Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi työtön mies löytää työttömän naisen? Siis sellaisen jolla ei ole päihde -tai elämänhallinnan ongelmia. Ja sellaisen joks tykkäisi myös urheilla

Vierailija
28.04.2023 |

Ajattelin vain että työtön nainen hyväksyisi minunkin työttömyyteni.

Mutta en halua seurustella päihdeaddiktin tai pahasti mt-ongelmaisen kanssa.
Itse kun olin aktiivinen ja normaali mies muuten...harrastan liikuntaa ja käyn salilla 3-4 kertaa viikossa...Et tunnistaisi minua työttömäksi jos kohtaisimme kadulla.

Mistä siis tällaisen työttömän naisen löytää?

M35

Kommentit (100)

81/100 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä M35 pidä tuo. 

Vierailija
82/100 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalilta. Onhan noita hyväkuntoisia naisia päivisin salilla kun muut on töissä.

Vieläkö niillä on tuollaiseenkin varaa, ei minulla matalapalkka työläisellä ainakaan rahat noihin riitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyeenat taas kimpussa, ootte te kyllä porukkaa 🙄 Ap kirjoitti että ei halua _vaikeasti_ mt-ongelmaista mikä on ihan ymmärrettävää. Myös se on ihan perus että pitkän työttömyyden jälkeen on vaikea saada töitä.

Ap ei ole kertonut mitään muuta kuin tekosyitä ja selityksiä. Juuri sitä missä työttömät ovat hyviä. Töihin eivät voi mennä, koska on liian rankkaa, mutta päivät päästen keksivät mitä monimutkaisempia tapoja vältellä työntekoa. Suomessa saa jokainen työn, jos vain jaksaa hieman yrittää. Ap ei jaksa, koska muiden rahoilla laiskottelu kiinnostaa enemmän.

"Suomessa saa jokainen työn, jos vain jaksaa hieman yrittää."

Ei saa.

Haloo! Nuori ihminen, jolla kertomansa mukaan asiat työttömyyttä lukuunottamatta kunnossa. Aivan varmasti pääsee töihin. Opiskelee jonkun ammatin jos ei muuten työllisty. Opiskelijastatuksella saa myös hanttihommia helposti, ei tarvitse olla rahaton.

Ihan uteliaisuudesta, mistä työtön saa rahaa opiskella uuden ammatin? Ihan helposti ei ainakaan kela siihen myönnä tukea ja jollain sitä on kuitenkin ostettava ruokaa tai muuten se opiskelu katkeaa luonnollisista syistä aika nopeasti.

Haloo! Tekemällä töitä opintojen ohessa kuten muutkin opiskelijat, kokemusta on. Itseäni ärsyttää tuollainen asenne, aina löytyy joku tekosyy miksi ei voi tehdä mitään että työllistyisi.

Ymmärrän ettei opiskelu enää kannata jos eläkeikään on pari vuotta, mutta ei kolmekymppinen ihminen voi jäädä laakereille lepäämään vuosikymmeniksi ja olettaa että työssäkäyvät elättää.

84/100 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kun on sen aika, olet vielä nuori.

Vierailija
85/100 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen työtön nainen ja opiskelen työttömyystuella. Käyn salilla 5 kertaa viikossa, jotenkin hassu oletus tuolla ketjun alkupäässä, että työttömät ei kävisi salilla elän muutenkin terveellisesti eikä minulla ole mt-ongelmia. En kuitenkaan ole Ap:n etsimä, sillä olen jo naimisissa.

Olisinpa minäkin naimisissa reenimuijan kanssa uuh

Just joo. Tajutkaa jo, että treeni ei ole synonyymi millekään kuumalle fitnesskissalle. Itsekin olen käynyt salilla 5 kertaa viikossa ja painanut 74 kiloa samalla. Kävin siellä salilla nauttimassa liikunnasta ja voiman kasvamisesta. 

Vierailija
86/100 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalilta. Onhan noita hyväkuntoisia naisia päivisin salilla kun muut on töissä.

Vieläkö niillä on tuollaiseenkin varaa, ei minulla matalapalkka työläisellä ainakaan rahat noihin riitä?

Sossu saattaa hyvällä tuulella ollessaan maksaa. 

Vierailija
87/100 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä on palkkatuella valtion virastoissa töissä.

https://www.suomi.fi/palvelut/tyollisyysmaararaha-valtion-virastolle-ta…

Vierailija
88/100 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelasta tai kauppojen ilta-alesta. Niissä on paljon hyvännäköisiä työttömiä ulkkarinaisia.

Vierailija
89/100 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ja palkkaa. Pidä haastatteluja ja silleen.

Vierailija
90/100 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo ei ole ihan tarpeeksi iso yhdistävä tekijä kuitenkaan. Muutenkin pitäisi sopia yhteen.

Vierailija
91/100 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo terve mies tuottaa naiselle työtä saati sitten itsensä kanssa hukassa oleva. Nainen on onnellisimmillaan sinkkuna. Valitettavasti löytyy naisia ketkä eivät voi taloudellisen takia valita. Osa pariutuu hakeakseen sosiaalista hyväksyntää ja terapiaa. Viimeksi maimitut ovat onneksi harvenemaan päin.

Ellet kykene edes sille Turkissa asuvalle naiselle tarjoamaan mitään oot auttamatta ulkona. Parisuhdetta voidaan verrata yya-sopimukseen. Nainen tuo jotain johon sinä vastaat antamalla jotakin vastinetta.

Vierailija
92/100 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelasta tai kauppojen ilta-alesta. Niissä on paljon hyvännäköisiä työttömiä ulkkarinaisia.

Tota kutsutaan saalistamiseksi.

Vierailija
93/100 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyeenat taas kimpussa, ootte te kyllä porukkaa 🙄 Ap kirjoitti että ei halua _vaikeasti_ mt-ongelmaista mikä on ihan ymmärrettävää. Myös se on ihan perus että pitkän työttömyyden jälkeen on vaikea saada töitä.

Ap ei ole kertonut mitään muuta kuin tekosyitä ja selityksiä. Juuri sitä missä työttömät ovat hyviä. Töihin eivät voi mennä, koska on liian rankkaa, mutta päivät päästen keksivät mitä monimutkaisempia tapoja vältellä työntekoa. Suomessa saa jokainen työn, jos vain jaksaa hieman yrittää. Ap ei jaksa, koska muiden rahoilla laiskottelu kiinnostaa enemmän.

"Suomessa saa jokainen työn, jos vain jaksaa hieman yrittää."

Ei saa.

Haloo! Nuori ihminen, jolla kertomansa mukaan asiat työttömyyttä lukuunottamatta kunnossa. Aivan varmasti pääsee töihin. Opiskelee jonkun ammatin jos ei muuten työllisty. Opiskelijastatuksella saa myös hanttihommia helposti, ei tarvitse olla rahaton.

Ihan uteliaisuudesta, mistä työtön saa rahaa opiskella uuden ammatin? Ihan helposti ei ainakaan kela siihen myönnä tukea ja jollain sitä on kuitenkin ostettava ruokaa tai muuten se opiskelu katkeaa luonnollisista syistä aika nopeasti.

Hyvä kysymys. Olin jokin aikaa sitten kaksi vuotta työttömänä ja ainakin minulle työkkärin virkailija sanoi suoraan, että tukea uusiin opintoihin en enää saa. Ja vaikka saisin, niin joutuisin jatkamaan sen neljän työhakemuksen lähettämistä kuukaudessa ja vastaanottamaan tarjotun työpaikan jolloin opinnot tietenkin katkeaisivat siihen. Olen kauppatieteiden maisteri koulutukseltani.

Töitä voi katsella ulkomailtaki

Vierailija
94/100 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömillä naisilla on myös kysyntää töitä tekevien miestenkin parissa. Miehet eivät ole niin tuomitsevia työstatuksen suhteen kuin naiset yleisesti ottaen, ja kelpuuttavat myös työttömän kumppaniksi.

Vierailija
95/100 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömillä naisilla on myös kysyntää töitä tekevien miestenkin parissa. Miehet eivät ole niin tuomitsevia työstatuksen suhteen kuin naiset yleisesti ottaen, ja kelpuuttavat myös työttömän kumppaniksi.

Näinhän se on. Paljon parempi elämänkumppani on viehättävä, urheilullinen työtön nainen, kuin vaatimattoman näköinen, sohvalla iltaisin lojuava uraohjus.

Vierailija
96/100 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie löysin kirjastosta, saa ihmetellä miksi sieltä, niin ihmettelen miekin. Tosin on ohikin jo. Enkä mie ny niin ihmeen urheilullinenkaan ole, mut kovasti yritin. Enkä muuten anna sen tarkempia koordinaatteja, me palataan vielä yhteen. 😎👍

Tuo nyt ole mitään. Yksi tuttu löysi kirpparilta. Sanasta mie päättelen, että on samalta suunnalta kuin sie joka löysit kirjastosta. Pitäisiköhän tulla sinne takaisin, miulle sopisi löytää vaikka kirkosta.

Vierailija
97/100 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet työtön jos taustasi on tuo?

Kortisto on täynnä terveitä ihmisiä joita ei kiinnosta sen enempää opiskelu kuin työntekokaan. Tuet pois tuolta porukalta.

Ei niitä niin paljoa ole kuin jotkut kuvittelevat. Ei se työttömänä köyhänä eleleminen mikään ihanne ole kuin äärest harvalle, ja niilläkin on usein jotain vikaa kuupassa.

Vierailija
98/100 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet työtön jos taustasi on tuo?

Pitkä työttömyys ja masennus vuosia sitten.

Työnantajat eivät uskalla palkata.

Muistaakseni olit ollut 8 vuotta työttömänä sen jälkeen kun paranit. Sen ajan olet käyttänyt puuhasteluun kuntosalilla ja kohtalosi itkemiseen netissä.

Itse olin vuoden työttömänä. Sen aikana hain aktiivisesti töitä ja perustin yrityksen. Kun se ei elättänyt tein päätöksen alanvaihdosta, hain opiskelemaan ja pääsin. Valmistun syksyllä ja työpaikka on tiedossa. Lisäksi kävin salilla.

Vierailija
99/100 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilullinen nainen joka ei ole töissä eikä opiskele on se kaikkein halutuin, oikea timantti miesten keskuudessa.

Vierailija
100/100 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä miellyttää ajatus heikossa taloudellisessa asemassa olevasta naisesta. Sellainen on tarpeeksi nöyrä. Miehet myös laskelmoivat, että jos he maksavat enemmän yhteisiä kuluja (muutaman satasen kuussa) nainen alkaa kiitollisena pyörittää hotellia 24/7. Mies suunnittelee tulevansa valmiiseen pöytään, siivottuun kotiin, pyykit on pesty, kaupassa käyty ja pullaa leivottu. Muutamalla satasella saa kotiorjan. Hyvä diili miehelle.

Mä olen välillä töissä ja välillä työtön. Osaan tehdä hyvää ruokaa esim. jouluruoat voin tehdä, leivon myös itse täytekakut. Osaan tehdä melkein mitä ruokaa vaan.

Määräisin kyllä myös johtaja miehen syömään kotona perunoita ja karjalanpaistia tai esim. kalakeittoa. Ei saa mennä aina ravintolaan syömään kalliita ruokia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä