Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliittisten näkemysten yhteys habitukseen

Vierailija
28.04.2023 |

Oletteko huomanneet? Minä olen pistänyt merkille että etenkin oikean laidan kannattajissa on kaikkein eniten hyväkuntoisia, siististi/huolitellusti tai sporttisesti pukeutuvia, "rehdin näköisiä" ihmisiä. Vasemman puolen kannattajien joukossa tunnutaan kiinnittävän vähemmän huomiota siihen, että elintavat ja olemus olisivat asiallisen skarppeja. Poikkeuksiakin on totta kai, mutta jännä juttu. Mistä voisi johtua kun ei edes liity varallisuuteen, onhan perussuomalaisissakin paljon duunareita yms.

Ja ihan neutraalisti ihmettelen, eihän siis mennä asiattomuuksiin :)

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi tuossa olla perääkin. Itse olen tosin aina pukeutunut siististi vaikka nuorena äänestinkin vasemmistoa. Eikä mulla ole lävistyksiä eikä tatskojakaan. Nyt vanhemmiten en jaksa enää aina olla niin vimpan päälle huoliteltu mutta äänestän nykyään oikeistoa.

Vierailija
82/83 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minusta pidä paikkaansa. Jos nyt katsoo jotain Soinia ja muuta, niin aika takapuolesta reväistyn näköisiä monet oikeistolaiset kyllä ovat. Kun taas Andersson ym vasemmistolaiset ovat hyvin urheilullisen ja aidosti tyylikkään, siis hyvällä maulla pukeutuvan ja esiintyvän oloisia. Usein vasemmistolaisten jututkin ovat sivistyneempiä, ja oikeistolla vain sellaisia solvauksia ja naaman vääntelyä. Eivätköhän ne hamppuhipitkin äänestä kristalleja, ja itse asiassa kristallien kautta siirtyneet anolaisiksi ja persuiksi, koska rokotteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo minusta pidä paikkaansa. Jos nyt katsoo jotain Soinia ja muuta, niin aika takapuolesta reväistyn näköisiä monet oikeistolaiset kyllä ovat. Kun taas Andersson ym vasemmistolaiset ovat hyvin urheilullisen ja aidosti tyylikkään, siis hyvällä maulla pukeutuvan ja esiintyvän oloisia. Usein vasemmistolaisten jututkin ovat sivistyneempiä, ja oikeistolla vain sellaisia solvauksia ja naaman vääntelyä. Eivätköhän ne hamppuhipitkin äänestä kristalleja, ja itse asiassa kristallien kautta siirtyneet anolaisiksi ja persuiksi, koska rokotteet.

Li Andersson nyt ei ainakaan käy esimerkiksi tyylikkästi pukeutuneesta ja asiallisia puhuvasta vassarista 😂

Etkö muista miten se tallustelee likaisissa kenkkareissa Eduskuntaan ja miten sitä v ituttaa kuin pientä eläintä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi