Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pirun takatalvi pilasi vappuajot!

Nina CBR 600
28.04.2023 |

Hitto pyörä olisi huollettuna tallissa ja nyt iski sit lunta tupaan,niin jää ajot ajamatta.Kauhea hinku olisi jo päästä päristelee uudella mopolla:)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja polkupyörällä saastuttaja paskamotoristi!!!!

Vierailija
2/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Transalpilla kurvaillu jo pariviikkoa. Mulla on Rukka koretex kamppeet ja adventure saappaat, enkä ole muutenkaan sokeria.

Vaiha sinäkin voimistelu kyykkä kelikelpoiseen mopoon, nätin tarakka harakan paikka on myös vielä vapaa maanantain vappu rundiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaako olla köyhä?

Vierailija
4/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina naurattaa nää ihmiset kun kehuu suomen kesää. Vähäluminen on joo. Onneksi ensi viikolla lämpimään.

Vierailija
5/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina naurattaa nää ihmiset kun kehuu suomen kesää. Vähäluminen on joo. Onneksi ensi viikolla lämpimään.

Ja mua naurattaa nää, jotka luulee kevättä kesäksi. Ja paljon mielummin otan Suomen raikkaan kesän kuin tappohelteet, kiitos vaan, tosin on täälläkin niitä helteitä usein liikaa.

Vierailija
6/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta?!

Vierailija
7/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mua naurattaa nää, jotka luulee kevättä kesäksi. Ja paljon mielummin otan Suomen raikkaan kesän kuin tappohelteet, kiitos vaan, tosin on täälläkin niitä helteitä usein liikaa.

Missä ja milloin? Viime kesänä ei ollut ainuttakaan päivää yli +25 ainakaan varsinais-suomessa.

Vierailija
8/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on KEVÄT. Tiet ovat sulat, muualla on lunta. Metsissä on lunta, meri/järvet jäässä.. Iltasanomissa oli kuviakin oulun kelistä.

Vierailija
9/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treella tieliikenne kasvoi tässä talon vieressä olevalla tiellä. Pelkkää jyrinää kuulunut koko päivän aamusta saakka. Olisipa kiva muuttaa.

Vierailija
10/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Sisämaassa on jo lämmintä. Täällä merenrannalla on +7C. Ei oikein innosta pyörän kanssa seurustelemaan. Öljytkin pitäisi vaihtaa, ei oikein huvita toppatakissa tuolla kylmässä.

Vierailija
11/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan klassista vappukeliähän sitä on ennustettu.

Vierailija
12/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lunta?!

Joo lunta Oulussa iha kivasti ja sunnuntaina lisää..

Vierailija
13/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väänsin mopostani seoksia rikkaammalle tämän kommentin johdosta, nyt tulee kivat savut.

Vierailija
14/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Transalpilla kurvaillu jo pariviikkoa. Mulla on Rukka koretex kamppeet ja adventure saappaat, enkä ole muutenkaan sokeria.

Vaiha sinäkin voimistelu kyykkä kelikelpoiseen mopoon, nätin tarakka harakan paikka on myös vielä vapaa maanantain vappu rundiin.

Se uus transalp?

Vierailija
15/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaako olla köyhä?

Olen elänyt sun lahjoittamilla rahoilla jo 29 vuotta.

Vierailija
16/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ajoin talvellakin, viimeset talvet alla oli suitsan iso tohtori jossa alla vakio enska piikit.

Nykyään ajan heti kun tuo meidän hiekkatie sulaa lumesta ja jäästä, yleensä huhtikuun kolmannella viikolla alkaa ajokausi, päättyen lumen tuloon ja teiden jäätymiseen.

Kilometrejä tulee enään se 10-15t kauteen, nuorempana ajoin tyypillisesti sen 35t kauteen.

Vierailija
17/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmiset kommentoi kun olet t r ansu?

Vierailija
18/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se uus transalp?

-2012/700

Vierailija
19/19 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukset esiin ja eikun vappuhiihdolle!  uusi perinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän