Lentääkö joku hävittäjä Espoon yli nyt?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veli Venäläinen aina näin keväällä heräilee ja innostuu rikkoilemaan ilmatiloja. On tehnyt näin ennenkin.
Kyllä ne koukkaukset huomataan jo rajalla.
Eikös Venäjän ilmatilaloukkaukset tapahdu yleensä merellä?
Tänään Nato- hävittäjät veti Stadissa. 😍 Ai että miten nautinnollista.
Silloin olen pelästynyt kun hornetit lensi ääntä kovempaa ja paukahti kun äänivalli tai joku rikkoontui. Lapset juoksi itkien sisälle ulkoa.
Toinen kerta oli, kun harjoittelivat matalalentoa. Olin parvekkeella ja katoin, että nyt se jumalauta tippuu alas.
No myöhemmin lehdessä ja netissä kerrottiin näistä
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin lensi äsken lokki.
Ne on hulluja loppukeväästä ja alkukesästä. Kannattaa varoa
Koska ne ruotsin ja suomen yhteiset sotaharjotukset oli?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku mistä oli kyse?
🤭
Fightradar. fi sielä näet reitit ja maat mistä kone tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumme kaupungissa, jossa lennoston varuskunta.
Täällä lentelee jatkuvasti hävittäjiä taivaalla, kovaa ja lujaa, harjoituksissa.
Hölmöjä olette siellä Espoossa, pelkäätte pientäkin sihahdusta ja ääntä.
Terveisiä vaan Tikkakoskelle.
Noh, onhan se kaupunki nykyään...kuuluu Jyväskylään. ;)
Voi rakas, tiesitkö, että noita on myös Siilinjärvellä ja Rovaniemellä?
Itse asiassa Pirkkalassa myös...mutta näistä vain Tikkakoski (Jyväskylä) ja Rovaniemi on kaupunkeja, virallisesti. Enkä muista Rovaniemen yllä hirveästi hävittäjiä lennelleen, eiköhän ne lentele ennemmän siellä pohjoisrajan läheisyydessä. Enemmän sitä ääntä Tikkakoskella oli.
Koko ajan Rovaniemellä ja purkanmaalla lentelee, mutta niillä on ne omat lentoreitit. Ei välttämättä osu kohdalle
Vierailija kirjoitti:
Marin lähetti Ukrainaan kaksi hornettia, joten nyt laivueestamme puuttuu kaksi hävittäjää.
🤬
Vierailija kirjoitti:
Silloin olen pelästynyt kun hornetit lensi ääntä kovempaa ja paukahti kun äänivalli tai joku rikkoontui. Lapset juoksi itkien sisälle ulkoa.
Toinen kerta oli, kun harjoittelivat matalalentoa. Olin parvekkeella ja katoin, että nyt se jumalauta tippuu alas.
Yleensä Ilmavoimat ilmoittavat lennoista etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
No ei siellä kyllä hävittäjiä pahemmin näy.
Valtamedia ja edellinen hallitus onnistuivat tavoitteessaan - moni kansalainen on nykyään paniikissa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä Ilmavoimat ilmoittavat lennoista etukäteen.
On varmaan ilmoittanut, mutten ole huomannut, eikä moni muukaan, kun Facebook kaupunkiryhmässä kävi kuhina ja kysely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei siellä kyllä hävittäjiä pahemmin näy.
Ei ne Flightradarissa näy tosiaankaan. Peruslentokoneet vaan.
Vierailija kirjoitti:
Valtamedia ja edellinen hallitus onnistuivat tavoitteessaan - moni kansalainen on nykyään paniikissa koko ajan.
Ei täällä olla paniikissa. 😅 Mielenkiinnolla seurataan. Edellinen hallitus oli ihan hyvä. Seuraava varmaan vieläkin parempi.
Kyllä ne koukkaukset huomataan jo rajalla.