Salilla on nainen, johon olen ihastunut
En ole sanonut hänelle ikinä muuta kuin yhden lauseen, kysymyksen että anteeksi nostatko tässä. Jotenkin tämä tilanne on alkanut nakertaa minua. Enhän minä tiedä hänestä mitään, joten miten minulla voi edes olla mitään tunteita? Olen myös arviolta 15 vuotta vanhempi.
Onko teillä mitään hyväksi havaittuja keinoja, joilla saa jonkun mielestä pois?
Kommentit (73)
Kehitä naiselle ikävä persoonallisuus. Muistele kaikkia idioottinaisia elämässäsi ja koosta heidän huonoimmista ominaisuuksistaan ultimaattinen kusipääpersoonallisuus.
En voinut vastustaa kiusausta ja pyysin häntä treffeille. Nyt sain sitten porttikiellon koko salille. Kiitos taas neuvoista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En voinut vastustaa kiusausta ja pyysin häntä treffeille. Nyt sain sitten porttikiellon koko salille. Kiitos taas neuvoista.
Ap
Kiitos neuvoista, joista suurin osa oli: anna naisen olla rauhassa. Mutta ei, et uskonut.
P. S. Kaikki saleilla kävijät tietävät, että salietikettiin kuuluu se, että annetaan toisten treenaajien treenata rauhassa.
Mene aina viereiselle suorituspaikalle treenaamaan niin lopulta nainen huomaa sinut 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti naiset ovat salilla treenaamassa, eivätkä setämiesten kuolaamisen kohteina. Kannattaa siis pikemminkin unohtaa, ellei nainen itse osoita mitään halua keskusteluun. Jos osoittaa, niin sitten antaa asioiden edetä omalla painollaan.
Huono ohje, koska nainen ei koskaan sellaisia haluja osoita.
No mutta naisethan tässä tekee selväksi, että ne aloitteiden teot on heidän käsissään. Nainen kyllä lähestyy jos kiinnostaa. Nyt vain miehet ottaa rennosti ja odottelee.
No mitä alapeukutatte? Ei sitten mikään kelpaa.
Olet vaan runkkari joka haaveilee liikaa. Ei voi ihastua ellei ole tutustunut edes toiseen.
Olen niin sinkku kuin ihminen voi olla, mutta salilla pidän sormusta ja jätän silmälasit pukkariin. Sormus on pieni juttu, mutta lähettää tarvittavan viestin. Ilman laseja en näe kovin kauas, joten jää myös mahdolliset kyylät näkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen pyhättö siitä kuntosalista on yhtäkkiä tullut?? Meen treenaamaan enkä juttelemaan, jätä mut rauhaan plaaplaaplaa...
Samaa voisi sitten ajatella vaikka kaupasta, kirjastosta muista harrastuksista. Kadullakaan ei saa enää jutella ihmisille kun se häiritsee. Hitto että ihmiset ovat herkkänahkaisia. Jos toinen asiallisesti kysyy mutta ei kiinnosta niin kai jokainen osaa sanoa kiitos mutta ei kiitos.
Eri asia on sitten jos kysyjä on huonokäytöksinen törppö. Sellaiset tilanteet ja tyypit ihan eri asia.
Ei se sali mikään pyhättö ole, mutta ihmiset on erilaisia ja itselleni ainakin ne lyhyet hetket, jolloin ehdin keskittymään itseeni ja treenaamaan, on sitä kuuluisaa omaa laatuaikaa. Olen sen verran tavoitteellinen harrastuksissani, että jos harjoitusohjelma sanoo sille päivälle 4x400 m vedot 3:45-4:00/km aikatavoitteella tai sarjat 3x10, välissä 90 sekunnin tauko, niin haluaisin noudattaa sitä ilman, että joku tulee kertoilemaan kuinka kaunis päivä tänään on ollut.
Harrastustilannetta on vaikea verrata vaikkapa johonkin spontaaniin tapaamiseen kaupassa (tai baarissa, bussissa jne), jossa harvemmin kukaan on suorittamassa sen enempiä. Toki osa treenailee vaan huvikseen tai kuntonsa ylläpitämiseksi, mutta tilannetta ei oikein voi etukäteen tietää.
Ap:lle suosittelisin, että jos mahdollista, koeta vaihtaa treeniaikaasi. Yleensä ne tuntemattomat ihastukset häviää aika äkkiä mielestä, jos ei pidempään aikaan näe tätä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen pyhättö siitä kuntosalista on yhtäkkiä tullut?? Meen treenaamaan enkä juttelemaan, jätä mut rauhaan plaaplaaplaa...
Samaa voisi sitten ajatella vaikka kaupasta, kirjastosta muista harrastuksista. Kadullakaan ei saa enää jutella ihmisille kun se häiritsee. Hitto että ihmiset ovat herkkänahkaisia. Jos toinen asiallisesti kysyy mutta ei kiinnosta niin kai jokainen osaa sanoa kiitos mutta ei kiitos.
Eri asia on sitten jos kysyjä on huonokäytöksinen törppö. Sellaiset tilanteet ja tyypit ihan eri asia.
Itseä miehenä ainakin ärsyttää, kun yleensä vanhemmat ukot tulee jorisemaan tyhjänpäiväisiä tarinoita, kun itse haluaisi keskittyä omaan treeniin. Eikä sitä kehtaa sanoa suoraankaan, että ole hiljaa ei kiinnosta, vaan joutuu sitten vain välttelemään. Muualla ei häiritse, jos tullaan jutulle, mutta salilla haluan olla ihan rauhassa, mutta vanhemmat ukot tosiaan usein käyttävät enemmän aikaa seurusteluun, kuin itse kunnon kohottamiseen. Onhan siellä toki muitakin, jotka sinne tulevat seurustelemaan, he sitten turisevat jotain ympäripyöreitä keskenään.
Voi hyvä ihme, aikuinen mies. Lakkaat vain välittämästä, problem solved. Ruotimista jostain pika ihastuksesta joka sekin liittynee persvakoon imeytyviin leggareihin. Mene eri aikaan tai vaihda salia.
Tänään näin häntä pitkästä aikaa, kun minun piti käydä poikkeavaan aikaan treenaamassa. Katosi joskus niihin aikohin, kun tein tämän keskustelun. Toivottavasti mitään tunnistamisia ei ole tapahtunut. :D
-ap
Vaihda salia.