Mies : aistitko naisen kiiman?
Kommentit (29)
Aina kun herään siihen että tyttis huohottaa kiimaisen oloisena nenän kautta mun muna suussaan olen pohtinut kehtaisiko kysyä siltä hienovaraisesti onko se kiimassa.
En uskaltanut vielä. Naiset on niin arvoituksellisia olentoja ettei niistä vaan ota selvää.
Se aina riippuu. Tilanteesta ja ko.naisesta yleensä. Fakta on kuitenkin suomessa että kun on kyse normi seksuaalisista tarpeista ja toiveista niin täällä ei ole mahdollista siitä puhua kun on tämä suomalainen: 'puhumattomuudella kommunikoinnin' tapa vieläkin olemassa. Tästä ko.kulttuurista seurauksena sitten ihminen (mies/nainen) saa huonoa tai keskinkertaista seksiä. Kyllä, jos olet tavannut yhtään suomalaista ihmistä seurustelumielessä niin todellakin tiedät! Ja ('i have been there') itse en halua sinne enää koskaan takaisin. On niin ahdistavaa kun maassa ei ole mitään flirttikulttuuria! Tai ikinä edes ollutkaan..
kyllä kk kierron aikana sen jo tunnistaa kuten myäs pms oireetkin, ensin tulee pillua ja hetken päästä kaulinta
jos mies käyttäytyisi noin olisi turvapaikkakodit täynnä mutta naiselle se onkin sallittua
Parisuhteen alkuaikoina tyttöystävän hormonit kuulsi kyllä läpi käytöksessä. Ja välillä tuli ihan vain suutelemaan spontaanisti - ei minua tarvinnut kauaa houkutella että tajusin kiiman. Muutaman kerran ihan katseessa on tuikkinut sellainen kipinä että olen aavistanut.
Häiden jälkeen ja lapsen synnyttyä en tunnista että vaimolla olisi ihan yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta kiimaa. Saatan kysyä joskus silloin kun arjessa on aikaa, että pitäisikö. Useimmiten ei tärppää, mutta en ota nokkiini. Työ / työmatkapyöräily / lapsen viihdytyspalvelu / kotityöt -paletti vie itseltäkin monena päivänä mehut ja sikäli ymmärrän vaimoa.
Raskausaikana kiima oli vahvempi kuin suhteen alkuaikoinakaan. Hyviä muistoja.
No se on vähän vaikea aistia, pitää sormella kokeilla. Halailua pussailua. Jos haaroväliä saa hieroa, niin laita sitten käsi sukkahousujen ja pikkuhousujen alle. Jos siellä suorastaan tulvii, niin nainen on valmis. Nopein tapaus on ollut puoli tuntia siitä kun päästiin asuntooni, mutta sattuuhan sitä. Täysin tuntematon ihminen.
Harvoin. Tai vain h a r v e m m i n kun se riippuu: ilmoittaako nainen siitä somessa, miel. paria päivää aikaisemmin.. Silloin kyllä.
Muutoin ei mitään 'tarkempaa havaintoa' ko.asiasta
dis.point kirjoitti:
Se aina riippuu. Tilanteesta ja ko.naisesta yleensä. Fakta on kuitenkin suomessa että kun on kyse normi seksuaalisista tarpeista ja toiveista niin täällä ei ole mahdollista siitä puhua kun on tämä suomalainen: 'puhumattomuudella kommunikoinnin' tapa vieläkin olemassa. Tästä ko.kulttuurista seurauksena sitten ihminen (mies/nainen) saa huonoa tai keskinkertaista seksiä. Kyllä, jos olet tavannut yhtään suomalaista ihmistä seurustelumielessä niin todellakin tiedät! Ja ('i have been there') itse en halua sinne enää koskaan takaisin. On niin ahdistavaa kun maassa ei ole mitään flirttikulttuuria! Tai ikinä edes ollutkaan..
Ihan on itsestäsi kiinni, puhutko naisesi kanssa vaiko et. En ole kokenut puhumattomuutta, enkä naisen haluttomuutta. Flirttailu naisten kanssa ollut ihan molemmin puolista ja itsestä eniten kiinni. Niin metsä on vastannut kuin sinne on huudeltu.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen alkuaikoina tyttöystävän hormonit kuulsi kyllä läpi käytöksessä. Ja välillä tuli ihan vain suutelemaan spontaanisti - ei minua tarvinnut kauaa houkutella että tajusin kiiman. Muutaman kerran ihan katseessa on tuikkinut sellainen kipinä että olen aavistanut.
Häiden jälkeen ja lapsen synnyttyä en tunnista että vaimolla olisi ihan yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta kiimaa. Saatan kysyä joskus silloin kun arjessa on aikaa, että pitäisikö. Useimmiten ei tärppää, mutta en ota nokkiini. Työ / työmatkapyöräily / lapsen viihdytyspalvelu / kotityöt -paletti vie itseltäkin monena päivänä mehut ja sikäli ymmärrän vaimoa.
Raskausaikana kiima oli vahvempi kuin suhteen alkuaikoinakaan. Hyviä muistoja.
Aika sama täälläkin. Alussa oli usein kiimassa ja sen näki melkein päältä päin. Nykyisin ei ole muutamaa poikkeusta lukuunottamatta juurikaan kiimaa näkynyt.
Todella harvoin kysyttäessä panettaa.
Jälkeenpäin olen tajunnut monesti että taisi olla kiima naisella.
mutta sikkupalstoilla ja deittisivuilla huomaa kaksi aikaa, naisilla on kevät ja syyskiima. Ilmoitusmäärät räjähtää näillä sivustoilla silloin.