Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin kutsun juhliin klo 15 alkaen

Vierailija
28.04.2023 |

Ja eräät oli oven takana klo 13:50. Onko tämä yleistäkin?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole.

Vierailija
2/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole.

Sitä minäkin. Olen edelleen aivan pöyristynyt tästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit avannut oven vasta sovittuun aikaan. Huomaa monesti kauppojen/kirjastojen/virastojen edessäkin, että joillekin "avataan klo 8" on vaikeaa ymmärtää...

Vierailija
4/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit avannut oven vasta sovittuun aikaan. Huomaa monesti kauppojen/kirjastojen/virastojen edessäkin, että joillekin "avataan klo 8" on vaikeaa ymmärtää...

Niin. Siinä tilanteessa meni ihan lukkoon. Olin juuri paistelemassa riisipiraita ja tuntui, että en voinut keskittyä enää mihinkään kun vieraat nurkissa aiemmin. Selväksi kyllä tein sen, että kahvitarjoilu alkoi vasta kun olivat täällä henganneet 1,5h. Todella moukkamaista

Vierailija
5/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhempani olisivat olleet siellä viimeistään kello 11. Tulivat jopa häihinkin niin, että kun oli sovittu että tulevat maistraattiin kello 15, tunkivat kotiimme aamulla kymmeneltä.

Vierailija
6/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appivanhempani olisivat olleet siellä viimeistään kello 11. Tulivat jopa häihinkin niin, että kun oli sovittu että tulevat maistraattiin kello 15, tunkivat kotiimme aamulla kymmeneltä.

Apua. Siis mistä tällainen ajatus tulee, että on ok tulla aiemmin kuin kutsuttu??

Vierailija
7/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy nyt miksi tulivat noin aikaisin. Kerro meillekin. 

Vierailija
8/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaen klo 15... osa tulee klo 21.

Vierailija
9/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat on sitä mieltä, että jos ei ole puolta tuntia aiemmin juhlapaikalla, niin on myöhässä. 

Vierailija
10/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaen klo 15 - minä olisin paikalla ehkä klo 17:30, kun bileet ovat päättymässä.

Vierailija
11/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No he itse sanoivat syyksi, että kun tulevat niin kaukaa (2,5h ajomatka) .

Selityksiä selitysten peräänhän siinä tuli , mutta keskityin omiin hommiin, enkä ollut vieraanvarainen heitä kohtaan. Sitten vielä kysytään "hei tartteetko apua jossain?" ... Teki mieli tiuskasta, että juu lähtekää käymään kaupassa.

Vierailija
12/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selityksiä selitysten peräänhän siinä tuli , mutta keskityin omiin hommiin, enkä ollut vieraanvarainen heitä kohtaan. Sitten vielä kysytään "hei tartteetko apua jossain?" ... Teki mieli tiuskasta, että juu lähtekää käymään kaupassa.

Ymmärrän, jos haluaa ajomatkaan pelivaraa, mutta yli tuntia aiemmin ei kyllä ole suotavaa tulla juhlapaikkaan. Istuu sitten vaikka jossain huoltamolla kunnes on sopiva aika tulla juhliin.

Vierailija
13/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutkumutku kyllä minä näin että siellä sisällä on, huonoa palvelua olla päästämättä MAKSAVAA ASIAKASTA sisälle, MINÄ MAKSAN sinun palkkasi mutkumutku-ulinaa."

Vierailija
14/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaan 10 minuuttia etuajassa? Ehkä heillä oli ole ongelmia julkisessa liikenteessä tai jotain. Mulla kaikki on täysin valmiina ainakin vartti ennen sovittua aikaa 

Vierailija
15/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, jos haluaa ajomatkaan pelivaraa, mutta yli tuntia aiemmin ei kyllä ole suotavaa tulla juhlapaikkaan. Istuu sitten vaikka jossain huoltamolla kunnes on sopiva aika tulla juhliin.

Kai he ajatteli, että pitkän ajomatkan päätteeksi on ruokatarjoilu odottamassa ennen virallista juhlan alkua.

Vierailija
16/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vaan 10 minuuttia etuajassa? Ehkä heillä oli ole ongelmia julkisessa liikenteessä tai jotain. Mulla kaikki on täysin valmiina ainakin vartti ennen sovittua aikaa 

13:50 saapunut paikalle ja juhla alkaa klo 15. Katsopa uudelleen paljonko aiemmin he saapuivat.

Vierailija
17/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13:50 saapunut paikalle ja juhla alkaa klo 15. Katsopa uudelleen paljonko aiemmin he saapuivat.

Sori. En ihan ajatuksissani huomannut tuota. No valmistelut ovat vielä kesken, mutta kyllä kämpppä on ihan kunnossa kuitenkin. Täytyy myöntää ettei ole tullut tuollaista aikataulueroa vastaan aiemmin. 

Vierailija
18/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla yli 10 minuuttia etuajassa

Vierailija
19/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisilla välineillä kun kulkee niin ei ole helppoa olla täsmällinen. Vaikka sinun mielestäsi pitäisi varmaan seistä vaikka nurkan takana odottamassa.

Vierailija
20/62 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ymmärtäisin jos kyseessä olisi vaikka isovanhemmat tulossa lapsenlapsen synttäreille. 

Meillä ei ainakaan heidän tai kummien suhteen ole niin tarkkaa ajasta. Ovat sen verran tuttuja, etteivät häiritsisi edes valmisteluja. 

Vaikea kommentoida, kun ei tiedä millaisen juhlat kyseessä. 

Virallisempiin juhliin yo-juhlat, rippijuhlat, häät yms. olisi suotavaa mennä kutsuttuun aikaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi