Joku runkkasi pikkuhousuihini
Laittaessani vaatteitani pesuun huomasin, että joku oli runkannut pikkuhousuihini ja ne oli ihan sperman tahrimat. Vaihtoehdot oma mies, poikani tai joku hänen kaverinsa. En ole sanonut asiasta, vaan haluan ensin varmistua kenestä kyse.
Kommentit (44)
Mikä niissä pikkareissa miehiä kiinnostaa? Ymmärrän, että voivat naisen päällä näyttää hyvältä, mutta muutenhan ne ovat pelkkä vaatekappale.
Ei tartte haistella eukon pikkuhousuja. Muutoinkin toi pillu haisee vessassa, kun mättää rättinsä roskikseen. En kyllä saa mitään kiksejä vaikka pillu haisee. Ite oon ennemmin kieli miehiä vaikka englantia osaankin huonosti, mutta pillun kun pillun saan laukeamaan konstilla millä hyvänsä. 100% tarkkuudella olen toiminut , vaikka ongelmaisiakin naisia on ollut. Siks hän musta tykätäänkin niin paljon. Kuitenkin olen nyt yhden naisen mies ja pysyn..
Mällit pöksyihin kirjoitti:
Monien kavereiden siskojen ja äitien pillun ja pyllynhajut tulivat tutuiksi Heinolassa 90-luvulla. ;D
Tuo oli varmaan tärkeää informaatiota sinulle. Pystyit jakamaan seurustelukelpoiset kelvottomista.
Voisiko joku nainen kertoa rehellisesti miltä tuntuu huomata jos joku on pikkareihin runkannut
Ihan oikein teki!
Joten älä jätä sun pikkareita levälleen tai käytä asiallisia alusasuja äläkä mitään huorattavan seksipikkareita
Vierailija kirjoitti:
Mä runkkaan pikkareille vain silloin kun ne on naisen päällä niin tietääpähän kuka on sotkenut.
Onnistuu se salaakin kun on tungosta. Sanonpahan vain.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku nainen kertoa rehellisesti miltä tuntuu huomata jos joku on pikkareihin runkannut
No voin kertoa tietty vain omasta näkökulmastani, jos se oikeasti kiinnostaa - toki ajatuksia toisilla voi olla ihan eri kantiltakin. Ensimmäinen ajatus kun huomasin sen laittaessani pyykkiin, oli että mitä hemmetin möhnää tossa,,.., sen jälkeen tajusin mitä se on. Ajatus tuli, että hetkinen, ei olla miehen kanssa naitu siten että olisin ne laittanut suoraan jalkaan. Sitten tuli vasta se 'ahaa.,.. joku on vähän tainnut'
Muutama sekunti sitä ihmettelyä ja sen jälkeen myönnän, että kiihotti vähän ajatus että joku haluaisi minua niin paljon että pikkarit kiihottaa. Sitten vähän ajatus, että onkohan silti vaan ihan sama, kunhan on jonkun pikkarit... sitten päätin, että haluaa minua niin paljon ja kiihotuin lisää :)
tiedän tai ainakin aavista kuka on ollut asialla ja juu, jätän seuraavaksi myös vähän näytille.
Kundikaverini kertoi tuohtuneena että joku oli runkannut hänen kalsareihinsa työpaikkansa kuntosalin pukkarissa suihkun aikana. Oli huomannut vasta pukiessaan niitä päälleen kun suuri vielä lämmin mälli liimaantui perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voin kertoa tietty vain omasta näkökulmastani, jos se oikeasti kiinnostaa - toki ajatuksia toisilla voi olla ihan eri kantiltakin. Ensimmäinen ajatus kun huomasin sen laittaessani pyykkiin, oli että mitä hemmetin möhnää tossa,,.., sen jälkeen tajusin mitä se on. Ajatus tuli, että hetkinen, ei olla miehen kanssa naitu siten että olisin ne laittanut suoraan jalkaan. Sitten tuli vasta se 'ahaa.,.. joku on vähän tainnut'
Muutama sekunti sitä ihmettelyä ja sen jälkeen myönnän, että kiihotti vähän ajatus että joku haluaisi minua niin paljon että pikkarit kiihottaa. Sitten vähän ajatus, että onkohan silti vaan ihan sama, kunhan on jonkun pikkarit... sitten päätin, että haluaa minua niin paljon ja kiihotuin lisää :)
tiedän tai ainakin aavista kuka on ollut asialla ja juu, jätän seuraavaksi myös vähän näytille.
Kerrohan ihmeessä miten asia etenee.. 😉😊
Joko pikkuhousurunkkari on paljastunut? Vai pitääkö tehdä rikosilmoitus ja etsintäkuulutus?
Voitko laittaa kuvan pikkareista, jos vaikka olisi helpompi tunnistaa! Sillä vaan kun tulee mällättyä useamman naapurin alusasut!
Naiset, antakaa miesten toteuttaa itseään, laittamalla stringejä taloyhtiön pyykkinarulle.
Profiilin voi luoda esim. nimellä Jorma Mällinen.