Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Harrastuksena lentopisteiden keräily

Vierailija
29.04.2023 |

Niko Ikonen harrastaa lentopisteiden keräilyä, eikä ole ainoa - tähän "harrastukseen" on saatavilla jopa maksullista valmennusta! Kuinka sekaisin tämä maailma on? Ylen jutussa ei ainuttakaan kommenttia, itse yritin mahdollisimman asiallisesti ilmaista ajatuksiani, mutta kommenttia ei julkaistu, joten yritetään täällä. https://yle.fi/a/74-20029338

Kommentit (169)

Vierailija
81/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei yhtään kommenttia Ylen jutussa vieläkään?! Mitä ihme sensuuria tämä nyt on?

Vierailija
82/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on luonut itselleen eräänlaisen ikiliikkujan.

Pitää matkustaa, jotta saa matkustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä se yliviikarin palkkaama vtv virkamies jolla ei ollut työ velvoitetta.

Vierailija
84/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi ees lukea juttua, näitä on nähty ennenkin. Äijällä puuttuu joku ruuvi eikä kiinnosta lukea sen ilmastotuholaisuudesta.

Vierailija
85/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis harrastaa matkustamista ja tykkää tutustua eri kulttuureihin, oliko reilu sata maata jo käytynä. On vienyt homman vaan perusuunoja pidemmälle optimoiden lentojen oston ja niistä kertyvät pisteet joilla sitten saa ilmaisia lentoja, businessluokkaa etc. Itsekin kyttään halpoja lentoja (=käytännössä lentoyhtiöiden lyhytaikaisia hinnoittelumokia) ja ne useimmiten määrittää seuraavan lomakohteen, viimeisin reissu oli 500eur lennot busineksessa Aasiaan.

Vierailija
86/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 64 v, enkä ole koskaan lentänyt!

MIIIINÄÄÄÄPÄ OLEM JO 77!!!

Vierailija
87/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo harrastus voisi jopa olla turn off suhteessa, vaikka muuten jokainen voikin puolestani harrastaa mitä haluaa. Millä ajalla tuota harrastusta ehtisi parisuhteessa harrastaa?

Mikä sen ihanampaa kuin maailman valloitus samppanjaa siemaillen yhdessä puolison kanssa..

Vierailija
88/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pistetasoillla pysyminen ja seuraavalle nouseminen on yllättävän koukuttavaa puuhaa. Itse olin pitkään gold ja platinium-tason matkustaja. Muistan, kuinka ärsytti välillä pudota gold-tasolle.

Vierailija
89/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksena rikokset ihmisyyttä vastaan

Vierailija
90/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokoneessa istuminen on niin tuskaa, että en halua sitä "herkkua" yhtään enempää kuin on pakko.

Viimesessä rivissä pas*ahuussin vieressä on varmaan aneemista mutta kannattaakin miettiä miten matkustaa. Loungen kautta kyytiin ja emot jo kiikuttaakin alkudrinksua ja pientä purtavaa. Ruokailut omaan tahtiin ja kun alkaa ramasee niin tuoli makuuasentoon ja ottaa pienet tirsat että jaksaa kohtaa taas syödä ja maistella viinejä. kun makuun pääsee niin karjaluokkaan ei ole enää paluuta..  

Vierailija
91/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokkari oli huono, kirjoitettu juttu parempi.

Vierailija
92/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa ukko noin pätevä, mulle kävis kyllä nauttia ja lentää "siivellä"

Vierailija
93/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää mitä se 130 maassa kääntymässä käyminen on euroina maksanut kun noista pisteistä en tiedä mitään.

Vierailija
94/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lentäähän ne koneet muutenkin,eli eivät kuljeta vain häntä,niin miksi hän olisi yhtään enemmän ilmastontuhooja kuin muutkaan? eri juttu olis,jos lentäis omalla koneella ja saastuttais lisää ilmastoa.

Eipä hän tosiaan ole sen kummempi ilmastontuhoaja kuin muutkaan. Ja "yllättäen" ketju täyttyy kommenteista, joissa tätä vähätellään, koska jostain muualta löytyy aina suurempi saastuttaja. Eihän tätä maapalloa pelasta enää mikään, mutta saa kai sitä ihmetellä ihmiskunnan itsekästä menoa.

Sinä olet itse ihan samanlainen, matkustamisesta huolimatta tämä lentopistekeräilijä voi saastuttaa sinuakin vähemmän. Etkö sitä tajua typerys?

Kerropa miten itse elät niin katsotaan miten saastutat.

Ei kyllä ole mahdollista kuluttaa neljä kertaa enemmän kuin keskimääräinen suomalainen ilman lentämistä. Jo yksi menopaluulento bangkokiin voi tuplata yhden henkilön vuosipäästöt. Juuri mikään asia ei saastuta niin paljoa kuin lentäminen, kun puhutaan yksityishenkilöiden kulutuskäyttäytymisestä.

Vierailija
95/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tolla dekkarin päähenkilöllä autismin kirjoa?

Vierailija
96/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ihan kirjakielen puhuminen voisi siihen viitata

Vierailija
97/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti oli aneemisen näköne. Ja hän veti sitä trollia omassa eteisessä matolla, mikä bakteerinlevitystapa! Nosti varmaan sen omalle sängylleen, kun purki tavaransa. Huoh.

Jotain outoa tyypissä oli, autismiin liittyvää. Osti matkan, siemaili yksikseen kuohuvaa, lensi, istu kadulla, lensi kotiin varatakseen uuden reissun. Oravanpyörä.

Vierailija
98/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pistesysteemiä ei selitetty ohjelmassa? Ei kaikki tiedä mistä on kyse.

Vierailija
99/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää pisteet oikein on?

Vierailija
100/169 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä ajankäyttöä. Eikö tosiaan keksi parempaa sisältöä elämäänsä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän