Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravintoloitsijoita varmaan harmittaa, kun on näin kylmää. Jengi olisi muuten istunut terasseilla to-ma Olitko Sinä menossa?

Vierailija
29.04.2023 |

Minä olisin mennyt viettämään vappua terassille. Vähän kuin kesäkauden avajaisiin mutta enpä lähde palelemaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin vappuaattona menossa ja menenkin. Juon kaljaa ja poltan tupakkaa terassilla. Jos tulee kylmä painun sisälle baariin ja käyn välillä ulkona röökillä. Helppoa, kun sen osaa.

Vierailija
22/27 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joilla on kotiin varatut vappujuomat loppu jo vapunpäivänä, pakkautuvat kuppiloihin - oli sää mikä hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan on luvattu sadetta huomiseksi koko päiväksi.

Vierailija
24/27 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin.

Kauniilla säällä ihmiset olisivat piknikillä juomassa halpoja juomia. Nyt ne pakkautuvat sisätiloihin juomaan kalliita juomia. Ja aika monella terassilla on lämmittimet eikä se koleus pienessä maistissa niin kamalaa ole.

Itse en ollut menossa enkä aio poistua omasta kodistani.

Ihmisiä olisi aurinkoisella säällä niin paljon liikkeellä, että heitä riittäisi niin terdeille kuin nurmikoille.

Vierailija
25/27 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin vappuaattona menossa ja menenkin. Juon kaljaa ja poltan tupakkaa terassilla. Jos tulee kylmä painun sisälle baariin ja käyn välillä ulkona röökillä. Helppoa, kun sen osaa.

Koita päästä tupakasta eroon. Vaarallista ja kallista.

T. Entinen tupakkamies

Vierailija
26/27 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räntäsadetta poliisi rakastaa.

Samoin ensihoitajat. Ei tarvitse korjata paikattavaksi puistoista niin paljon porukkaa.

Vierailija
27/27 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt porukka tunkee sisälle ryyppäämään.

Itseppähän olet kaverisi valinnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan