Mitä turkulaiset oikein kitisee noista lennoista? Unohtuuko nyt se, että lentokentällä pitää saapua noin 1 h ennen lähtö, mutta
bussiin riittää, että olet minuuttia ennen paikalla. Eli tuon tunnin voi vähentää bussimatkan kestosta, joten ero ei olekaan enää kovin suuri.
Finnairin bussiyhteys on naurettava Työkseen maailmalla ramppaavat lyttäävät lentoreitin lopetuksen
Kommentit (20)
Vieläkö ne kitisee.
Turku voi perustaa oman lentoyhtiön.
Muutamaa hassua matkustajaa pitäs nöyristellä ja laittaa rahaa.
Turkuun taksikoneita lentäkööt arve liikemiestensä kanssa niillä.
Turkulaiset luulevat aina olevansa maailmannapa eivätkä ymmärrä ettei lentoja lennetä muutaman hassun turkulaisen takia.
Turkulaiset ovat sitten huvittavia, eivät ymmärrä pienuuttaan. Oulua pienempi kaupunki nykyään.
Turun tunnin junakin on kannattamaton fiasko jo ajatuksena. Silti turkulaiset ajavat sitä hankkeena kuin käärmettä piippuun.
https://www.talouselama.fi/uutiset/asiantuntija-turun-tunnin-junan-hyod…
Turusta puuttuu kaikki osaava taloudellinen ajattelu isoihin projekteihin liittyen.
Kuinka kauan se lento sitten on kestänyt? Tuskin kovin kauaa kun juna tai bussimatkakin Helsinkiin on nopeimmillaan alle 2 tuntia. Toki tuossa ajassa pääsee lentokoneella sitten jo kauas.
Ap:lta unohtui kuinka kauan ennen siellä Helsinki-Vantaan lentokentällä pitää olla ennen lähtöä, mahtaneeko se tunti riittää? Siinä säästyi aikaa, kun Turun kentällä ei tarvinnut niin hirveän kauan ennen lennonlähtöä tarvinnut olla ja matka jatkui jatkolennolla.
Som de skriver i artikeln, tappar Finnair alla passagerare från Åbo och T:fors. Flygen från övriga Finland till Vanda har alltid behandlats som paria klass där bussar kör ut till Vandas yttersta hörn i snö och tö.
Varför skulle någon från Åbo eller T:fors någonsin flyga till Vanda, då det finns direktflyg till Arlanda, Kastrup och Gardemoen samt längre in i Centraleuropa? Dessa flyg behandlas inte som pariaklass och passagerarna behöver inte stappla omkring i snömodd, någonstans på fältets yttersta hörn.
Personligen har man alltid undvikit Finnair och Vanda, då det helt enkelt inte fungerar. Hur många andra än Finnair lyckas tappa bort bagaget på direktflyg och det åt bägge hållen?
Vierailija kirjoitti:
Ap:lta unohtui kuinka kauan ennen siellä Helsinki-Vantaan lentokentällä pitää olla ennen lähtöä, mahtaneeko se tunti riittää? Siinä säästyi aikaa, kun Turun kentällä ei tarvinnut niin hirveän kauan ennen lennonlähtöä tarvinnut olla ja matka jatkui jatkolennolla.
Itse paljon Tamperelta aiemmin lentäneenä niin nimenomaan tämä. 10 minuuttia ajoa kotoa, nopea turva ja koneeseen ja jatkoyhteys Helsingistä maailmalle. Toki nykyään Helsingissä yleensä vedetään priorityn kautta mutta silti kokonaisuudessaan tuskaisempaa kun Tampereen kentän nopeus ja lyhyt odotusaika.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lta unohtui kuinka kauan ennen siellä Helsinki-Vantaan lentokentällä pitää olla ennen lähtöä, mahtaneeko se tunti riittää? Siinä säästyi aikaa, kun Turun kentällä ei tarvinnut niin hirveän kauan ennen lennonlähtöä tarvinnut olla ja matka jatkui jatkolennolla.
Joo, mutta Turusta saapuvan ja Helsingistä lähteävä jatkolennon välissä on ennenkin ollut tietty aika. Nyt bussilla voi olla sama aika siinä Helsingin päässä, koska niille on järjestetty nopeutettu tarvatarkastus ja laukkujen jättö.
Vierailija kirjoitti:
Som de skriver i artikeln, tappar Finnair alla passagerare från Åbo och T:fors. Flygen från övriga Finland till Vanda har alltid behandlats som paria klass där bussar kör ut till Vandas yttersta hörn i snö och tö.
Varför skulle någon från Åbo eller T:fors någonsin flyga till Vanda, då det finns direktflyg till Arlanda, Kastrup och Gardemoen samt längre in i Centraleuropa? Dessa flyg behandlas inte som pariaklass och passagerarna behöver inte stappla omkring i snömodd, någonstans på fältets yttersta hörn.
Personligen har man alltid undvikit Finnair och Vanda, då det helt enkelt inte fungerar. Hur många andra än Finnair lyckas tappa bort bagaget på direktflyg och det åt bägge hållen?
Väärä palsta, mene tuonne:
Turusta on halpoja jatkolentojen Wizzairilla, silloin on kätevä tulla lentäen.
Ei Turun kentällä tarvitse olla tuntia ennen lentoa. Siellä on niin vähän ihmisiä että koneelle voi marssia kutakuinkin suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Turkulaiset ovat sitten huvittavia, eivät ymmärrä pienuuttaan. Oulua pienempi kaupunki nykyään.
Turun tunnin junakin on kannattamaton fiasko jo ajatuksena. Silti turkulaiset ajavat sitä hankkeena kuin käärmettä piippuun.
https://www.talouselama.fi/uutiset/asiantuntija-turun-tunnin-junan-hyod…Turusta puuttuu kaikki osaava taloudellinen ajattelu isoihin projekteihin liittyen.
Oulu voi olla isompi kunta mutta siellä ei ole yhtään nähtävyyttä.
Mää haluaisin, että täältä olisi paljon enemmän pakettimatkoja suoraan Turusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkulaiset ovat sitten huvittavia, eivät ymmärrä pienuuttaan. Oulua pienempi kaupunki nykyään.
Turun tunnin junakin on kannattamaton fiasko jo ajatuksena. Silti turkulaiset ajavat sitä hankkeena kuin käärmettä piippuun.
https://www.talouselama.fi/uutiset/asiantuntija-turun-tunnin-junan-hyod…Turusta puuttuu kaikki osaava taloudellinen ajattelu isoihin projekteihin liittyen.
Oulu voi olla isompi kunta mutta siellä ei ole yhtään nähtävyyttä.
Torilla voi ihastella hotellia, joka ei tule valmiiksi, sekä maailman ruminta teatteria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkulaiset ovat sitten huvittavia, eivät ymmärrä pienuuttaan. Oulua pienempi kaupunki nykyään.
Turun tunnin junakin on kannattamaton fiasko jo ajatuksena. Silti turkulaiset ajavat sitä hankkeena kuin käärmettä piippuun.
https://www.talouselama.fi/uutiset/asiantuntija-turun-tunnin-junan-hyod…Turusta puuttuu kaikki osaava taloudellinen ajattelu isoihin projekteihin liittyen.
Oulu voi olla isompi kunta mutta siellä ei ole yhtään nähtävyyttä.
Torilla voi ihastella hotellia, joka ei tule valmiiksi, sekä maailman ruminta teatteria.
Turussa voi ihastella kallista toria jossa ei kukaan käy ja kalleinta siltaa joka ei johda mihinkään sekä funikulaaria, jolla ei pääse kuin jumiin.
Itseäni ärsyttää, että aina kun puhutaan bussilla korvaamisesta, juna tai lentokone, niin puhutaan ainoastaan ajasta.
Bussissa istuminen ei ole laisinkaan verrattavissa lentokoneeseen eikä junaan. Se epämukavuus pitäisi sitten näkyä myös reippaalla hinnan alennuksena.
Finnair on valtion yhtiö... näin siinä hs:n jutussakin kerrottiin.
No, kun Orpo haluaa säästää valtion varoja, on vain hyvä että alikäytöllä oleva ilmastolle haitallinen reitti lakkautetaan.
Maksaako finnair ilmastohyvityksiä....
Hs:n jutussa kommentoineista joku sanoi, että oli vaihtanut jo aiemmin finnairin palveluista oman auton käyttöön.....
Vierailija kirjoitti:
Turkulaiset luulevat aina olevansa maailmannapa eivätkä ymmärrä ettei lentoja lennetä muutaman hassun turkulaisen takia.
Ikävä juttu niille kahdelle turkulaiselle liikemiehelle, jotka TKU-HEL ja HEL-TKU lennoilla ovat olleet, että lennot loppuvat. Mutta ei kannattamatonta reittiä kannata lentää parin turkulaisen takia.
Finnair voisi laittaa tuohon kunnon luksusbussin, jossa makuuasentoon menevät penkit.