Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salilla on nainen, johon olen ihastunut

Vierailija
28.04.2023 |

En ole sanonut hänelle ikinä muuta kuin yhden lauseen, kysymyksen että anteeksi nostatko tässä. Jotenkin tämä tilanne on alkanut nakertaa minua. Enhän minä tiedä hänestä mitään, joten miten minulla voi edes olla mitään tunteita? Olen myös arviolta 15 vuotta vanhempi.

Onko teillä mitään hyväksi havaittuja keinoja, joilla saa jonkun mielestä pois?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas tästäkin kiusaajien ketju, vaikka ap ei antanut siihen mitään aihetta.

Vierailija
22/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain katso naista, saattaa salaa kuvata ja sitten ilkkua sinulle somessa että katsokaa tätä sikaa kuinka minua katsoo ja kuolaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydy vain ihailemaan ja vetele kotona käteen

Vierailija
24/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyt reilusti, haluaisiko hän lähteä kahville joskus. Kenelläkään ei ole mitään syytä loukkaantua siitä. Muista kuitenkin, että no means no, eli jos hän kieltäytyy, niin jätä hänet rauhaan. 

Älä missään tapauksessa ala hankkiutumaan jatkuvasti hänen lähelleen ja vilkuilemaan sinne päin tms. Siinä annat vain creepyn kuvan itsestäsi. Rento ja reipas kysymys, ja siitä sitten eteenpäin vastauksen mukaan.

Ei ehkä ihan puskista kannata kysyä tuota. Ensin kannattaa jutella vaikka treenistä tai säästä tms. niin, että pääsee moikkaussektorille ja sitten kun on juteltu ja moikkailtu useampana päivänä, niin kysyy. Tosin tuo 15v ikäero on vähän paha.

Toki miehet osaa olla tosi huonoja arvioimaan kauniina pitämiensä naisten ikää, arvio menee helposti pitkälle alakanttiin. Riippuu vähän. Minuakin on kuviteltu jopa 10v nuoremmaksi ja arvioija oli vieläpä itseni kanssa saman ikäinen.

Vierailija
25/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti naiset ovat salilla treenaamassa, eivätkä setämiesten kuolaamisen kohteina. Kannattaa siis pikemminkin unohtaa, ellei nainen itse osoita mitään halua keskusteluun. Jos osoittaa, niin sitten antaa asioiden edetä omalla painollaan.

Huono ohje, koska nainen ei koskaan sellaisia haluja osoita.

No mutta naisethan tässä tekee selväksi, että ne aloitteiden teot on heidän käsissään. Nainen kyllä lähestyy jos kiinnostaa. Nyt vain miehet ottaa rennosti ja odottelee.

Vierailija
26/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti naiset ovat salilla treenaamassa, eivätkä setämiesten kuolaamisen kohteina. Kannattaa siis pikemminkin unohtaa, ellei nainen itse osoita mitään halua keskusteluun. Jos osoittaa, niin sitten antaa asioiden edetä omalla painollaan.

Huono ohje, koska nainen ei koskaan sellaisia haluja osoita.

Niinpä. Kannattaisiko siitä päätellä jotain?

Vierailija
27/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde pois mielestä kuin ajan kanssa tai jos elämään tulee joku toinen, johon ihastuu.

Vierailija
28/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei ole mitään kiusaamista, että huomauttaa ettei tilanteessa ole kyse ihastumisesta vaan seksuaalisesta vietistä. Ratkaisu on ihan eri, kuin jos olisi tunteista kysymys. Nyt ap vain palauttaa itsensä maan pinnalle ja ymmärtää, että salikuolaaminen ei ole asiallista ja että lähestyminen salilla on noista lähtökohdista lähinnä häirintää.

Vierailija
29/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyt reilusti, haluaisiko hän lähteä kahville joskus. Kenelläkään ei ole mitään syytä loukkaantua siitä. Muista kuitenkin, että no means no, eli jos hän kieltäytyy, niin jätä hänet rauhaan. 

Älä missään tapauksessa ala hankkiutumaan jatkuvasti hänen lähelleen ja vilkuilemaan sinne päin tms. Siinä annat vain creepyn kuvan itsestäsi. Rento ja reipas kysymys, ja siitä sitten eteenpäin vastauksen mukaan.

Ei ehkä ihan puskista kannata kysyä tuota. Ensin kannattaa jutella vaikka treenistä tai säästä tms. niin, että pääsee moikkaussektorille ja sitten kun on juteltu ja moikkailtu useampana päivänä, niin kysyy. Tosin tuo 15v ikäero on vähän paha.

Ihan en ymmärrä, että miksi sitä naista pitäisi ensin häiriköidä jutustelemalla päiväkausia ties mistä treenaamisesta. Ei se, että nainen kohteliaisuudesta vastailee jotain kerro mitään sen kummempaa kiinnostuksesta.

Minun mielestäni olisi paljon rehellisempää sanoa jotain tyyliin: "Moi! Sä vaikutat tosi mielenkiintoisen oloiselta tyypiltä. Haluisitko käydä kahvilla joku päivä?" Ei siis mitään pohjattomia rakkauden tunnustuksia tai perseen kehumisia siihen avaukseen vaan jotain tollaista suht neutraalia, jonka jälkeen kummallakaan ei ole kiusallinen olo käydä samalla salilla, vaikka nainen kieltäytyisikin. 

"Vaikutat mielenkiintoisen oloiselta"? Minkä perusteella? Ap on nähnyt, miltä nainen näyttää salikamppeissaan, ei mitään muuta. Ja oikeasti: jos on yksinäinen möllykkä, jolla ei ole salilla juttukavereita, on aivan turha pyytää kahville. Vastaus on aivan varmasti kielteinen.

Ehkäpä ulkonäön perusteella? Miksi pitää yrittää esittää, että ulkonäöllä ei olisi mitään vaikutusta ihastumisissa tai deittailussa? Tai, että siinä olisi jotain pahaa?

Vierailija
30/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Suomeenkin voisi tulla sellainen jenkkihenkinen (tai ainakin sarjoista tuttu) deittailukulttuuri, jossa on ihan OK kysyä mielenkiintoiseksi kokemaansa (ihan vaikka vain ulkonäön perusteella) henkilöä treffeille ilman, että se olisi jokin maailman suurin katastrofi vaikka toinen kieltäytyisi tai että se kysytty pitäisi kysyjää ihan friikkinä ainakaan, jos se kysyjä ei ole tehnyt mitään muuta kuin kysynyt kohteliaasti ulos. 

Häh, jenkeissähän on naisille katastrofi jos mies edes vilkaisee salilla.

Vierailija
31/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Suomeenkin voisi tulla sellainen jenkkihenkinen (tai ainakin sarjoista tuttu) deittailukulttuuri, jossa on ihan OK kysyä mielenkiintoiseksi kokemaansa (ihan vaikka vain ulkonäön perusteella) henkilöä treffeille ilman, että se olisi jokin maailman suurin katastrofi vaikka toinen kieltäytyisi tai että se kysytty pitäisi kysyjää ihan friikkinä ainakaan, jos se kysyjä ei ole tehnyt mitään muuta kuin kysynyt kohteliaasti ulos. 

Ei se ole katastrofi, mutta jos tämä ap:n kuolaama nainen on kaunis, se tarkoittaisi sitä, että joka toinen mies pyytäisi sitä ulos ilman harkintaa.

Nainen olisi lopulta aivan kettuuntunut kyselijöihin, olisi tyly, ja sitten kysyjä olisi että "voi mikä narttu".

Jokaisella on oikeus olla rauhassa.

Vierailija
32/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ap:han on käyttäytynyt täysin asiallisesti, fiksuna tajuaa ettei ole saumoja lähteä iskemään nuorta nättiä naista. Mitä väärää siinä on jos ihastuu, eihän sille mitään voi. En osaa neuvoa miten tunteesta pääsee eroon, ehkä aika auttaa.

Vierailija
33/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna naisen olla rauhassa ja treenata. Naisia vtuttaa käydä salilla kun sedät kuolaa. Ne on siellä treenaamassa.

Mulla on yksi kaveri, joka on oikea salikissa, kaunis ja hyväkroppainen fitnessurheilija. Salilla miehet käyvät häntä häiritsemässä.jipa kesken treenaamisen, eli hän on tekemässä.jotain sarjaa, niin mies tulee pumyytämäön kahville tms. Myös käsiksi on häneen salilla käyty. Se on tosin johtanut siihen, että ko mies on saanut porttikiellon salille.

Että, antakaa naisten treenata rauhassa siellä salilla!

Vierailija
34/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan yritä jutella tai katsoa häntä, saat vielä syytteen seksuaalisesta ahdistelusta.

Vierailija
35/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen luultavasti vaihtaa salia jos joku yli 20 v vanhempi (luultavasti ikäeroa on enemmän kuin kuvittelet) möllääjä tulee sönkkäämään jotakin. Nainen ei kokisi enää oloaan mukavaksi siellä, yleensä naiset vaihtavat reittiä, salia, harrastuspaikkaa tms. jos joku ahdistava hyypiö käy liian tungettelevaksi. Itse olen lakannut käymästä yhdessä kaupassa tuon takia.

Vierailija
36/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ihastuisit ihan oman ikäisiisi?

Vierailija
37/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei ole mitään kiusaamista, että huomauttaa ettei tilanteessa ole kyse ihastumisesta vaan seksuaalisesta vietistä. Ratkaisu on ihan eri, kuin jos olisi tunteista kysymys. Nyt ap vain palauttaa itsensä maan pinnalle ja ymmärtää, että salikuolaaminen ei ole asiallista ja että lähestyminen salilla on noista lähtökohdista lähinnä häirintää.

Miten ihastuminen eroaa seksuaalisesta vietistä?

Vierailija
38/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei estä sinua tuomasta sellaista kulttuuria. Ne jenkit (tai ainakin suuri osa heistä) osaavat kyllä lukea toisen osapuolen sanatonta viestintää. Ei sielläkään suhtauduta yhtään suopeammin siihen, että joku vain silmäilee kulmiensa alta ja sitten töksäyttää kangerrellen kutsun kahville, vaikka nainen ei olisi edes katsonut silmiin saati hymyillyt. Kyllä he lähestyvät paljon sulavammin ja vain tilanteissa, joissa se on luontevaa.

Vierailija
39/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset taas sanoo että ei halua että salilla tullaan juttelemaan niitä näitä. Siellä kun ollaan treenaamassa.

Vierailija
40/73 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinusta kiusaamista on se, jos sanotaan, että naiset eivät halua, etyä heitä lähestytään ,kun ovat treenaamassa. Ja huomattavasti vanhempien miesten iskuyritykset koetaan kiusallisia?

Totuuden kertominen ei ole kiusaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi