Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia päivätreidauksesta?

Vierailija
29.04.2023 |

Kannattaako?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Mutta se pitää osata ja vaatii tuhottomasti aikaa seurata markkinaa. Tänä vuonna olen treidannut pitempää swingiä, mutta myös päivätreidejä. YTD 150%, johtuen öljyn isosta volatiliteetista. Treidaan talvet ja kesällä olen kausitöissä. 12 tunnin päiviä tulee helposti treidatessa. YTD vain treidisalkusta. Voitoilla kasaan eläkesalkkua, paitsi tänä vuonna maksoin jo asuntolainasta ison ylimääräisen lyhennyksen.

Vierailija
2/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman mitään tietämystä ja kokemusta se on yhtä tuottoisaa kuin lottoaminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% treidaajista jää tappiolle.

Vierailija
4/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Mutta se pitää osata ja vaatii tuhottomasti aikaa seurata markkinaa. Tänä vuonna olen treidannut pitempää swingiä, mutta myös päivätreidejä. YTD 150%, johtuen öljyn isosta volatiliteetista. Treidaan talvet ja kesällä olen kausitöissä. 12 tunnin päiviä tulee helposti treidatessa. YTD vain treidisalkusta. Voitoilla kasaan eläkesalkkua, paitsi tänä vuonna maksoin jo asuntolainasta ison ylimääräisen lyhennyksen.

Paljonko olet tienannut keskimäärin kuussa?

Vierailija
5/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman mitään tietämystä ja kokemusta se on yhtä tuottoisaa kuin lottoaminen

Ihmettelen tätä Jukka Lepikön pärjäämistä tuossa pelissä. Mies höpisee ihan sekoja fibonaccin luvuista, kultaisesta leikkauksesta, tukitasoista yms. Ihan astrologiaan verrattavaa kamaa, ja tekee silti voittoa.

Vierailija
6/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treidasin viime kesänä kempoweria. Ostiin tonnilla 14€/kpl ja möin kun oli 150€ voittoa. Osake jatkoi pompottelua ja nyt jossain 30€/kpl eli ei olisi kannattanut treidata vaan pitää.

Vierailija
7/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta puuhaa...

Ennen koronaa päivä/swing treidasin noin 70 000€ pääomalla outokumpua, QT grouppia ja muutamaa muuta isosti heiluvaa osaketta ja kyllä sillä kk palkoille pääsi. En ole nyt jaksannut.

Vierailija
8/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90% treidaajista jää tappiolle.

Eikä jää. Tietysti voitolle pääsee vain jos tuntee treidattavan kohteensa. Treidaaminen itsessään on ihan samaa sijoitusta, kuin mikä tahansa kuukin osakesijoittaminen. Ei missään sijoittamisessa rahoja voi vaan huiskia summassa markkinoille. Treidi se on osakesäästäminen indeksiinkin. Ero on aika. Itse treidaan indekseillä myös ja käytän niihin Nordnetin viputuotteita. Yleensä dipistä longina, mutta joskus myös shorttina. Indeksitreidiä ei ole tappiolla tullut tehtyä varmaan yli vuoteen.