Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sitä imuria pitää hinkata lattiaan kauhealla metelillä?

Vierailija
29.04.2023 |

Ärsyttävää kuunnella.

Kommentit (24)

1/24 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on, mutta omasta imurista suulakkeen pehmuste on kulunut melkein kokonaan pois ja pitää kamalaa ääntä. Imuri on muuten kunnossa, eikä ole nyt varaa hankkia uutta. Ärsyttää itseänikin, yritän imuroida niin varovaiseti kuin voin, mutta mölyä syntyy. Olen pahoillani, ei ole tarkoitus aiheuttaa meteliä.

Vierailija
2/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23164 kirjoitti:

Niin on, mutta omasta imurista suulakkeen pehmuste on kulunut melkein kokonaan pois ja pitää kamalaa ääntä. Imuri on muuten kunnossa, eikä ole nyt varaa hankkia uutta. Ärsyttää itseänikin, yritän imuroida niin varovaiseti kuin voin, mutta mölyä syntyy. Olen pahoillani, ei ole tarkoitus aiheuttaa meteliä.

Osta pelkkä suulake, jos imuri on muuten hyvä ja toimiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään kun lattia vaan on sellainen, että siitä lähtee 100db ääntä kun imuroi.

Vierailija
4/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yläkerran naapurissa asuva nuori mies imuroi sellaisella apinanraivolla, että kyllä kuuluu. Joka jumalan listaan paukauttaa ja hinkkaa niin että varmaan parketti irtoaa. Sohva ja muut huonekalut siirretään kaikkea muuta kuin varovasti. Se on 10 - 15 minuuttia ihan saatanallista mäiskettä, kun hän siivoaa.

Vierailija
5/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23164 kirjoitti:

Osta pelkkä suulake, jos imuri on muuten hyvä ja toimiva.

Tai jos kyse n siitä, että se punainen ns. samettinauha/tyyny on kulunut pois, niin sitä myydään esim. Prismassa erikseen. On joku Tvinner-suulakkeeseen tarkoitettu, mutta itse olen ihan onnistuneesti liimannut ko. palat Mielen suulakkeeseen, jossa alun alkaen oli pehmuste vain toisella puolella.

Vierailija
6/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ne imurit tehdään sellaisiksi että imevät pirun tiukkaan kiinni lattiaan, onhan se energiatehokasta mutta ei kivaa ja varmana kuuluu alakertaan.

Vierailija
7/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloläävissä taas ihana aamu. Jänskä kun meillä ainakin täällä uudessa omakotitalossa on ihanan hiljaista, ei hakkaa kukaan missään yhtään mitään. Terkut ääliöt sinne kanakoppeihinne, joissa päällekkäin ja vierekkäin nautitte elämästänne. Hyvää vappua vaan!

Vierailija
8/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkis kirjoitti:

Mulla yläkerran naapurissa asuva nuori mies imuroi sellaisella apinanraivolla, että kyllä kuuluu. Joka jumalan listaan paukauttaa ja hinkkaa niin että varmaan parketti irtoaa. Sohva ja muut huonekalut siirretään kaikkea muuta kuin varovasti. Se on 10 - 15 minuuttia ihan saatanallista mäiskettä, kun hän siivoaa.

Minulla muuten samanlainen naapuri mutta tuo paukauttelu/kolistelu/huonekalujen raahausrumba kestää tunnin vähintään, vaikka yksiö kyseessä

Vierailija
9/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloläävissä taas ihana aamu. Jänskä kun meillä ainakin täällä uudessa omakotitalossa on ihanan hiljaista, ei hakkaa kukaan missään yhtään mitään. Terkut ääliöt sinne kanakoppeihinne, joissa päällekkäin ja vierekkäin nautitte elämästänne. Hyvää vappua vaan!

Juu, ei ole ihmisen elämää tuommoinen, ainoa elämä viettää kopissa, jossa ei mahdu tekemään muuta kuin vidduuntuneena kuuntelemaan naapureiden mölinää, kusemista, paskoista ja imurointia. Nauttikaa ääliöt onnestanne. Meillä on ihanan hiljaista ja rauhallista, lintujen laulu kuuluu avoimesta ikkunasta.

Vierailija
10/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin henk.koht.avustajana erääle iäkkäälle naiselle ja hän sanoi mulle että älä hankaa imurilla mattoja puhki.

11/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuule kiinnosta mikään mökkielämä yhtään.

Hieno kerrostaloasunto minulla omalla saunalla ja isolla parvekkeella. Kaikki ympärillä mitä tarvitsee, myös se oma rauha. Mitään huoltotöitä ei tarvitse tehdä. Kaikki on helppoa ja upea tapa asua.

Vierailija
12/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
13/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi imuteho kun käyttää voimaa.

Vierailija
14/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imureita pitäisi virittää. Se pitää olla kunnolla sitä imutehoa ettei tarvi hinkata puoltapäivää lattioita.

Vierailija
15/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ne imurit tehdään sellaisiksi että imevät pirun tiukkaan kiinni lattiaan, onhan se energiatehokasta mutta ei kivaa ja varmana kuuluu alakertaan.

Useissa imkureissa on imutehon säätö.

Kokemus kolmesta eri merkistä. Joku ei ole ehkä huomannut.

Vierailija
16/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkis kirjoitti:

Lähetä se minun kotiin siivoamaan. 

Vierailija
17/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei ole ihmisen elämää tuommoinen, ainoa elämä viettää kopissa, jossa ei mahdu tekemään muuta kuin vidduuntuneena kuuntelemaan naapureiden mölinää, kusemista, paskoista ja imurointia. Nauttikaa ääliöt onnestanne. Meillä on ihanan hiljaista ja rauhallista, lintujen laulu kuuluu avoimesta ikkunasta.

Oletko ikinä poistunut sieltä?

Vierailija
18/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkis kirjoitti:

Kertoo rakennusmateriaaleista ja rakennus ratkaisuista. Toisen imurointi ei saisi kuulua toiseen asuntoon se rikkoo kotirauhaa ja on kuitenkin pakollinen toimenpide asunnon ylläpitoa varten.

Vierailija
19/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkis kirjoitti:

Minulla muuten samanlainen naapuri mutta tuo paukauttelu/kolistelu/huonekalujen raahausrumba kestää tunnin vähintään, vaikka yksiö kyseessä

Voi kuinka olen kateellinen teille! Asun sato asunnossa ja koirat haukkuu 24 tuntia siihen päälle kolinaa vähintään se 10 tuntia joka päivä.

Vierailija
20/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkis kirjoitti:

Mä VIHAAN imuroimista, ja jos sitä on pakko tehdä, olen aiemmin ollut tuollainen. Olen onneksi oppinut psyykkaamaan itseni zeniläisen tyyneksi, että en käyttäytyisi noin.

Siirryin kokonaan levymopilla ja staattisilla liinoilla siivoamiseen jo vuosia sitten. Vien matot ulos, ravistelen ja jätän tuulettumaan. Pyyhin lattiat pariin kertaan staatt.liinoilla, ja tarvittaessa nihkeällä. Olkkarin ison karvamaton imuroin vain noin kerran kuussa, ja vien välillä etenkin talvella ulos telineelle.

Kankaiset tuolinpäälliset puhdistan tarraharjalla, ja sohva on nahkaa, eli selviytyy pyyhkimällä.

Näin olen saanut siivousraivon selätettyä. Astmaatikkona staattiset liinat on käteviä, kun ne ottavat hienon pölyn mukaansa, kun taas imuri nostattaa kaiken huoneilmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi