Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martinan uuden kodin kuvista löytyy tv-taso, mutta ei kirjahyllyä?

Vierailija
28.04.2023 |

Kiinnitti vaan huomiota.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii se turha julkkis ei lue?

On se iso yllätys, maailma on varpaillaan jännityksestä ja shokista.

Miksi luulet, että kirjojen lukemiseen tarvitaan hylly? 

Miks luulet et kaikki on kirjaimellista, ottaaks autismot koville?

Vastaa vain kysymykseeni, jos osaat. Tuollainen autismin käyttäminen haukkumasanana on lapsellista ja typerää. 

Vastaa sun kysymykseen joka oli olkiukko eikä suoraan siitä mitä mä sanoin?

Pysyppä itse aiheessa, jos osaat.

Eli et osaa vastata. Sen toki tiesin ilmankin. Minä pysyin aiheessa, joka on kirjahylly. Sinä sen sijaan rupesit sekoilemaan ohi aiheen. 

Sä kysyit multa "miks luulet et kirjojen lukemiseen tarvii kirjahyllyä?" Tää on nyt se relevantti ja täysin normaali ja hyvä kysymys jonka perään sä penäät.

Mitä 'ttua hemuli?

Niin kysyin. Hyvä, että viimein sinullekin hahmottui, mikä se kysymys oli. Vielä kun osaisit vastata ihan asiallisesti sekoilematta niin voisit olla jollain tasolla uskottava. 

Miten mä vastaan kysymykseen joka ei liity mitenkään mihinkään mitä mä oon sanonu? Tarviiks mun teeskennellä et mä uskon tota sun tuulesta temmattua väittämää vai miten tää toimii?

Vierailija
42/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua ajatellessa kirjattomuus ja ulkonäkökeskeisyys korreloivat helposti parisuhderiitojen ja keskustelunaiheiden puuttumisen kanssa. Miksiköhän?

Fitnessiä ja filttereitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofiako näitä Martinaa haukkuvia aloituksia tehtailee tänne ja Suomi 24lle???

Toisaalta kouluja käymätön Sofia ei taida osata lukea. Fitnesskirjansa taisi kirjoittaa joku muu.

Valehteli vielä olevansa ylioppilas vaikka ylivieskalaiset tietää että käynyt vain peruskoulun minkä pääsi juuri ja juuri läpi. Veljensä käynyt lukion ja ammattikorkean. Sofia kuulemma kävi lukiossa esittämässä uusia vaatteitaan ja meikkejään, mutta lopetti jo ekana vuonna kun ei pärjännyt.

Moi marttiina! Sun narsismi unohtu näkyville!

En ole Martina, vaan ylivieskalainen. Etkö itse osaa lukea vaikka valitat täällä kirjahyllyn ja kirjojen puutteesta?

Vierailija
44/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa vain kysymykseeni, jos osaat. Tuollainen autismin käyttäminen haukkumasanana on lapsellista ja typerää. 

Eli et osaa vastata. Sen toki tiesin ilmankin. Minä pysyin aiheessa, joka on kirjahylly. Sinä sen sijaan rupesit sekoilemaan ohi aiheen. 

Sä kysyit multa "miks luulet et kirjojen lukemiseen tarvii kirjahyllyä?" Tää on nyt se relevantti ja täysin normaali ja hyvä kysymys jonka perään sä penäät.

Mitä 'ttua hemuli?

Mä kans mietin et ihan oikeastikko noi meinaa nyt itsetunto vajareissaan tarttua vitsistä väännettyyn olkiukkoon ja roikkua siinä kun se ois ollu joku hyväkin pointti, et ei kukaan oo niin tyhmä.

Mut väärässä olin. : D

Tää on kyl koominen tapaus mut jäi junnaan paikoilleen kun kognitiivinen kapasiteetti lakkas ennen kun päästiin ees alkuun.

Seuraavaks tekoäly ketjuun?

Vierailija
45/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua ajatellessa kirjattomuus ja ulkonäkökeskeisyys korreloivat helposti parisuhderiitojen ja keskustelunaiheiden puuttumisen kanssa. Miksiköhän?

Fitnessiä ja filttereitä

Naulan kantaan!

Vierailija
46/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä 'ttua hemuli?

Mä kans mietin et ihan oikeastikko noi meinaa nyt itsetunto vajareissaan tarttua vitsistä väännettyyn olkiukkoon ja roikkua siinä kun se ois ollu joku hyväkin pointti, et ei kukaan oo niin tyhmä.

Mut väärässä olin. : D

Aika säälittävää keskustella itsensä kanssa :D

Mitä? Yritä nyt edes, jos meinaat karata aiheesta solvaamisen puolelle niin veikkaaks oikeasti et pärjäät noin laiskalla setillä?

Vierailija
47/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko jengi kelaa, et kirjahyllyn puuttuminen tarkoittaa että lue kirjoja? E-kirjat on keksitty ja Suomesta löytyy vielä kirjastojakin.

Vierailija
48/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina opiskelee akateemista Bachelor in Sport Program tutkintoa kansainvälisessä yliopistossa.

https://www.seiska.fi/kotimaa/tulikuuma-martina-aitolehti-julkaisi-hull…

Vierailija
49/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

martinan-uuden-kodin-kuvista-loytyy-tv-taso-mutta-ei-kirjahyllya?

Apua, minä en edes tiedä, kuka on Martina😱

Vierailija
50/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofiako näitä Martinaa haukkuvia aloituksia tehtailee tänne ja Suomi 24lle???

Toisaalta kouluja käymätön Sofia ei taida osata lukea. Fitnesskirjansa taisi kirjoittaa joku muu.

Valehteli vielä olevansa ylioppilas vaikka ylivieskalaiset tietää että käynyt vain peruskoulun minkä pääsi juuri ja juuri läpi. Veljensä käynyt lukion ja ammattikorkean. Sofia kuulemma kävi lukiossa esittämässä uusia vaatteitaan ja meikkejään, mutta lopetti jo ekana vuonna kun ei pärjännyt.

Moi marttiina! Sun narsismi unohtu näkyville!

En ole Martina, vaan ylivieskalainen. Etkö itse osaa lukea vaikka valitat täällä kirjahyllyn ja kirjojen puutteesta?

Moi marttiiina, sä unohdit sun ylivieskan näkyville!

Vierailija
51/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki ole lukutoukkia. Hän on yrittäjä, äiti ja urheilee tavoitteellisesti, joten ylimääräistä aikaa on varmaan vähemmän.  Ei kirjahyllyä kannata statusesineeksi ostaa, jos sille ei ole käyttöä, varsinkaan näin e-kirjojen aikakautena. Itse rakastan kirjoja ja lukemista mutta arvostan myös ihmisiä, jotka pitävät fyysisestä kunnostaan huolta. Nämä eivät tietenkään ole toisiaan poissulkevia. 

Vierailija
52/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjahyllyt on vanhanaikaisia, kuten nykyään näyttää olevan kirjatkin 🤫

Kirjahylly tekee kodin.

Pyh.

Tuosta yhdestä sanasta huomaa, ettei sinulla ole kirjahyllyä, aivoja, etkä ole koskaan lukenut yhtään kirjaa.

Tyhmyytesi loistaa tänne saakka.

Vierailija
53/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää, miten joku viitsii mielensä pahoittaa jonkun takavuosien kohujulkkiksen sisustuksesta? 🤦

Vierailija
54/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä 'ttua hemuli?

Niin kysyin. Hyvä, että viimein sinullekin hahmottui, mikä se kysymys oli. Vielä kun osaisit vastata ihan asiallisesti sekoilematta niin voisit olla jollain tasolla uskottava. 

https://bookofbadarguments.com/

Tässä, ole hyvä, on ilmainen ja hyvä.

Mä 'ttuilen mut olen tosissani samaan aikaan, lue niin luulet vähemmän.

Vierailija
55/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksi kirja (Taistelija) kirjahyllyä tarvitse.

56/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt kukaan sellaista pölypunkki rotiskoa hanki. 60- luvulla ehkä muotia oli.

Vierailija
57/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina on kirjailija ja opiskelee akateemista tutkintoa.

Vierailija
58/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih!

Vierailija
59/59 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan osta enää kirjoja kotiin. Korkeintaan jotain harrastuksiin liittyviä. Perinteinen kirjahylly täytettynä roinalla ei ole mitenkään esteettisen näköinen, toisin kuin siihen tarkoitukseen tehdyt hyllyt.

Sä et osta, muut ostaa kyllä.

Joo, mut ei niihin kirjoihin hyllyä tarvita. Mullakin on kirjoja, mutta ei kirjahyllyä. Löytyy se tv-taso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi