Mitä sun ihanneminä tekee nyt ja mitä oikeasti teet nyt?
Ihanneminäni tekee parhaillaan kevätsiivousta iloisesti laulellen pölyhuiska toisessa ja imuri toisessa kädessä.
Totuus: istun aamutakissa syömässä roiskeläppää aamupalaksi ja kello lähemmäs yksitoista ja surffaan täällä.
Kommentit (46)
Ihanneminä olisi varustautunut paremmin aamulenkille koiran kanssa ja tarpoisi edelleen metsässä palelematta. Sen jälkeen olisi syönyt samanlaisen aamiaisen kuin todellinen minä ja lähtenyt pihatöihin.
Todellinen minä teki vajaan 20 minuutin aamulenkin koiran kanssa, söi aamiaisen ja jumittui tähän läppärille.
Ihanneminäni on jo siivonnut, pyykännyt ja aloittelee nyt herkullisen lounaan valmistusta.
Oikeasti istun sohvalla ja kirjoittelen av:lle. Mitään ei ole vielä tehty.
Mun ihanneminä imuroi ja pyyhkii pölyt ja kipaisee sitten pienelle lenkille. Minä minä istuu sohvalla vatsakivussa (tuli kakit housut) ja näpyttelee kännykkä. Pyykkikone sentään pyörii.
Ihanneminä on siivonnut ja on nyt pitkällä kävelylenkillä. Oikea minä on siivonnut ja makaa sohvalla.
Ihanneminäni on juuri tehnyt aamu-uinnin ja nauttii nyt mimosa-drinksua brunssilla Mauritiuksella komean miehensä kera. Mä makaan kotona sängyssä kipeänä ja palstailen.
Ihanneminä silittelee kissaansa juoden aamukahvia aamutakissa pitkien ja virkistävien yöunien jälkeen. Suunnittelee samalla päivän ohjelmaa miehensä kanssa leppoisasti.
Ja sitä samaa teen myös oikeasti. Ihanneminäni ei ole suorittajarobotti vailla inhimillisiä tarpeita. Ihanneminäni on onnellinen, hyväntuulinen ja osaa olla hellä itselleen tuntematta tarpeetonta syllisyyttä.
Ihanneminä puhuu naapureista selän takanakin kauniisti ja kunnioittavasti Todellinen minä sanoi selän takana "nuo nikotiiniriippuvaiset huutelevat pullukat" ja toivoo, että he muuttaisivat pois.
Ihanneminä: Lepään tyylikkäänä hotellin altaalla, aurinkovarjon alla, siemailen alueen viinejä ja nautin paikallisista herkuista, jossain pohjois Italian kauniissa maisemissa.
Oikea minä: Makaan tylsistyneenä kotisohvalla ja palstailen av:lla.
Ihanneminä pesee ikkunoita, melkein pesi niitä jo eilenkin. Todellinen arkiminä jumittaa jo kolmatta tuntia läppärillä, ja miettii pitäskö ruokkia ittes, kun alkaa jo hiukoa
Hieno ketju!
Ihanneminä aloitti laihdutuksen 1.1.23 ja on laihtunut jo 8 kg, tavoitteeseen vielä 3 kg.
Todellinen minä ei ole laihtunut vielä yhtään, kun lipsuu suunnitelmasta monta kertaa viikossa.
Ihanneminä syö tähän aikaan lounasta.
Todellinen minä syö nyt lounasta.
Internet on pahasta. :D Tai oikeammin vauva.fi
Ihanneminä imuroi, oikeaminä surffailee netissä.
Ihanneminäni opiskelee parhaillaan lääketieteellisessä.
Todellinen minäni selaa vielä lukion biologian, kemian, fysiikan ja matematiikan kirjoja, miettii ylioppilasarvosanojen korottelua ja sitä, mihin näillä arvosanoilla rahkeet edes riittävät...
Kylläpäs todella monen ihanneminä siivoaa... Mä vihaan siivoamista ja mun ihanneminä on saavuttanut sen verran omaisuutta, että hänellä on varaa taloudenhoitajaan.
Samoilisin varmaan jossain luonnossa.
Mutta tosiasiallisesti avasin juuri neljännen bissen. Ja tässä. Sentään tintit jollottaa kilpaa pihalla.
Ihanneminäni olisi kävelyllä, todellisuudessa makaan vielä sängyssä.
Ihanneminä kiertelee kaupungilla ja kirppiksillä. Oikea minä ei ole vaihtanut edes yöpukua pois.
Toisaalta oikea minä on leponsa ansainnut, kuuntelee ikkunasta linnunlaulua, haaveilee ihanasta seksistä uuden tuttavuuden kanssa...
Ihanneminä tutkii astronomiaa ja kvanttifysiikkaa/ mekaniikkaa, ja rakastaa mielenkiintoista työtään.
Minä itse opetan tumpeloille fysiikan alkeita, heitä ei kiinnista pa..aakaan.
Ihanneminä on lähdössä salille ja meitsi on lähdössä salille. Sama henkilö kyseessä.