Mikä on pahoin ruoka, mitä itse olet koskaan tehnyt?
Aloitan. Paistoin nuoruudessani ulkomailla valmispaneroitua kalaa jossain kasvisöljyssä. Tein kastikkeeksi pinaattikastiketta esivalmisteesta. Lisäksi tein perunamuussiin valmisjauheesta ja poltin senkin pohjaan.
Tuo on ainut ruoka, jota kukaan ei syönyt, en edes minä itse.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen lasagne jonka tein. Makaroonilevyt onnistuivat jotenkin muuttumaan koviksi kuin näkkäri.
Mä olen kanssa saanut samanlaisen bravuurin yhdeltä opiskelijalikalta kun mä korjasin sen fillarin. Se jauhelihakin oli niinku jotain multaa joka varisi niitten levyjen välistä.
Voisko joku Martta kertoo mikä siinä oli menny pieleen?
Kerran luulin lukeneeni sanan pahoin ja arvelin erehtyneeni pahoin - mutta pelkäänpä
pahoin etten erehtynytkään.
En muista tarkkaa reseptiä, mutta siinä oli paistettua avokadoa.
Avokado on hyvää, mutta kuumentaminen muutti sen maun aivan järkyttäväksi.
kastike johon laitoin jauhelihaa jonka maustoin kanelilla, piti laittaa aromimaustetta.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa myös hyvein ruoka!
Ja tietty myös ruoka, joka on kaikista parempi.
Kauppa oli sekoittanut vanhaa härskiä jauhelihaa tuoreen lihan kanssa. Olipa katkerat jauhelihapihvit.
Vierailija kirjoitti:
kastike johon laitoin jauhelihaa jonka maustoin kanelilla, piti laittaa aromimaustetta.
Ei se voinut pilata ruokaa. Käytän usein kanelia ruoan mausteena.Erityisesti kanaruokiin sopii hyvin.
Hapansilakat. Onnistuivat siis hyvin, mutta kamalia ovat itsetehtyinäkin. Paitsi koiran mielestä ihaninta herkkua koskaan
Avocado-pasta täälläkin. Muuten olisi varmaan ollut ihan ok, mutta reseptissä korostettiin suolan määrää ja taisin lisäillä sitä pastan keitinveteen pikkuisen liikaa, kun ruoka oli ihan syömäkelvotonta. 😒
Tomaattinen pastakastike, joka yleensä on suussasulavan herkullista, paitsi sen ainoan kerran, kun korvasin lihan Härkiksellä. Yhden haarukallisen jälkeen koko loppusatsi lensi bioastiaan.
En ole ikinä syönyt mitään niin mauttoman pahaa ja yököttävän tuntuista suussa, vaikka mausteita oli paljon.