Mistä voi työtön mies löytää työttömän naisen? Siis sellaisen jolla ei ole päihde -tai elämänhallinnan ongelmia. Ja sellaisen joks tykkäisi myös urheilla
Ajattelin vain että työtön nainen hyväksyisi minunkin työttömyyteni.
Mutta en halua seurustella päihdeaddiktin tai pahasti mt-ongelmaisen kanssa.
Itse kun olin aktiivinen ja normaali mies muuten...harrastan liikuntaa ja käyn salilla 3-4 kertaa viikossa...Et tunnistaisi minua työttömäksi jos kohtaisimme kadulla.
Mistä siis tällaisen työttömän naisen löytää?
M35
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
MIKSI et mene opiskelemaan? Voisit saada niitä töitäkin. Ainakin saisit uusia ajatuksia ja olisit edes vähän kiinnostavampi ihminen.
Minulla on ollut useita kertoja vakava masennus (sukurasite, sisarukseni teki itsemurhan), olen kärsinyt pahasta paniikkihäiriöstä 14-vuotiaasta asti ja edelleenkään en pysty esimerkiksi matkustamaan lentokoneella tai pitkänmatkan bussilla, menemään teatteriin tai syömään oikeassa ravintolassa (joku kahviotyyppinen mistä pääsee pois helposti on ok). Silti olen paria lyhyttä pätkää lukuunottamatta ollut töissä vuodesta 2003, olen suorittanut yliopistotutkinnon ja nyt opiskelen toista (koska nykyisessä työssäni pitäisi taas alkaa matkustamaan koronan mentyä ohi ja haluan vaihtaa alaa.) Olen mys onnellisesti naimisissa miehen kanssa, joka ymmärtää ongelmani ja kunnioittaa minua sinnikkyyteni takia, mutta tuskin olisi jaksanut katsoa jos olisin istunut viimeiset 20 v. kotona tekemättä mitään.
Et voi vedota loppuelämääsi johonkin masennusjaksoon, josta olet parantunut vuosia sitten.
En toki "istu tekemättä mitään"
Ap
Eivät työttöm. naiset etsi yhtä tukalassa asemassa olevaa miestä, koska epätoivo on jo liian suuri muutenkin. Eivät kaikki harrasta juoksua. Sun olisi helpompaa löytää melkein rahakas nainen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät työttöm. naiset etsi yhtä tukalassa asemassa olevaa miestä, koska epätoivo on jo liian suuri muutenkin. Eivät kaikki harrasta juoksua. Sun olisi helpompaa löytää melkein rahakas nainen.
Mutta kun ei se vain toimi noin päin.
Rahakas mies voi tykästyä köyhään naiseen, mutta rikas nainen ei koskaan köyhään mieheen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei se vain toimi noin päin.
Rahakas mies voi tykästyä köyhään naiseen, mutta rikas nainen ei koskaan köyhään mieheen.Ap
Jossain on silti kai ihastuvia naisia. Jos mies on karismaattinen tai komea, vaikkei rahaa olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalilta. Onhan noita hyväkuntoisia naisia päivisin salilla kun muut on töissä.
Kaikki työssä käyvät eivät ole päivätöissä, ja joillakin on arkivapaita.
Vierailija kirjoitti:
Hyeenat taas kimpussa, ootte te kyllä porukkaa 🙄 Ap kirjoitti että ei halua _vaikeasti_ mt-ongelmaista mikä on ihan ymmärrettävää. Myös se on ihan perus että pitkän työttömyyden jälkeen on vaikea saada töitä.
Ap ei ole kertonut mitään muuta kuin tekosyitä ja selityksiä. Juuri sitä missä työttömät ovat hyviä. Töihin eivät voi mennä, koska on liian rankkaa, mutta päivät päästen keksivät mitä monimutkaisempia tapoja vältellä työntekoa. Suomessa saa jokainen työn, jos vain jaksaa hieman yrittää. Ap ei jaksa, koska muiden rahoilla laiskottelu kiinnostaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet työtön jos taustasi on tuo?
Ja ei mukamas ole mt- ongelmaa. Just joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyeenat taas kimpussa, ootte te kyllä porukkaa 🙄 Ap kirjoitti että ei halua _vaikeasti_ mt-ongelmaista mikä on ihan ymmärrettävää. Myös se on ihan perus että pitkän työttömyyden jälkeen on vaikea saada töitä.
Ap ei ole kertonut mitään muuta kuin tekosyitä ja selityksiä. Juuri sitä missä työttömät ovat hyviä. Töihin eivät voi mennä, koska on liian rankkaa, mutta päivät päästen keksivät mitä monimutkaisempia tapoja vältellä työntekoa. Suomessa saa jokainen työn, jos vain jaksaa hieman yrittää. Ap ei jaksa, koska muiden rahoilla laiskottelu kiinnostaa enemmän.
"Suomessa saa jokainen työn, jos vain jaksaa hieman yrittää."
Ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Työttömät, varsinkin pitkäaikaistyöttömät, ovat yhteiskunnan kuraa. Heistä ei ole muuta kuin haittaa muille ihmisille. On täysin absurdi ajatus, että työtön kuvittelee ansaitsevansa tai saavansa parisuhteen. Oikeudenmukaisessa maailmassa työtön eläisi ilman mitään tukia oman onnensa nojassa eikä voisi edes haaveilla parisuhteista. Luusereille on yksinkertainen neuvo olemassa: lopeta olemasta luuseri ja mene töihin!
Yritä nyt edes hei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin mäkin ajattelin ennen, en kertakaikkiaan voinut ymmärtää että joku jää työttömäksi eikä ''mene töihin''. Kunnes itse sain täysin puskista yt-neuvotteluissa kenkää. Vuosia hain satoja työpaikkoja tuloksetta.
Nyt olen töissä, mutta kannatan empatiaa ja ymmärrystä nykyään.
Mammat vauhdissa, pitikin taas tulla käymään tällä sontapalstalla
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet työtön jos taustasi on tuo?
Voiko tyhmempää kysyä?!
Kannattaa hakea ulkomailta, paitsi ei Venäjältä.
Työkkäristä voi työttömiä bongailla 😅 ehkäpä
Vierailija kirjoitti:
Työttömät, varsinkin pitkäaikaistyöttömät, ovat yhteiskunnan kuraa. Heistä ei ole muuta kuin haittaa muille ihmisille. On täysin absurdi ajatus, että työtön kuvittelee ansaitsevansa tai saavansa parisuhteen. Oikeudenmukaisessa maailmassa työtön eläisi ilman mitään tukia oman onnensa nojassa eikä voisi edes haaveilla parisuhteista. Luusereille on yksinkertainen neuvo olemassa: lopeta olemasta luuseri ja mene töihin!
Oon pahoillani, että oot noin pahassa jamassa. Voimia sulle!
Nainen kelpuuttaa mielummin miehen joka on alkoholisti ja töissä kuin työttömän miehen joka urheilee ja on raitis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suomessa saa jokainen työn, jos vain jaksaa hieman yrittää."
Ei saa.
Haloo! Nuori ihminen, jolla kertomansa mukaan asiat työttömyyttä lukuunottamatta kunnossa. Aivan varmasti pääsee töihin. Opiskelee jonkun ammatin jos ei muuten työllisty. Opiskelijastatuksella saa myös hanttihommia helposti, ei tarvitse olla rahaton.
MIKSI et mene opiskelemaan? Voisit saada niitä töitäkin. Ainakin saisit uusia ajatuksia ja olisit edes vähän kiinnostavampi ihminen.
Minulla on ollut useita kertoja vakava masennus (sukurasite, sisarukseni teki itsemurhan), olen kärsinyt pahasta paniikkihäiriöstä 14-vuotiaasta asti ja edelleenkään en pysty esimerkiksi matkustamaan lentokoneella tai pitkänmatkan bussilla, menemään teatteriin tai syömään oikeassa ravintolassa (joku kahviotyyppinen mistä pääsee pois helposti on ok). Silti olen paria lyhyttä pätkää lukuunottamatta ollut töissä vuodesta 2003, olen suorittanut yliopistotutkinnon ja nyt opiskelen toista (koska nykyisessä työssäni pitäisi taas alkaa matkustamaan koronan mentyä ohi ja haluan vaihtaa alaa.) Olen mys onnellisesti naimisissa miehen kanssa, joka ymmärtää ongelmani ja kunnioittaa minua sinnikkyyteni takia, mutta tuskin olisi jaksanut katsoa jos olisin istunut viimeiset 20 v. kotona tekemättä mitään.
Et voi vedota loppuelämääsi johonkin masennusjaksoon, josta olet parantunut vuosia sitten.