Jos pidän ryyppyiltamat yhden ryhmän jäsenille paitsi yhdelle, niin miten lähetän kutsun?
Kommentit (18)
"heippa tytöt! Pidetään kimppaorgiat meillä perjantaina, tarjolla skumppaa, sieniä ja blossii! Omat dildot mukaan! Ps. Nysäkulli-Pena, kutsu ei koske sua, sä toimit tytöille autokuskina"
Postikorttiviesti, tai kirjekyyhkypostilla, antiikin rullakääröviestit ovat taas muodissa: - "Tulkaa kaverit meille dokaamaan sunnuntaina, aloitetaan klo 13, mutta älkää kertoko naapurin Penalle!"
Miksi tässä ketjussa syrjitään Penaa?
En menisi juhliin jossa tiedän jonkun suljetun porukan ulkopuolelle
Ryhmäviesti..."Tervetuloa iloiseen snapsi-iltaan, paitsi Mirkku"
Sillä hoituu, seuraavassa miitingissä sitten tuijotellaan kengän kärkiä, ja kuunnellaan kahvitauolla syvän hiljaisuuden rikkovaa kahvilusikoiden vaivaanuttävia kilinää toivoen, että joku älyäisi ottaa puheeksi vaikka viikonlopun ilmat. xD
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos se kuuluu suljetulle?
NO jos sulla on jotain sitä yhtä vastaan.
Minut on suljettu yhdestä kaveripiiristä ulos. Sulkija on ollut minun pitkäaikainen lapsuudenystäväni. Syynä on ollut kateus. Kateus siitä, että olen tehnyt elämässä mitä haluan. Tämä oli liikaa. Arvostin ja luotin aina ystävääni.
Aina välillä olen viime aikoina sulkenut jotain kavereita pois. En yhtä vaan muutamia. Koska he eivät ole kutsuneet minua juhliin. Miksi minun pitäisi?
minä vaan kysyn kirjoitti:
Pena on lähtökohtaisesti paskiainen ja haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos se kuuluu suljetulle?
Sitten ei ole aihetta juhlaan.
Ap on entinen koulukiusaaja ja palstahullu.
Oliko kysymys sosiaalinen vai tekninen?
minä vaan kysyn kirjoitti:
Penalla on surkea nysägulli!!
Pena jäi nyt hakaamaan nysäkulliaan itsekseen kun tytöt dildottelee ja puree tussua.
Onpa lapsellista.