Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuisitko työpaikan ryhmäytymiseen, jossa pitää uida jääkylmässä vedessä ja hypätä altaaseen 50 metristä?

Vierailija
29.04.2023 |

Meillä suunnitellaan työpaikan ryhmäytymistilaisuutta, jossa halutaan tehdä merellisiä haasteita pelastautumisen tyyliin liukua pitkin altaaseen ja pelastautuminen lautalle, jääkylmässä vedessä kelluminen mahdollisimman kauan jne. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta mietityttää, että tulenko heti tuomituksi uudessa tiimissä, jos en osallistu.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ea ja pintapelastajat paikalla?

Siis mitä?! Hypätä 50 metristä....

Keksi nyt edes järkeen meneviä juttuja.

Jos hyppytorni 50 m, miten syvä on allas?

Vierailija
42/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ea ja pintapelastajat paikalla?

Siis mitä?! Hypätä 50 metristä....

Keksi nyt edes järkeen meneviä juttuja.

Jos hyppytorni 50 m, miten syvä on allas?

Se 4m varmaan riittää jo ihan hyvin. Olet varmaan jo kuollut ennen kuin osut pohjaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan hyppäisi edes kympistä ryhmäytymisen nimissä. Ihme ideoita taas. Tuleekin mieleen erään yrityksen tiimipäivä missä piti resiinalla pumpata tiimin kanssa kilometrikaupalla helteessä ja kaikkia vitutti ihan kunnolla.

Tuo resiinajuttu kuulostaa mielestäni kivalta. Ikävää tosin, että sattu hellepäivälle.

Vierailija
44/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa ajatus konttorirottien ilmeistä, kun seisovat kopterissa valmiina molskahtamaan vellovaan mereen 50 m alapuolella. Ehkä ennen sitä pitäisi vetää joku kaadu kollegan syliin taaksepäin -luottamusharjoitus tai naurujooga.

Helikopterista hyppääminen olisi hauskaa, mutta ei sieltäkään noin korkealta hyppää edes sellaiset, jotka tekevät sitä työn puolesta pelastustehtävissä.

Vierailija
45/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta joku tuollainen extreme olisi mielenkiintoista, mutta kiitos koronan jättämien sydänoireiden, en uskaltaisi osallistua, ettei sydän petä tai muuten vaan päätyisi sairaslomalle.

Vierailija
46/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro AP mikä firma kyseessä? Älä mene hyppimään, voit satuttaa itsesi, jos kädet on väärin alastulossa, esim sivulla. Tai jos tulet pääedellä veteen.

Vierailija
47/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!

Vierailija
48/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä pääsisi hyppäämään 50 metristä? itseäni kiinnostaisi!

En suosittelisi. Siinä tulee joko isot vammat tai jotain vielä pahempaa jos menee pikkasenkaan väärin. 

10 metristä osumisnopeus on noin 50 km/h ja 50 metristä yli 110 km/h.

Vierailija
49/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukan helvetin vammainen näitä satuja keksii?

Vierailija
50/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä pääsisi hyppäämään 50 metristä? itseäni kiinnostaisi!

Etsi lähin isompi tapahtuma jossa voi hypätä benjihypyn

Vierailija
51/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurmaava joukkoitsemurha 😂

Vierailija
52/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikka on varmaan Lohjalla sijaitseva Meriturva koulutus tilat.

Itse olen käynyt pelastautumis koulutuksissa, hyppy on kylläkin 10 metristä, ei 50 metristä. Kylmävesi allas on ihan jees kokemuksen, siellä harjoitellaan oloa SOS asennossa ja ryhmässä opetella ja huomataan, miten se antaa lämpöä ruumiiseen.

Hienointa on ison altaan aalto/tuuli/sade/pimeys harjoitus, kun aalto nousee +1 metriin ja tuuli ja vesi piiskaa.

Näitä harjoituksia tehdään säännöllisesti laiva väelle...

Ei se mikään hupipaikka ole...

😂 Tuon jälkeen maistuukin taas tylsä mutta siisti sisätyö.

Vierailija
53/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en osaa uida. Mulle se olis eka ja viimeinen hyppy.

Vierailija
54/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piti joskus tiimipäivillä tehdä urhonhyppy. Se tapahtui siten että kiivettiin 3-4m korkean tolpan nokkaan ja noustiin sen päälle seisomaan ja sitten hypättiin metrin parin päässä naruista roikkuvaan ööh..otekeppiin. Turvavaljaissa oltiin toki koko ajan.

Olen äärimmäisen kömpelö ja jäykkä, joten koko suoritus oli minulle jo fyysisesti erittäin hankala, lisäksi minulla on korkeanpaikan kammo. Onnistuin kuitenkin hypyssäni.

Seuraavilla tiimipäivillä minua ei enää koskaan nähty.

Silloin olin vielä nuori, nykyään en luultavasti kykenisi suoritukseen edes fyysisesti. Tosin nykyään sanoisin pokkana että hypätkää vaan, minä syön mustikoita. Kieltäytykää kaikesta paskasta, ei aikuisten ihmisten(eikä kyllä lastenkaan) pidä tehdä sellaista mitä ei halua.

Vierailija
55/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että voinko lähteä ilman irtisanomisaikaa. Ja todella lähtisin, minä olen töissä enkä kokeilemassa rajojani.

Vierailija
56/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin, että voinko lähteä ilman irtisanomisaikaa. Ja todella lähtisin, minä olen töissä enkä kokeilemassa rajojani.

Aikoinaan saatiin uusi tiimiesimies, jonka mielestä tiimiytymiseen kuului kaikenlainen heittäytyminen ja itsensä ylittäminen, jota sitten yhdessä juhlitaan. Päivällä oli muistaakseni seinäkiipeilyä tms. ja illallisen jälkeen mentiin laulamaan karaokea. Tiimiesimies ilmoitti, että jokainen laulaa, kieltäytyä ei voi, koska yhdessä tehdään kaikki. Tiimin paras työntekijä, noin 50v Pasi kysyi, että oletko ihan tosissasi ja tiimiesimies, noin 30v vastasi, että kyllä, hän on pomo ja hän määrää, koska tämä on tiimille tärkeää. Pasi otti taskusta hotellin laskun ja kirjoitti siihen, että irtisanon itseni xx.x.xxxx lähtien, ojensi sen tiimiesimiehelle ja totesi, että tämä oli sitten tässä. Ja lähti.

Seuraavana päivänä oltiin sitä mieltä, että kunhan bluffasi, mutta Pasi ei enää töihin palannut, meni kilpailijalle. Sen jälkeen tiimipäivät oli keilailua ja jääkiekko-ottelussa käyntejä.

Vierailija
57/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä tapauksessa, että työpaikkani olisi joku pelastussukeltajien toimipaikka tai muu sellainen, jossa tuollaiset taidot olisivat tarpeen. Enhän minä osaa edes uida, joten ei ole vaaraa joutua sellaiseen tehtävään.

Vierailija
58/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä tapauksessa, että työpaikkani olisi joku pelastussukeltajien toimipaikka tai muu sellainen, jossa tuollaiset taidot olisivat tarpeen. Enhän minä osaa edes uida, joten ei ole vaaraa joutua sellaiseen tehtävään.

Vierailija
59/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on täyttä roskaa. Ihminen ei selviydy hengissä 50 metrin pudotuksesta.

Vierailija
60/61 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa uida.