Puhelinmyynnillä jopa 6 500 euron liksa handuun
Mutta silloin pitää tietysti olla jo haka alallaan.
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000009546840.html
Kommentit (29)
Motivaatio Banaani kirjoitti:
Ja moraali lakaista maton alle. Katso puhelinmyyjät jotka myy muistisairaille katto korjaus paketteja.
Niin, mutta pitää minunkin tienata mikä ongelma?
Ricardo
onko täälä puhelinmyyjät uhriutumassa :D itsekkin kokeilin muttei moraali kestäny. te ette ole mitään uhreja vaan päinvastoin kotirauhaa rikkovia rottia. hyvin harva teistä on rehellinen koska niin ei tee 6k/kk tilejä
19: Joo, taitaa olla bruttotulo sentään. Noilla tuloilla systeemi ottaa puolet pois...
Olen noin kymmenen puhelun verran tehnyt enkä ikinä myy puhelimessa MITÄÄN. Mulla meni yksi hyvä työpaikka sivu suun kun työpaikallani joku markkinointiääliö keksi että lähetetään joku mainoslippunen jossa kerrottiin että yrityksenne servereissä on haittaohjelma. Pienellä präntättynä luki että tämä on mainos. Sitten piti soitella noihin perään ja yrittää myydä jotain tietoturvasoftaa.
Menin sitten haastatteluun noin vuosi tuon jäljeen ja paikan piti olla varma, kunnes tuli toimarin haastattelu. Hän kun näki cv:stäni missä olin aiemmin ollut niin hän sanoi että tuollaisesta furmasta ei oteta ketään. Heillä oli mennyt satoja työtunteja kun olivat skannailleet kaikki palvelimensa ja etsineet haittaohjelmia tuon mainoskampanjan vuoksi.
Kusettaa ihmisiä yötä päivää :
Nauhottaa puhelut ja jos todisteita tarvitaan näyttääkseen että mummeli on tilannut kestotilauksen hammasharjoja niin kas;
Nauhoitus on leikelty sopivasti niin että mummeli todellakin sanoo nauhalla suostuvansa ostamaan nämä hammasharjat 18 euroa / kk kestotilaus
Mahtavaa👏👏
Eihän kukaan muu kuin eläkeläiset enää edes vastaa puhelimeen, varsinkaan tuntemattomasta numerosta tulevaan soittoon.
Joka viikko on poliisin ja tietoturvaihmisten varoituksia mediassa, ettei tuntemattomiin numeroihin pidä vastata eikä soittaa takaisin.
26: Nykyään vaaditaan ostosta myös kirjallinen hyväksyntä puhelinsoiton jälkeen.
Hahhah ja hihhih! Ei pidä kundin väitteet kyllä paikkaansa...!
Olisi pitänyt myydä tosiaan pelkkiä aurinkopaneeleja "pilvin pimein" siinä kuussa...
Lehi meni vipuun!
En tekisi tuota työtä vaikka saisin 13 000 handuun. Ihan v..ttu hirveetä duunia olis soitella ihmisille ja myydä jotain.