suoniin auttoi mutta kaikkein pahimmat ovat jäljellä. Aiheuttaa kyllä aika  pahaa mieltä... Eipä olisi oikein varaa laseriin. Ilmeisesti joillain arbutiini on vähentänyt suonia tai niiden näkymistä. Näkyisivätköhän vähemmän, jos ihoa saisi jotenkin vahvistettua, en tiedä. Harmittaa, en voi mitenkään hyväksyä näin näkyviä suonia! Kiitos vastauksista.  T. AP

Ei korvaa, kyseessä kosmeettinen haitta.

Mikään ei estä kokeilemasta Arbutiinia tai esimerkiksi meikkiä, jos ja kun asia häiritsee.

Vierailija
7/8 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
8/8 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä meikkiä kun häiritsee. Inhottava kosmeettinen haitta, tiedän kokemuksesta. Varmaan jo välttelet parhaasi mukaan ruoissa ja juomissa ihon kuntoa heikentäviä juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan