Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun juot alkoholia, juotko itsesi aina humalaan?

Vierailija
01.12.2006 |

Ihmettelen aina näitä keskusteluja, joissa paheksutaan alkoholin käyttöä lasten nähden. Meillä ja meidän ystäväpiirissä kun ei ryyppäämistä harrasteta, vaikka viiniä tms. usein juodaankin, ja aina on lapset paikalla, niin tuli vaan mieleen, että ajatteleeko monikin alkoholinkäytön olevan aina kaatokännäämistä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee humalaan, joskus ei. Vähän riippuu seurasta ja mielentilasta. En säikähdä humalaa , tai humalattomuutta. Jos on hyvä porukka, niin viiniä saattaa mennä enemmänkin. Pyrkimys on kumminkin ettei liikaa, ja vähintäänkin vettä väliin ja taukoja. Olinkin tosin 46, eikä lapsia ole lähipiirissä 

Vierailija
22/24 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan juonut känniä, alkoholia otan korkeintaan pari annosta ja siihen lopetan, joka kerta. Alkoholi on minulle vain seurustelujuoma ruuan kanssa enkä ole ikinä ymmärtänyt kännien juojia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva pystyä juomaan edes se yksi lasi viiniä tai vaikka gintonic tai saunaolut, mutta kun se yksikin annos heikentää unenlaatua merkittävästi. Ennen join itseni känniin ja jopa sammuksiin. Sitten lasten tulon myötä olin pitkiä aikoja kokonaan ilman alkoholia. Nykytilanteessa en halua harrastaa krapulahakuista juomista, mutta kun se maltillisesti ottaminenkin on mulle liikaa. Pakko olla kokonaan ilman. Tylsää. Tämäkin ilta taas vissyllä mennään.

Vierailija
24/24 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kuvittelee olevansa vielä selvä, vaikka on jo humalassa. Itse he eivät tajua näyttävänsä humalaisilta. Ongelma tuossa on lasten kanssa ollessa, että lapsille aikuisen persoonallisuuden muuttuminen voi olla pelottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän