Mitä sun ihanneminä tekee nyt ja mitä oikeasti teet nyt?
Ihanneminäni tekee parhaillaan kevätsiivousta iloisesti laulellen pölyhuiska toisessa ja imuri toisessa kädessä.
Totuus: istun aamutakissa syömässä roiskeläppää aamupalaksi ja kello lähemmäs yksitoista ja surffaan täällä.
Kommentit (46)
Ihanneminä heräsi 10 tunnin unien jälkeen kasilta, kävi kaupassa, laittoi Burgundinpadan hautumaan ja pesi pyykkiä. Tein siis nämä kaikki.
Ihanne minä olisi käynyt pari tuntia töissä, käynyt hakemassa tuttavalta tarvittavan esineen, vieden hänelle kukkia kiitokseksi. Ja nyt aloittelisi siivousta.
Todellisuus; makaan sohvalla puhelimella. Väsyttää. En ole saanut MITÄÄN järkevää aikaan. Ja kello on pian yksi.
Ihannenminä stailaa kotiaan kevätkuntoon, siivoaa, vähentää tavaraa.
Juuri nyt istun junassa ja ei voisi vähempää kiinnostaa mennä siivoamaan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanneminäni on jo siivonnut, pyykännyt ja aloittelee nyt herkullisen lounaan valmistusta.
Oikeasti istun sohvalla ja kirjoittelen av:lle. Mitään ei ole vielä tehty.
Mikä on "av"...? Lausuttaessa se kuulostaa siltä, että kirjoittelet aaveelle.
Ihanneminäni olisi pukeissa hiukset puhtaana, käynyt alkossa huomista varten, urheillut ja syönyt lounasta. Todellinen minäni söi lounasta ja vasta suunnittelee lähtöä ulos likaisissa hiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs todella monen ihanneminä siivoaa... Mä vihaan siivoamista ja mun ihanneminä on saavuttanut sen verran omaisuutta, että hänellä on varaa taloudenhoitajaan.
😂 Pitääpä korottaa oman ihanneminäni tasoa.
Ihanneminäni loikoilee upean huvilakodin uima-altaan äärellä ja nauttii auringosta.
Oikeasti fillaroin jo aamusella lähimarkettiin ruokaostoksille, että sain senkin perhanan pois päiväjärjestyksestä, ennen kuin takatalvi iskee.
Ihanneminä ajaisi lenkkiä uudella pyörällään, siis tietenkin siivouksen jälkeen.
Oikea minä makaa sängyllä surffaillen aaveella, pyörän satula rikki. Siivous tekemättä. Koti kaaoksessa. Nälkäisenä.
:(
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Ihanne minä olisi 50 kiloa hoikempi ja lähdössä pyöräilemään taiulkoilemassa miesystävän kanssa, jonka jälkeen kauppaan ruokaostoksille ja valmistelemaan vappuviikonloppua mökille tai kaupunkilomalle.
Todellisuus: läskinä istumassa junassa sinkkuna ja käytyään kahvilla terassilla, matkalla kotiin ehkä siivoamaan ja keittelemään ties mitä mössöä ruuaksi.
Ihanneminä olisi pirteä, eikä näin älyttömän väsynyt aina.
Muuten olen suht tyytyväinen päivään. Pyykit pyörii koneessa, ruoka tuli just uunista ja ruvetaan syömään. Sen jälkeen siivousta, jos jaksaa. Aurinko paistaa. Se on kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanneminäni on jo siivonnut, pyykännyt ja aloittelee nyt herkullisen lounaan valmistusta.
Oikeasti istun sohvalla ja kirjoittelen av:lle. Mitään ei ole vielä tehty.
Mikä on "av"...? Lausuttaessa se kuulostaa siltä, että kirjoittelet aaveelle.
Kertokaa nyt keski-ikäiselle mummulle, joka ei tunne näitä lyhenteitä. Olkaa iloisia, että tajuan edes tietokoneen käytön.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs todella monen ihanneminä siivoaa... Mä vihaan siivoamista ja mun ihanneminä on saavuttanut sen verran omaisuutta, että hänellä on varaa taloudenhoitajaan.
Kyllä. Siivous olisi ensimmäinen tekeminen, jonka ulkoistaisin.
Ihanneminä kävelee hyvin nukutun yön jälkeen huolettomana jossain Eteläespanjan rannalla lämpimän tuulenvireen hyväillessä jalkoja kesähameen alla.
Todellinen minä istuu pieruverkkareissa kerrostaloasunnossaan 3 tunnin unien jälkeen ahdistuneena sohvalla
Ihanneminä noudattaa terveellisiä elämän tapoja ja tekee mökillä puusavottaa.
Tällä hetkellä noudatan terveellisiä elämän tapoja ja teen mökillä puusavottaa
Terveisin metsämies
Ihanneminä rakastelisi mieheni kanssa.
Todellisuudessa pelkään tehdä aloitetta miehen torjunnan/epäonnistuneen yhdynnän pelossa.
Ihanneminäni istuu autossa kuin lady Diana, kuljettajan ajeluttaessa minua paikasta toiseen.
Autoton tosiminäni joutuu pyöräilemään tai kävelemään joka paikkaan, oli kesä taikka talvi.
Vierailija kirjoitti:
Ihanneminä heräsi 10 tunnin unien jälkeen kasilta, kävi kaupassa, laittoi Burgundinpadan hautumaan ja pesi pyykkiä. Tein siis nämä kaikki.
Onko tuossa paljon? Minä siivosin koko talon, vaihdoin lakanat, tyhjensin pyykkikoneen, urheilin, tein lihapullataikinan, kuorin potut ja porkkanat ja kävin suihkussa.
Av onnistuu aina yllättämään, vaikkei oikestaan pitäisi. Mammoille siivoaminen ja pyykkäys on ihannetta. :D
Ihanneminä maalaa nyt akvarellia kuunnellen espanjankurssin nauhaa valmiiksi lenkkivaatteet päällä. Todellinen minä makaa sängyssä krapulassa ja syö karkkia ja kirjoittaa vauvapalstalle.
Se taisi olla aika typerä kysymys, mitä NYT teen. Olen nettipalstalla, tietenkin.
Ihanneminäni olisi ulkomailla tai puhujapöntössä. Laiska minäni kesämökillä.