Tom of Finland näyttely Kiasmassa
Meinaatteko mennä katsomaan homoeroottista taidetta?
Kommentit (45)
Luultavasti menen katsomaan. Käyn kiasmassa yleensä ainakin pari kertaa vuodessa. Kaikenlaista voi katsella.
Jos asuisin lähempänä Helsinkiä niin voisi ylipäätään käydä jossain. Mutta reissut sinnepäin ovat niin kiireisiä muutenkin. Kiasmassa taitaa olla Kalervo Palsan tuotoksia ymmärtääkseni, joten ehkä olisin jo Kiasmanreissuni siltä osin tehnyt aikoja sitten. Mielenkiintoisempi persoona.
Tom of Finland-näyttely meillä oli tuoreeltaan lukion seinillä jo 90-luvun alussa kun asia oli muotia. En kyllä tiedä mistä ne kuvat oli peräisin. Mutta reksi ei ainakaan tykännyt tästä tempauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne nyt kaikki lapset katsomaan homo taidetta, menkää nyt kaikki päiväkodit sinne ihmettelemään isoja munia ja nännejä. Tämähän on ihan normaalia nykyään, lapset varmaan menee sitten vessaan onanoimaan.
Klassikko. Se kusinen vajaamielinen idiootti, joka tuon kommentin kirjoitti ei osaa edes oikeinkirjoitusta. Jessus mikä ääliö.
Kirjoittaja otti osaa nykyiseen ideologiaan missä lapset altistetaan ihan kaikelle. Älä nyt hermostu, pysy ajan hermolla.
Menen varmasti; minulla on Museokortti ja käyn katsomassa kaikki Kiasman näyttelyt. Kuten myös kaikki Amos Rexin, HAMin, Ateneumin ja ainakin kymmenen muun museon ja taidemuseon kaikki näyttelyt. Olen Museokorttipuljun painajaisasiakas. :-) Varsinkin kun kävin näitä näyttelyitä katsomassa jo ennen kuin Museokorttia oli. Joten jää monta sataa euroa voitolle joka vuosi.
Itse näyttely on varmaan mielenkiintoinen, mutta en odota näkeväni mitään uutta ja mullistavaa, paljolti samat teokset olivat varmasti Taidehallin isossa näyttelyssä muutama vuosi sitten, plus olen muutaman aiemmankin näyttelyn nähnyt. Uusia teoksiahan häneltä ei ole tullut kymmeniin vuosiin.
Eniten odotan siis näyttelyarkkitehtuuria, on kiva nähdä miten teokset on laitettu esille.
Vierailija kirjoitti:
En enää ikinä astu jalallani Kiasmaan sen kissanrääkkäys-tapauksen vuoksi.
Rääkätäänkö Kiasmassa kissaa?
Jotenkin uskoisin moista tapahtuvan enemmän siinä tien toisella puolella.
Ei kiinnosta vaikka museokortilla pääsisi
Vierailija kirjoitti:
Menen varmasti; minulla on Museokortti ja käyn katsomassa kaikki Kiasman näyttelyt. Kuten myös kaikki Amos Rexin, HAMin, Ateneumin ja ainakin kymmenen muun museon ja taidemuseon kaikki näyttelyt. Olen Museokorttipuljun painajaisasiakas. :-) Varsinkin kun kävin näitä näyttelyitä katsomassa jo ennen kuin Museokorttia oli. Joten jää monta sataa euroa voitolle joka vuosi.
Itse näyttely on varmaan mielenkiintoinen, mutta en odota näkeväni mitään uutta ja mullistavaa, paljolti samat teokset olivat varmasti Taidehallin isossa näyttelyssä muutama vuosi sitten, plus olen muutaman aiemmankin näyttelyn nähnyt. Uusia teoksiahan häneltä ei ole tullut kymmeniin vuosiin.
Eniten odotan siis näyttelyarkkitehtuuria, on kiva nähdä miten teokset on laitettu esille.
Kuoli 1991
Kiasmaan on vapaa pääsy joka kuukauden ensimmäinen perjantai.
Juuri asentelen talouspaperirullaa housuihin, Oon kuullut että naiset tykkää homoista. Sinne!
Tom oli hyvä piirtäjä, mikä on sinänsä ansio. Nykytaiteilijat ei välttämättä osaa tarkkaa piirtämistä.
Joku ei ole vielä nähnyt tarpeeksi niitä_jättikyrpiä_ja nöpönenä-klooneja? Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Tom oli hyvä piirtäjä, mikä on sinänsä ansio. Nykytaiteilijat ei välttämättä osaa tarkkaa piirtämistä.
Kyllä moni osaa mutta ei jaksa enää kopioida kun valokuvauskin on jo keksitty. Kuvataiteessa saa jo keskittyä ilmaisuun.
Vierailija kirjoitti:
Ne on seinillä. Muutama video on telineessä.
Vierailija kirjoitti:
Liian tuttua, kaipaan jotain uudempaa.
Niin, ei riittävän perverssiä Gay Pride -ihmisten makuun.
Naiset ja homot haluaa olla klooneja eikä oikeita ihmisiä.
Naiset jonottaa innolla näyttelyyn jossa ei kuvata yhtään naista eikä naisilla ole siinä maailmassa muutenkaan mitään tehtävää.
Voi jos te akat tietäisitte miten paljon me homot vihataan feministejä. Hehe!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä moni osaa mutta ei jaksa enää kopioida kun valokuvauskin on jo keksitty. Kuvataiteessa saa jo keskittyä ilmaisuun.
Miksi turhaan tehdä valokuvia, kun elokuvakin on jo keksitty?
Muutana vuosi sitten kävin, onko edes uusia piirustuksia ? Vaikk kyllä tuon jo kerralla uskoo.
En enää ikinä astu jalallani Kiasmaan sen kissanrääkkäys-tapauksen vuoksi.