Mistä voi työtön mies löytää työttömän naisen? Siis sellaisen jolla ei ole päihde -tai elämänhallinnan ongelmia. Ja sellaisen joks tykkäisi myös urheilla
Ajattelin vain että työtön nainen hyväksyisi minunkin työttömyyteni.
Mutta en halua seurustella päihdeaddiktin tai pahasti mt-ongelmaisen kanssa.
Itse kun olin aktiivinen ja normaali mies muuten...harrastan liikuntaa ja käyn salilla 3-4 kertaa viikossa...Et tunnistaisi minua työttömäksi jos kohtaisimme kadulla.
Mistä siis tällaisen työttömän naisen löytää?
M35
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakea ulkomailta, paitsi ei Venäjältä.
Joku kielitaidoton muiden elätiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet työtön jos taustasi on tuo?
Voiko tyhmempää kysyä?!
Ihan validi kysymys. Miksi terveellä nuorella ihmisellä ei ole kiinnostusta tehdä mitään työllistymisen eteen??
En usko kirjoitti:
Höpö höpö, nykyajan naiset eivät etsi elättäjää. He ansaitsevat itse omat rahansa.
Mutta kun ei se vain toimi noin päin.
Rahakas mies voi tykästyä köyhään naiseen, mutta rikas nainen ei koskaan köyhään mieheen.
Ap
Minä olen kohtuullisen varakas nainen ja ihastuin todella köyhään mieheen. Tosin en ajatellut, että elätän miestä.
Minusta oli romanttista rakastua vain ihmiseen, ei mihinkään muuhun.
Liikunnallisuudella siis aina tarkoitetaan naamarajaa...
No aloita harrastamaan jotain lajia missä väkisinkin tapaa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
En usko kirjoitti:
Höpö höpö, nykyajan naiset eivät etsi elättäjää. He ansaitsevat itse omat rahansa.
Rahakas mies voi tykästyä köyhään naiseen, mutta rikas nainen ei koskaan köyhään mieheen.Ap
Minä olen kohtuullisen varakas nainen ja ihastuin todella köyhään mieheen. Tosin en ajatellut, että elätän miestä.
Minusta oli romanttista rakastua vain ihmiseen, ei mihinkään muuhun.
Jostain syystä olen aina vetänyt puoleeni playboita. Ulkomaillakin liimautuvat perääni huutelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyeenat taas kimpussa, ootte te kyllä porukkaa 🙄 Ap kirjoitti että ei halua _vaikeasti_ mt-ongelmaista mikä on ihan ymmärrettävää. Myös se on ihan perus että pitkän työttömyyden jälkeen on vaikea saada töitä.
Ap ei ole kertonut mitään muuta kuin tekosyitä ja selityksiä. Juuri sitä missä työttömät ovat hyviä. Töihin eivät voi mennä, koska on liian rankkaa, mutta päivät päästen keksivät mitä monimutkaisempia tapoja vältellä työntekoa. Suomessa saa jokainen työn, jos vain jaksaa hieman yrittää. Ap ei jaksa, koska muiden rahoilla laiskottelu kiinnostaa enemmän.
"Suomessa saa jokainen työn, jos vain jaksaa hieman yrittää."
Ei saa.
Haloo! Nuori ihminen, jolla kertomansa mukaan asiat työttömyyttä lukuunottamatta kunnossa. Aivan varmasti pääsee töihin. Opiskelee jonkun ammatin jos ei muuten työllisty. Opiskelijastatuksella saa myös hanttihommia helposti, ei tarvitse olla rahaton.
Ei sitä huvita. On niin kiva lusmuilla yhteiskunnan loisena ja tukipummina.
Ap, kuulostaa pahalta, jos et tee mitään muuta kuin käyt salilla. Masentavaa elämää.
Töitä ei saa. Pitää olla todella hyvä vähän kaikessa työssä jotta joku palkkaa töihin nykyään. Vaikka minä tein kunnan palveluksessa 17 vuotta töitä niin minut irtisanottiin ja sen jälkeen en ole töitä saanut. Duunari töihin ei pääse nykyään kuin tuurilla. On niin paljon ulkomaalaisia raksoilla ja telakalla ettei suomalaiset hitsaajat kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä työttömyys ja masennus vuosia sitten.
Työnantajat eivät uskalla palkata.Aå
Eli itselläsi on mt-tausta, mutta erikseen mainitset ettei nainen saa olla mt-ongelmainen?? Hohhoijaa.
Mt-taustainen on eri asia kuin mt-ongelmainen. Itse ymmärrän, että se jolla on mt-taustaa niin se ongelma on jo hallinnassa, elämässä on päästy eteenpäin, enää ei masennus oirehdi niin että se haittaisi elämää.
Tyhmää olettaa, että jos kerran elämässään on mielenterveysongelmainen niin sitten on ikuisesti sellainen. Ei siitä omaa identiteettiä pidä rakentaa eikä sellaiseen todellakaan pidä kannustaa. Ihan normaalia, että vastoinkäymisissä mieli järkkyy ja joillekin onnettomille niitä vastoinkäymisiä on tullut lapsuudesta asti lumipalloefektinä. Mutta sen pallon voi pysäyttää ja katsoa sitten että mille sitä elämässä nyt ryhtyisikään. Ihan luonnollista että mielenterveysongelmien takia ei ole opiskelut onnistunut, mutta kyllä varmaan aloittaja joskus aikoo. Mutta nyt ilmeisesti vain nauttii elämästä kun ei ongelmat enää paina, se hänelle suotakoon.
Ja ymmärrettävää että ei halua minkään masentuneen kanssa alkaa, kuka nyt haluaisi? Mutta varmasti nainen, joka on joskus ollut masentunut, mutta ei enää ole niin sellainen aloittajalle kyllä kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyeenat taas kimpussa, ootte te kyllä porukkaa 🙄 Ap kirjoitti että ei halua _vaikeasti_ mt-ongelmaista mikä on ihan ymmärrettävää. Myös se on ihan perus että pitkän työttömyyden jälkeen on vaikea saada töitä.
Ap ei ole kertonut mitään muuta kuin tekosyitä ja selityksiä. Juuri sitä missä työttömät ovat hyviä. Töihin eivät voi mennä, koska on liian rankkaa, mutta päivät päästen keksivät mitä monimutkaisempia tapoja vältellä työntekoa. Suomessa saa jokainen työn, jos vain jaksaa hieman yrittää. Ap ei jaksa, koska muiden rahoilla laiskottelu kiinnostaa enemmän.
Ei saa.
Haloo! Nuori ihminen, jolla kertomansa mukaan asiat työttömyyttä lukuunottamatta kunnossa. Aivan varmasti pääsee töihin. Opiskelee jonkun ammatin jos ei muuten työllisty. Opiskelijastatuksella saa myös hanttihommia helposti, ei tarvitse olla rahaton.
Ihan uteliaisuudesta, mistä työtön saa rahaa opiskella uuden ammatin? Ihan helposti ei ainakaan kela siihen myönnä tukea ja jollain sitä on kuitenkin ostettava ruokaa tai muuten se opiskelu katkeaa luonnollisista syistä aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä työttömyys ja masennus vuosia sitten.
Työnantajat eivät uskalla palkata.Aå
Siis olet itse mielenterveysongelmainen, mutta nainen ei saisi olla? Kunnon kaksoisstandardi.
Grindr ja Tinderi Itä-Euroopassa. Löydä bottomisi. Bottomi rakastaa sielullaan.Viis heteronormatiivisesta boksista jossa mies nähdään pelkästään kolkkona lompakkona.Rakkaus voittaa! Ilahduta bottomia kukkakaupan kukilla.
Ap löytää omansa kaltaisen jostain vastaavasta työttömästä naisesta tai työkyvyttömyyseläkeläisestä.
Urheilevat naiset eivät luuseria kaipaa.
Mene seurakunnan kokouksiin esim helluntaiseurakunta tai vapaaseurakunta, siellä on kahvit tilaisuuden jälkeen ja hakeudu toisten seuraan ja löydät ystäviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa.
Ihan uteliaisuudesta, mistä työtön saa rahaa opiskella uuden ammatin? Ihan helposti ei ainakaan kela siihen myönnä tukea ja jollain sitä on kuitenkin ostettava ruokaa tai muuten se opiskelu katkeaa luonnollisista syistä aika nopeasti.
Jos työttömyys pitkittyy, niin opiskella voi työttömyystuella. Muutoin tavallisella opintotuella jossa ei ole tarveharkintaa. Monet työllistävät koulutukset (esimerkiksi perhepäivähoitajan koulutus joka on hyvä koulutus myös päiväkotisijaisen työhön) ovat lisäksi vain joidenkin kuukausien mittaisia, eli niiden aikana harvemmin ehtii kovin suurta rahapulaa tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Grindr ja Tinderi Itä-Euroopassa. Löydä bottomisi. Bottomi rakastaa sielullaan.Viis heteronormatiivisesta boksista jossa mies nähdään pelkästään kolkkona lompakkona.Rakkaus voittaa! Ilahduta bottomia kukkakaupan kukilla.
Itse olen BSDM Master.
Niitä on pinossa kirjaston takahuoneessa, sieltä voi vapaasti hakea itselleen naisen. Poistuvia malleja.
[/quote]
Rahakas mies voi tykästyä köyhään naiseen, mutta rikas nainen ei koskaan köyhään mieheen.
Ap[/quote]